Колега, вече мисля, че проблема не е в кутията, по-скоро е в дебитомера, има и една шумяща хидравлична помпа която също ме съмнява и при контренето и от време на време да задържа, но тогава ще износва и ремъка, така, че остава пак дебитомера под съмнение. Преди няколко дена смених горивния филтър и от тогава го направи един път, но доста по-слабо, днес пак имах малко време и си поиграх, заглеждайки се тук и там, установих, че почти няма маркуч който да не е омазнен от нафта, смених всичките, свалих и дебитомера и го изчистих с обезмаслител, свалих и ЕГР-а и него изчистих макар, че го свалях лятото. Но не мога да разбера тая кола, паля я студена на 700 оборота, след известно време вдига на 800 и така работи докато тръгне да загравя, после пада на около 650, Стар диагнозата показва двойни над нормалното данни на дебитомера. Другото което ме навежда на дебитомер е, че когато я запаля и е студена си се изрязва без да има зачудване и кутията си работи коректно, а когато загрее при подаване на газ има едно чудене такова никакво за момент с леко падане на оборотите и тръгнат ли те нагоре тогава тръгва. Някой може ли да каже дали дебитомера отW210 2,7 CDI и W211 320 CDI като моето 2004г.са еднакви, понеже имам от W210 2,7 CDI и мога да пробвам, но при мен има отделен датчик за входящ въздух, а на W210 2,7 CDI няма, моят е БОШ а другия Пиерсбург та и по номера не мога да ги сравня. А антифриза в маслото няма как да има защото охлаждането на кутията вече е с отделен радиатор и не е във водния, а когато правиха кутията, казаха, че е рециклирано клапаново тяло, но кое, не знам, а и до сега вече 24 000-25 000 х.км. не съм имал проблем с нея.
Този пост е редактиран от niki76: 11 ноември 2014 - 17:05