Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Обезвъздушаване на охладителната система ML270 CDI


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 Sebastian

Sebastian

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E190 1988
    Mercedes Benz E200 1994
    Mercedes Benz ML270 CDI 2001
    Mercedes Benz E500 2004
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2014 - 16:15

Здравейте колеги, вчера ми се наложи да тръгна на дълъг път и след 20тина километра колата (ML 270 CDI) удари критична температура 110 градуса, имам чувството че съм направил въздушна възглавница в цикъла и циркулацията на охладителната течност не е добра, въпросът ми е дали някой е запознат как се обезвъздушава охладителната система? Искам да направя тази процедура преди да мина на идеята за сменяне на термостата.

Благодаря ви!


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 19 октомври 2014 - 20:04

Здравей!

Системата се обезвъздушава сама, сипва се охл. течност докато мотора работи и парното на макс, бавно и внимателно да не прелее от разширителния съд. След това се качваш и минаваш няколко км, проверяваш дали нивото е достатъчно и в норма, и си готов. Интересно ми е как така реши, че ти си направил въздушна възглавница?! Някаква интервенция има ли?


  • 0

#3 Sebastian

Sebastian

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E190 1988
    Mercedes Benz E200 1994
    Mercedes Benz ML270 CDI 2001
    Mercedes Benz E500 2004
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2014 - 00:03

Здравей колега,

Съжалявам за късният отговор, досипах антифриз на студено и на незапален двигател и от там си въобразих че се е получила въздушна възглавница но онзи ден се усетих и пипнах питата на радиатора оказа се че е студена при температура 87 градуса и ме наведе на мисълта че трябва май да сменям термостат. А другото което е интересно че в градския условия на загрява над 87 а на извън градско удря над 90 и трябва да спирам и да чакам да се нормализира температурата.

 

Поздрави!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни