Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK200K Бял пушек на празен ход


  • Please log in to reply
47 мнения по тази тема

#1 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юли 2014 - 23:05

Хайде отново с проблемите... :)

 

Както името на темата подсказва... колата пуши здраво когато е на празен ход. Докато е на D пуши малко, като мине на N или P, пушенето се увеличава. Пипна ли газта обаче... спира и не почва отново докато не спра изцяло. Това включва и само отпускане на спирачката. Т.е. спирам на светофар, веднага почва да пуши. Само отпускам спирачката леко да тръгне колата и веднага спира. Пушека е гъст и бял.

 

Колата не губи нито антифриз, нито масло. Преди да я купя ѝ е правена гарнитурата на главата с всичките там дреболии, точно защото е смесвала антифриз с маслото. От тогава проблеми не е имала.

 

Миналата седмица я закарах на Бай Васо да си поиграе със скоростната кутия, че правеше проблеми, и няма нужда да споменавам, че сега колата лети. Тогава обаче не можах да я накарам да запуши, че да може да открием проблем. При първоначален преглед на двигателя, няма признаци да има проблем с главата. Всички показатели са в норма, а колата си лети.

 

Също така пушенето явно се проявава като е доста загряла колата и като съм бил по задръствания. Само в задръствания я почвала да пуши. Ръчках я покрай Бай Васо и то здраво, но не пропуши.

 

Като почне да пуши, мотора приритва леко на интервали.

 

Засега работната версия е, че има утайка на изгоряло масло по генерацията. Може да е в следствие на това, че карах с 0w40 масло за известно време, но понеже течеше от всякъде (семеринг, картер, пропка), минах обратно на 5w40, което за около 7000-8000км беше мръднало с около литър, при положение че имам лек теч при семеринга межди АСК-то и двигателя..

 

Добра идея ли е да го оставя някъде да си пуши докато спре, или може да е нещо друго. Има ли начин да се промие някъде генерацията или да пробвам с някоя добавка.

 

Трябва да спомена, че като натискам колата почти на лимита (в задръстванията), температурата се качва до малко под 100 градуса. Досега над 90 не се е качвала, но може би жегата се отразява.

 

Ето и видео на проблема. Като дам газ спира веднага, но после веднага продължава като пусна газта.

 


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юли 2014 - 23:09

ваххх... прилича ми на много заминали гумички на клапаните.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2014 - 23:22

Да добавя малко симптоми.

 

Тази вечер разходих колата посока Банкя и открих някаква приятна празна уличка дето се навираше много навътре в планината. Т.е. перфектно място да позагрея колата без да преча на никого и да я оставя да попуши. Общо взето трябваше да загрее 2-3 пъти до към 100 градуса (малко седи на 100 и се връща на 80) за да почне да пуши.

 

За 5 минути не спря да пуши и даже почна повече да чади. Миризмата не мога да я оприлича на нищо освен "нещо" изгоряло, но не ми мирише на масло. Открих също че над 2500 оборота (на място) спира да пуши. В движение спира веднага щом колата помръдне.

 

Също така ако колата се движи без да подавам газ, след малко почва да пуши леко. Пипна ли газта, спира.

 

Когато я запалих на студено, мотора работеше нервно, като че ли някой от цилиндрите прекъсваше. След като загря, нямаше пробле.ми. Колата също върви като пушка.

 

В момента обаче в който почна да пуши, най-вероятно същия цилиндър, почна пак да прекъсва. В движение обаче колата няма проблем. Обаче като се прибирах, успя да ми изгасне цилиндър (или два, не можах да преценя) и то при абсолютно леко движение, без рязко подаване на газ или нещо подобно.

 

Така че вече почвам да се насочвам към евентуален проблем в някой от цилиндрите. Я свещ, я кабели/бубина.

 

Следващата седмица ще се свалят свещи и кабели да се проверяват, пък ще видим. Междувременно, всякакви предположения ще са ми от ползва, че да може да ги проверим.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2014 - 00:50

Успя да го издухаш тоя мотор най-сетне :)

Залагам на пробила гарнитура на главата.


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2014 - 01:03

Хич не гледай свещи и темподобни ;)
Или са най-изпушилите гумички на клапани, които съм виждал, понеже симптомите на пропушването са подобни на това, което описваш... Просто може да не различваш миризмата.
Имаш ли катализатор? Ако да, омазването в масло може да обясни изключването на цилиндрите.
... или Алфонсо е прав и най-накрая ще ревизираш маторя след толко извращения :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 юли 2014 - 07:56

Не се дразнете че го повтарям но бях писъл че компресорния 111 грее повечко и прецаква гарнитура...и аз мисля че е гарнитура глава.
  • 1

#7 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2014 - 08:03

Няма катализатор, а къстъм гърне на негово място.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#8 LISUNGERA

LISUNGERA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W211 E500

Публикувано 05 юли 2014 - 10:29

При мен имаше абсолютно същите симптоми при цлк 200к 192 коня и излезе гарнитура на главата...


Този пост е редактиран от LISUNGERA: 05 юли 2014 - 10:29

  • 1

#9 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2014 - 12:06

То номера е че главата е правена преди 50-тина хил. километра. И затова не отдавах симптомите на нея. Освен това колата не губи нито масло, нито вода.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#10 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 юли 2014 - 13:55

Ако е загрял веднъж повечко мотора със сигурност е пробила...
  • 0

#11 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2014 - 14:24

Еми сигурно ще се сваля да се гледа... Тъпото е че и аудито ми сега пък губи вода без да тече от никъде, та и там отива към глава (само дето там са 2 :D) и трябва да реша коя да погледна първо :D


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#12 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 юли 2014 - 14:31

Мале ти главите ги ядеш за закуска :)
  • 0

#13 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2014 - 14:39

А онова е наследено... Аудито го карам доста по-прилично. Бенца обаче... за него прошка няма :) Единствено може да се радва, че идеията ми за track days отпадна, след като се сетих, че сложа ли каска, не мога да вляза в колата :D (освен ако не легна де, ама така не става)


  • 1
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#14 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2014 - 08:08

Ами нямам си аз късмет и това е... сега светна и лампата за антифриза, така че и тук колата губи антифриз без да изтича от някъде (само да поясня че вече и 3-те ми коли страдат от този проблем :)). Като аудито излезе от сервиза ще я карам на бай васо и вече ще я отваряме...
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#15 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 16 юли 2014 - 15:28

Не се кахъри, издухала е гарнитура на главата. Дали и е дошло време, дали е заради ремонта преди 50к км....

Както си написал, характеризира се с белия пушек, мириса "не-точно-на-масло", претрисането на колата, гасене на цилиндър без натоварване (но иначе си върви в обороти). Ако си забелязал, симптомите с времето се увеличават и ти свети вече и за антифриза (т.е. губи го осезаемо повече от нормалното за кола с ГИ), и ако се загледаш отзад, ауспуха и е станал по-черен от преди. Ако продължиш да я караш така, ще почнеш да доливаш поне 2 литра антифриз през 100 км.

 

Нема страшно, бай Васо ги бае тия глави за норматив. Моята може да се каже, че на 2 цилиндъра му я докарах от Ст.Загора и оня ден той сам се убеди, че 10к.км след лечението му колата е чук.

Недей карай така автомата и успех!


Този пост е редактиран от adv_petrov: 16 юли 2014 - 15:29

  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни