Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изолиране на ЕГР клапан на W203 220 cdi 143 к.с


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 864 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 18 октомври 2014 - 23:10

Здравейте

 

След като махнах катализаторите, колата започна да пуши доста. Посъветвах се с доста хора и ми казаха, че идва от ЕГР клапана. И днес реших да го изолирам. Свалих го заедно с тръбата. Първо махнах вакума и го затапих, но колата влезе в авариен режим. От там пак чудене и мислене. И накрая идеята дойде: Срязах тръбата на ЕГР-а и заварих една плътна шайба. Сглобих всичко и колата след 5-6 км спря да пуши черно. Не влиза в авариен режим. Но това е за прбег от 60 км. Утре ще пътувам до Сандански и ще я пробвам.

 

Имам само един въпрос: Някой знае ли дали с това запушване на тръбата, мога да причиня някакви други повреди по двигателя.

 

Поздрави на всички


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 19 октомври 2014 - 19:43

нищо няма да и стане

но според мен пак ще влезне в авариен

и пак ще почне да пуши


  • 0

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 19 октомври 2014 - 19:44

На всякъде точно това запушване съветвам да да се прави.Карй спокойо.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 864 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 19 октомври 2014 - 21:11

Сега като се прибирах, колата влезе в авариен режим. Интересното е ,че чух турбината да е малко по-шумна. Да не би това затапване да е довело до някакво допълнително натоварване на турбото. Утре ще ходя да видя какво показва стар диагнозата.


  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 20 октомври 2014 - 08:56

Сега остана да решите и проблема с клапите,че проблемите не всеки път са само един дефект.Затапването ти помага за пушилката,предполагам,че от някъде изпуска налягане,като се предполага,че е от износени клапи,но може да е и от другаде; 


  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 21 октомври 2014 - 09:05

Като гледам си от София и мога да дам телефонен номер на човек, който да изключи ЕГР-а софтуерно. Може и да засили малко колата ако имаш желание.


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#7 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 864 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 21 октомври 2014 - 14:04

Вече два дни колата не влиза в авариен режим, Пушенето е вече мит. А и доколкото знам, моят ЕГР е механичен, не е електронен. Или се бъркам?


  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 октомври 2014 - 18:22

Няма нужда от софтуерно премахване.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 864 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 24 октомври 2014 - 07:36

След едноседмично каране на колата установих, че влиза в авариен режим само когато се кара до 2500 оборота. Ако се кара по-агресивно, няма проблеми. Още не съм ходил на диагностика, но скоро и това ще стане.


  • 0

#10 asco

asco

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пещера
  • Автомобил:
    C220CDI W203 2001
    A170CDI W168 2001

Публикувано 24 октомври 2014 - 08:00

Има нужда от софтуерно изключване на ЕГР-а. След това затапването на тръбата е излишно ако не ти изпуска клапана разбира се. Моята не пушеше но го изключих превантивно. Имам чувство, че колата стана по-пъргава даже, но може да и да греша :-)


  • 0

#11 Lev4oo

Lev4oo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Търговище
  • Интереси:logistics,electronic,IT and fishing
  • Автомобил:
    MERCEDES W203 220 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2016 - 08:31

Колеги здравейте  TM-mercedes-move1.gif,
понеже колата ми пропушва на ниски обороти(колата мие W203 CDI 2.2  2001г.),
открих за тази довавка..Някой да е ползвал ?Какви са ви мненията?
Разбира се като ми остане време ще ида на диагностика СТАР,но по табло нямам грешки,
сменил съм консумативи,почистил съм ЕГР,а и съм премахнал вихровите клапи,махнах и катализатора.
Благодаря


  • 0

MB W203 220CDI

BG/TRG


#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 май 2016 - 12:31

Коя добавка?
  • 0

#13 Lev4oo

Lev4oo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Търговище
  • Интереси:logistics,electronic,IT and fishing
  • Автомобил:
    MERCEDES W203 220 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2016 - 13:08

Колеги здравейте  TM-mercedes-move1.gif,
понеже колата ми пропушва на ниски обороти(колата мие W203 CDI 2.2  2001г.),
открих за тази довавка..Някой да е ползвал ?Какви са ви мненията?
Разбира се като ми остане време ще ида на диагностика СТАР,но по табло нямам грешки,
сменил съм консумативи,почистил съм ЕГР,а и съм премахнал вихровите клапи,махнах и катализатора.
Благодаря

Bardahl - Противодимна добавка, Bar-1020

  • 0

MB W203 220CDI

BG/TRG


#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 май 2016 - 14:21

Това което чета като описание на продукта оставам с впечатление че добавката е за "син"пушек,а не за "черен"какъвто е твоя.Няма да ти свърши работа.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни