Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вибрации от ходовата част

W211 E320 CDI T 4MATIC

  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2014 - 17:43

  От скоро имам странен проблем, който ще се опитам да опиша. Моля тези от Вас които са специалисти по автомобилите да ме извинят. Та проблема е следният - при движение по лек наклон, отдолу се усещат вибрации. Самият мотор като цяло има мощност и когато подам леко газ вибрациите изчезват. Но ако пусна автопилота - при изкчаване се усеща. Някой дали има идея от какво може да е? Моите опасения са дали е от скоростната кутия (не е 7G Tronic) или да не би да е хирдо трансформатора. По всяка вероятност ще отида в Балканстар да я погледнат, но дали някой се е сблъсквал с подобен проблем досега.


  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 28 октомври 2014 - 23:01

  От скоро имам странен проблем, който ще се опитам да опиша. Моля тези от Вас които са специалисти по автомобилите да ме извинят. Та проблема е следният - при движение по лек наклон, отдолу се усещат вибрации. Самият мотор като цяло има мощност и когато подам леко газ вибрациите изчезват. Но ако пусна автопилота - при изкчаване се усеща. Някой дали има идея от какво може да е? Моите опасения са дали е от скоростната кутия (не е 7G Tronic) или да не би да е хирдо трансформатора. По всяка вероятност ще отида в Балканстар да я погледнат, но дали някой се е сблъсквал с подобен проблем досега.

 

Задръж около 1800 оборота и наблюдавай за придърпване. Това са симптомите на хидрото. Ако са вибрации може да се от много неща, основно са тампони на двигател и скоростна кутия, но те и не място се усещат.


  • 1

The Best or Nothing


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2014 - 07:15

Някой тампон ще е.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2014 - 08:16

Важно е да се отбележи ,че колата е 4матик! Аз залагам на някое каре или тампон на дифа/моста.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2014 - 14:50

Задръж около 1800 оборота и наблюдавай за придърпване. Това са симптомите на хидрото. Ако са вибрации може да се от много неща, основно са тампони на двигател и скоростна кутия, но те и не място се усещат.

 

Задържах на 1800 оборота и се усещат вибрации, придърпване по-скоро не. Но може да ми се иска да не е придърпване, защото знам че с това хидро нещата са мнооооого дебели за ремонт


Този пост е редактиран от Rammstein78: 29 октомври 2014 - 14:50

  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2014 - 09:35

Симпатяги, наблегнете първо на тампоните - всички тампони по трансмисията.

 

Придърпване или вибрации..важно е да се знае?

 

При вторачване към симптомите от хидрото, при равномерна скорост, наблюдавайте оборотомера за нетипично движение.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 30 октомври 2014 - 10:03

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2014 - 11:48

Ще прегледам колата, като все още се чудя къде да отида, но определено няма да ходя в Балкан Стар. Четох че при Генади разбирали, но били големи кожодери.

 

Относно придърпване или вибрации - пак казвам че на 99% мисля че са вибрации, поне не усещам лашкане напред назад за придърпване. Относно оборотомера - при равномерна скорост не се наблюдава нищо необикновенно, оборотите не се отместват. И един глупав въпрос - дали моята кола има маховик ? Като е автоматик - но предполагам че всички коли си имат. Аз на тема коли съм необразован доста и се опитвам да понауча нещо повече, стига някой да има търпение да ми обясни някои неща :)

 

Симпатяги, наблегнете първо на тампоните - всички тампони по трансмисията.

 

Придърпване или вибрации..важно е да се знае?

 

При вторачване към симптомите от хидрото, при равномерна скорост, наблюдавайте оборотомера за нетипично движение.


Този пост е редактиран от Rammstein78: 30 октомври 2014 - 14:16

  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#8 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2014 - 10:42

Такаааа,

 

Вчера с bat Andi закачихме колата на диагностиката и в движение се установи че проблема е с хидрото. Сега ще трябва да намеря читав майстор или фирма за рециклирането, и после съответно за монтаж. Някой дали може да помогне със съвет ?


  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#9 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 07 ноември 2014 - 14:46

В България до колкото съм чувал още се учат да ги рециклират. Аз си взех от Латвия (recro.eu) и не съм доволен. Не са направили баланса добре. Ако имаш пари нов е 1300 лв, а рециклиран 600-800 лв.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Този пост е редактиран от krasimo: 07 ноември 2014 - 21:02

  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#10 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2014 - 15:00

В България до колкото съм чувал още се учат да ги рециклират. Аз си взех от Латвия (recro.eu) и не съм доволен. Не са направили баланса добре. Ако имаш пари нов е 1300 лв, а рециклиран 600-800 лв.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Не знам от къде намираш нов за 1300лв, аз най-евтино намерих от Ивай Джет за около 2400лв с ДДС


  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни