Здравейте, писал съм и друг път по този въпрос.
Мотора е 111.945 ; 200 бензин
Проблема се оказа комплексен, понеже колата не е първа младост.
Дебитомер, свещи, воден датчик, всички тези части не работеха на 100%
Сега просто е мудна от 800об. С рязко подаване на газ, колата се зачудва,стрелката пада надолу леко,тогава също мудно качва до 1200-1300об и чак тогава се форсира, както трябва.
Въпроса ми е към кое да се насоча първо EHA valve или TPS датчик?
Гледам, че при 124-те точно ЕНА прави същите проблеми.
...Проблема го прави и на бензин и на газ правеше го и преди да има монтиран газ.инж.
...Трябва да се има предвид,че газовия компютър копира работата на бензиновия а също и грешките.
Този пост е редактиран от miro_hack: 17 октомври 2014 - 22:56