Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос относно АСК W211 E320 cdi


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 11 ноември 2014 - 16:59

Колега, вече мисля, че проблема не е в кутията, по-скоро е в дебитомера, има и една шумяща хидравлична помпа която също ме съмнява и при контренето и от време на време да задържа, но тогава ще износва и ремъка, така, че остава пак дебитомера под съмнение. Преди няколко дена смених горивния филтър и от тогава го направи един път, но доста по-слабо, днес пак имах малко време и си поиграх, заглеждайки се тук и там, установих, че почти няма маркуч който да не е омазнен от нафта, смених всичките, свалих и дебитомера и го изчистих с обезмаслител, свалих и ЕГР-а и него изчистих макар, че го свалях лятото. Но не мога да разбера тая кола, паля я студена на 700 оборота, след известно време вдига на 800 и така работи докато тръгне да загравя, после пада на около 650, Стар диагнозата показва двойни над нормалното данни на дебитомера. Другото което ме навежда на дебитомер е, че когато я запаля и е студена си се изрязва без да има зачудване и кутията си работи коректно, а когато загрее при подаване на газ има едно чудене такова никакво за момент с леко падане на оборотите и тръгнат ли те нагоре тогава тръгва. Някой може ли да каже дали дебитомера отW210 2,7 CDI и W211 320 CDI като моето 2004г.са еднакви, понеже имам от W210 2,7 CDI и мога да пробвам, но при мен има отделен датчик за входящ въздух, а на W210 2,7 CDI няма, моят е БОШ а другия Пиерсбург та и по номера не мога да ги сравня. А антифриза в маслото няма как да има защото охлаждането на кутията вече е с отделен радиатор и не е във водния, а когато правиха кутията, казаха, че е рециклирано клапаново тяло, но кое, не знам, а и до сега вече 24 000-25 000 х.км. не съм имал проблем с нея.


Този пост е редактиран от niki76: 11 ноември 2014 - 17:05

  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 ноември 2014 - 18:13

Дебитомера,ако не се лъжа струва около 50 лв.Защо се чудиш при положение,че ти дава двойно по-високи норми!?Това е проблем!При дебитомера е проблем не дали работи изобщо или не,а дали дава коректни стойности.
  • 0

#18 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 11 ноември 2014 - 20:38

 Колега, най-евтиния дебитомер който аз намирам е 150 лв. а, ако случайно са грешни :) и не, не са еднакви на W210 2,7 CDI и W211 320 CDI има разлика в последните цифри W210 2,7 CDI завършва на 07.0 а на W211 320 CDI 09.0 иначе тези от пред са еднакви.


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 ноември 2014 - 14:14

За моята кола беше педетдесетина лева на пиербург,може и за 211-ката да са по-скъпи,не знам и не е толкова важно при положение че дебитомера дава некоректни стойности.Тоя дето е гледал на диагностиката е трябвало сам да го посъветва колегата,а не тука да хвърляме боб.Изобщо ми е много чудно какви са тия хора дето имат стар диагноза и само четат какво им пише тестера без да имат представа кой модул каква роля играе в работата на автомобила.
Колега,всичко по колата ти трябва да показва точните стойности,за да си оправиш проблемите.
  • 0

#20 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 ноември 2014 - 17:19

Takaa, наблюдения след вчерашната ми намеса, паля на 700 оборота след две три минутки съм на 800 и колата си поема без да се чуди, както топла, така и студена, за около 5 км. разход на борд преди намесата студена  12 и нещо, след намесата около 9 - 9,4 л. в петък имам по-дълго пътуване и ще видя и на дълго как е.


  • 0

#21 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 21 ноември 2014 - 12:26

Отново въпрос :) колко време, километри трябват на ЕКУ-то да направи нови графики с новия дебитомер и има ли изобщо такова нещо, дебитомера ми е с датчик за входящ въздух. 


  • 0

#22 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 21 ноември 2014 - 19:11

Вече го сложих, минах към 60-70 км. има промяна към по-добро, Очаквам сутрешното студено палене с нетърпение, Къде на друго място освен на термостата има температурен датчик, не за въздух, а за температура на двигателя?


  • 0

#23 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 22 ноември 2014 - 19:39

Такааа сутрешното палене ме разочарова, пак вибрации, по-малки но ги има и това придърпване и присецване докато загрее колата и него си го има. Въпрос към опитните майстори във форума, ето и показателите от диагностиката на  дюзите на  студена и топла кола, има ли вероятност да са дюзи?

 

СТУДЕНА: при около 50 градуса

Коригир. количество за цилиндър 1  - (1,1)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 2  - (0,4)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 3  - (-1,6)  мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 4  - (1,1)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 5  - (0,0)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 6  - (-1,1)  мм/3 ход

 

ТОПЛА: при 90 градуса

Коригир. количество за цилиндър 1  - (0,2)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 2  - (-0,1)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 3  - (-0,3)  мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 4  - (0,2)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 5  - (0,7)   мм/3 ход

Коригир. количество за цилиндър 6  - (-0,7)  мм/3 ход


Този пост е редактиран от niki76: 22 ноември 2014 - 22:03

  • 0

#24 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 ноември 2014 - 16:38

не


  • 0

#25 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 23 ноември 2014 - 22:05

Благодаря, бях готов във вторник да се занимавам с тях. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни