Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос относно лагер на предна главина.W211 280 CDI 177ps


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 26 август 2014 - 21:32

Здравейте, от известно време имам едно бучене което мисля че идва от предно дясно колело. Шумът наподобява лагер но е добре изразено в диапазона от 80 до към 120 км. след което не се чува. Няма разлика при въртене на волана и не бучи при завиване с ниска скорост. Днес разгледах по обстойно главината, свалих капачката на лагера, извадих външният лагер. Циментацията изглеждаше добре както на лагера така и на черупката, измих го с газ и го монтирах с нова грес, ефект няма от цялата работа, при тази скорост си бучи. Имам спомен че това бучене се появи след като свалих 16 ки те джанти и сложих 18 ки. може ли по големите джанти да натоварват повече износеният лагер и от това да се получава? Също ми направи впечатление че това колело се върти малко по трудно от другото, при завъртане прави един два оборота по малко от другото но най вероятно задържа много леко някоя накладка. 

Въпроса ми е дали това са симптоми за лагер, има ли вероятност да бучи само при тази скорост а не постоянно. Ако реша да го сменям има ли нещо по специфично при тази кола? Свалял сам лагери на 126 ца та само за промиване и смазване, там за 15 години каране не съм имал проблеми с тях. Също така какъв лагер да взема, трябва ли да е оригинален от БС или може и алтернатива? 


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2014 - 07:54

Неправилно износена гума също може да доведе до подобни звуци.

 

Не бързай с лагера, това че едната страна се върти с няколко оборота повече,  значи че лагерът от същата страна е с мааалко повече хлабина. Провери дали имат луфтове и дали са еднакви.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 август 2014 - 08:02

Да, и аз имам съмнения за гума, относно лагера този който го свалих беше японски марката не се сещам, ще проверя и другият лагер как е .  Относно греста, коя е най подходяща? Аз сложих бяла температурна грес която е малко суха и мисля да я махна. Другото което се сетих, има ли варянт да се намаже и вътрешният лагер без да свалям главината ?


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2014 - 09:35

Бенц ползват японски лагери - страхотни са, вътрешният също ще е такъв. Няма нужда от проникване до другият лагер, излишно е а и е вредно за така важният семеринг отзад....пълна ли е капачката, температурните промени ще откарат греста където трябва, не му се вторачвай.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 август 2014 - 09:57

Ами не , капачката нямаше грес, имаше само върху лагера. Трябва ли да ги натъпкам ? 


  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2014 - 15:02

Не, не ги тъпкай...новите са така, с малко грес - зелена. Сложи малко и в капачката, но малко, ...понеже ще я изхвърли и ще омазни.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 август 2014 - 15:26

Да, свалих и двата лагра от двете страни, промих ги извадих зелената грес която беше станала кафява на въртящите се места и сложих нова пак зелено жълта грес за ролкови лагери. И двата лагера са еднакви японски мисля че бяха на NTN. Другият варянт е да пробвам с други гуми, имам съмнение в тези а и са на години вече, може от тях да идва проблема в този диапазон от 80 до 120 км.


  • 1

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2014 - 18:31

Трябва да пробваш, има голяма вероятност да идва от тях.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 август 2014 - 19:18

Пробвах да спадна малко налягането в предните гуми че беше близо 2.6 - 2.7 атм. и с по меки гуми сякаш звукът се засили още повече. Тези дни ако имам време ще сложа двете зимни и ще пробвам как ще е .


  • 0

#10 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 11 септември 2014 - 19:12

Днес размених гумите за да направя тест, бученето пак го имаше почва от 60км. някъде като при 80- 100 е най осезаемо. Почвам да се замислям за висящ лагер, интересно че го чувам сякаш в предната част на колата. Как мога най лесно да го проверя този лагер, ако вдигна колата на подемник и на скорост вдигна 80 90 км. дали ще се установи дали има шумове в него?


  • 0

#11 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 септември 2014 - 20:05

За да не те гризат съмнения за лагера най добре вдигни колата, свали тръбите на ауспуха от снадките, 

свали предпазните ламарини и огледай хубаво какво се случва с това чудо . 

Има два варианта след като свалиш и кардана, ако не е скъсан гумения тампон около лагера

смени само лагера, струва 5-15 лв. , аз купувах febi и са еднакви за W201, W210, W220, bmw и ... , 

ако е скъсан гумения тампон - нов комплект, 80 - 150 лв. . 


Този пост е редактиран от vencislav: 11 септември 2014 - 20:07

  • 0

#12 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 12 септември 2014 - 18:52

Днес погледнах и това, всичко е здрави , няма лифтове шумове. Май проблемите наистина са свързани с гумите. Ще се наложи по рано да слагам зимните и да видя как е .


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни