Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с 270 CDIПали и веднага гасне


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 10 май 2014 - 21:53

Здравейте колеги.

Пак проблем с моята колица, преди около седмица я бях оставил за 2 дни в гаража, като седнах да я изкарам пали и след седкунда веднага гасне, въртя пак и не иска да запали, въртя втори път - пак не ще, от 4-я или 5-я път едва запали, работеше малко по странно, оставих я да поработи и я угасих и пак пробвах да я запаля, запали от раз, след това си вървеше нормално. Времето не е вече студено, акумулатора е нов и не обърнах  внимание, следващите няколко дни всичко си беше нормано, до вчера, запали от първия път но много трудно, днес сутринта сядам, паля я, минавам около километър, слизам да си взема кафе, сядам в нея и пак същата история, пали и веднага гасне, и пак въртене 4-5 пъти докато запали. Имам такава диагностика http://programatoribg.com/MB.htm (първата) закачих я - няма грешки... 

Повечето пъти си пали, топла, студена няма значение, но от вчера (+1 път преди седмица) започва да се "ебава" понякога.

Имате ли представа какво може да е? В каква насока да се ориентирам (освем към нова кола..)?

Моля ако някои има някакво предположение или представа какво може да е - нека сподели.

Благодаря предварително и поздрави!


Този пост е редактиран от Бако Мецан: 10 май 2014 - 21:54

  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 май 2014 - 00:20

Бако Мецане причините може да са няколко и само можем да гадаем и
да те объркаме повече.
Отиди някъде да я закачят на Star Diagnosis и да могат правилно да я прочетът,
всичко ще си каже.
Макар че това е трябвало да го направиш преди да купиш колата и да си наясно със
истинското и състояние а не сега да намразиш марката .

Този пост е редактиран от vencislav: 11 май 2014 - 00:22

  • 0

#3 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 11 май 2014 - 07:16

Да нямаш въздух в горивната система :)


  • 1

The Best or Nothing


#4 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 май 2014 - 09:23

И аз имам проблем с паленето ако я оставя за 2-3 дни без да я карам но аз знам какъв e проблема.
Акумулатора вече е заминал и ще трябва да взимам нов.
Аз искам само да вметна, че един приятел които кара Mercedes clk 270 cdi и той като тебе проблем след проблем.
Нямам представа дали clk 270 cdi са проблемни или като цяло w209 са си бъгави.

Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 11 май 2014 - 09:24

  • 0

#5 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 11 май 2014 - 11:33

Благодаря за бързите отговори колеги!

Венци, Стар диагноза имат само в Мерцедес, и го държах за последна опция защото там ще ми сменат половината кола като я закарам. Иначе я взех септември миналата година и този проблем го нямаше тогава. А марката няма как да я намразя, ясно ми е че 12 годишна кола на 250 хил. км. няма как да не прави проблеми.

Карл, не знам, ще я карам пак по сервизите, лошото в Австрия е, че тук започват да сменят от най-скъпото и свършват с най-евтиното...затова ми се щеше ако някои се е сблъсквал с такъв проблем да имам поне някаква идея какво може да е, защото вече се чух с майстора които ми прави колата и по телефона ми каза че на 90% бил сигурен че са дюзи, как го разбра по телефона не можах да разбера но... както казах тук започват от най скъпото. Ако не се оправи от дюзи, ще смени помпата и общо взето пак отивам на няколко хиляди евро ремонт, а може да е нещо много дребно.

Митко, от септември до сега не съм имал кои знае какви проблеми, повечето неща които съм сменил са консумативи, иначе смених рейка, и двата катализатора (като катализаторите според мен пак се водят консуматив.) Но като цяло, колата за годините и километрите си все още се държи добре.


  • 0

#6 osmandjikov

osmandjikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 11 май 2014 - 12:54

Аз бих си сменил майстора.Както колегите казаха проблема може да бъде в много неща така както го описваш май е датчик колянов вал или разпределителен вал.Закачете я на стар и веднага ще си каже.


  • 0

#7 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 май 2014 - 12:56

... Венциславе, Стар диагноза имат само в Мерцедес, ...

 

Бако Мецане няма ли вариант да направят само диагностика в Мерцедес, 

пък ти да си я правиш където си искаш . 

Тъкмо ще видиш колко разбират майсторите ти и дали не искат само да те окъпят .

 

Мисля че имаше човек от Форума който имаше собствен или работеше в сервиз за

Мерцедес в Австрия, http://forums.mbclub...29-tito-040477/ ако не се лъжа .


  • 0

#8 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 май 2014 - 14:04

Без да искам попаднах на тази обява преди малко не знам до колко може да ти е полезна но може да му звъннеш.
Виждам, че работи по подобни проблеми като твоя ако се сблъсквал нещо подобно може и да е полезен.

 

http://olx.bg/kompyu...-navi-i40372571


  • 0

#9 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 11 май 2014 - 19:14

Мисля че имаше човек от Форума който имаше собствен или работеше в сервиз за
Мерцедес в Австрия, http://forums.mbclub...29-tito-040477/ ако не се лъжа .


Нито едното, нито другото :)
Имам си служебно взимане-даване с тукашния МБ дилър и нищо повече ;)
НО съм готов да помогна с каквото мога.
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#10 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 11 май 2014 - 19:42

Колеги, благодаря за изказаните мнения!

Ще пробвам в Мерцедес, въпреки че миналия път им закарах колата да видят защо влиза в авариен режим, и като отидох да я взема на другия ден бяха сменили 1 катализатор, след 2 дни пак влезе в авариен режим пак отивам да видя какво са направили и смениха и другия катализатор, по принцип отидох само да ми кажат какъв е проблема, а излязох с фактура за 1500 евро...


  • 0

#11 subpolar

subpolar

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 2004 (W209)

Публикувано 05 февруари 2017 - 17:23

Колеги, благодаря за изказаните мнения!

Ще пробвам в Мерцедес, въпреки че миналия път им закарах колата да видят защо влиза в авариен режим, и като отидох да я взема на другия ден бяха сменили 1 катализатор, след 2 дни пак влезе в авариен режим пак отивам да видя какво са направили и смениха и другия катализатор, по принцип отидох само да ми кажат какъв е проблема, а излязох с фактура за 1500 евро...

 

Здравейте колеги,

И аз се сблъсквам със същия проблем.

 

Бако Мецан, темата е стара, предполагам си открил проблема от къде иде?

Ще съм благодарен ако споделиш

:beer


  • 0

#12 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 15 февруари 2017 - 11:24

subpolar, аз мога да ти кажа откъде дойде проблема при мен - нафта :)

Заредих веднъж на лукойл с обикновена нафта и едвам запали. След няколко часа пак запали и угасна. Сипах на ромпетрол и проблемите ги нямаше.


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 февруари 2017 - 12:00

Въздух в горивната система или клапани(датчик) по рейка,помпа за налягане.
  • 0

#14 subpolar

subpolar

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 2004 (W209)

Публикувано 19 февруари 2017 - 10:11

Благодаря ви колеги за коментарите

Забелязвам, че го прави като спадне нафтата под средата... въздух ще е, да видим от къде иде


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни