Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

нова меца-s420-w140 "лилавата"


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#16 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 26 април 2014 - 21:58

и аз си мислих че около 500 бинки ще е цялата работа ,ако е от изпарителя изобщо :hailandkill

 

 на кои кабели да огледам изолацията, спомням си някъде четох за масата на купето да се види...


Този пост е редактиран от MITKO651: 26 април 2014 - 22:22

  • 0

#17 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 26 април 2014 - 22:27

и аз си мислих че около 500 бинки ще е цялата работа ,ако е от изпарителя изобщо :hailandkill

 

 на кои кабели да огледам изолацията, спомням си някъде четох за масата на купето да се види...

Има хора които лепят изпарителите.Колега,моя съвет е,ако се окаже изпарител,сменяй само с нов.Дори да е китайски.Ако лепенето не издържи или изпусне след 6 месеца или година,цялата операция с разглобяването я почваш наново.

А 500 бинки е доста пара,дори и за такава кола :beer сигурно имаш предвид 500 кинта.


Този пост е редактиран от alipi: 26 април 2014 - 22:28

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#18 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 26 април 2014 - 23:06

500 кинта имах предвид да, ако недай боже е от него мисля да го сменям не да го лепя 


  • 0

#19 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2014 - 13:36

Ако се окаже от него, аз имам такъв оригинален свален от 500 за 100лв ще ти го дам.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#20 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 29 април 2014 - 07:26

Гледайте внимателно за изпарителя защото са 2 модела.

Ако се окаже от него,първо сваляш изпарителя и с него отиваш да търсиш друг.

Разликите са във формата на питата.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#21 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 29 април 2014 - 14:23

Изпарител винаги нов! Не рискувай като мен с втора ръка - взех перфектен втора ръка, и изпусна още същия месец!

Препоръчвам марка Behr-Hella - имат ги в D&N и АутоПлюс. По-скъп е, понякога е x2, но поне знаеш, че няма да го мислиш идните 5-6 години. Същото важи и за кондензера.

И в никакъв случай не ходи в Шен Компания - взимат тънко, уж много внимават и разбират, а всъщност са пълни мърлячи. Бяха при прискрипали един сноп кабели - цяло чудо е, че не замина някое реле и че не се запали таблото.


Този пост е редактиран от rado_penev: 29 април 2014 - 14:25

  • 1

#22 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 29 април 2014 - 19:58

мерси за съветите, незная още какво е понеже колата не се кара , стой в Н.Загора и чака да се прибера да я обслужа и да гледам какви са и дертовете...

 

 пишете марки масла,свещи,хидравлично масло и тн,  вискозитети за да знам като почна да я обслужвам какво да купувам и откъде ???


  • 0

#23 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 30 април 2014 - 21:22

днес един приятел долял 1.5л масло в кутията и спряла да блъска, като я докарам към Бургас ще обслужвам автоматя в БС, питах колко искат за смяна 350лв с всички неща, масло ,филтър, букса ли датчик ли ми казаха и труд... струва ми се добре за БС

 

междувременно се сдобих и с 8литра кастрол магнатек 10/40, добре ли е това масло за в140??????


  • 0

#24 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 април 2014 - 22:24

днес един приятел долял 1.5л масло в кутията и спряла да блъска, като я докарам към Бургас ще обслужвам автоматя в БС, питах колко искат за смяна 350лв с всички неща, масло ,филтър, букса ли датчик ли ми казаха и труд... струва ми се добре за БС

 

междувременно се сдобих и с 8литра кастрол магнатек 10/40, добре ли е това масло за в140??????

 

350лв е доста добра цена за БС и оригинални масло, филтър и гарнитура. Въпросът е как ще извършат смяната - предполагам, че няма да източат и маслото в турбината и ще ти смесят 1/3старо масло с 2/3 ново. На БС не вярвам от доста години насам - пълни мизерници.

 

Колкото до Кастрола - аз карах с такова години наред, обаче стана ясно, че супер много ментета има на пазара от марката Кастрол и затова вече не го ползвам.

 


  • 0

#25 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 01 май 2014 - 07:52

от Мотобул от представител,от наш човек е кастрол-а


  • 0

#26 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2014 - 09:56

Честито колега. Да си я караш със здраве... Може да не е като от магазина колата... но пък ще си имаш занимавка докато я направиш, за да ти харесва.

10 40 е ок като вискозитет.. но най важното е да е истинско маслото. Аз си докарвам Мотул от Германия или наливам Фукс от тук (знам че не е китайско)

Иначе из немските форуми чета че карат 8мака и с 0 40... и аз бих, но ако ми харчи до 2л масло на 10 000км иначе е доста скъпо удоволствие при разход на масло.

 

Най важното нещо за 140ката е, че ако не е гледана преди теб... е пълен цирк, което не бива да те отказва.

Спести си кеш за маслото на автомата. Иди при някой съвестен човек, или даже сам си го смени. Не е сложно нещо. Поне ще занеш какво масло, колко масло и какъв филтър си си сложил.

Аз също не вярвам на сервизното обслужване в БС, а и предвид състоянието на фирмата... да не изгориш заради някое мениджърско решение за намаляване на разходите.

Тъпо е да се говори така за дилъра, но сами си го направиха.

 

На твоята кутия букса не се сменя!!! Филтър, гарнитура картер и масло. Може две нови дифтунги на двете пробки и това е!

Оглеждаш за течове преди смяната... щом си долял, значи някъде изтича!


Този пост е редактиран от Bat Andi: 01 май 2014 - 09:59

  • 3

#27 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 01 май 2014 - 10:31

Честито колега. Да си я караш със здраве... Може да не е като от магазина колата... но пък ще си имаш занимавка докато я направиш, за да ти харесва.

10 40 е ок като вискозитет.. но най важното е да е истинско маслото. Аз си докарвам Мотул от Германия или наливам Фукс от тук (знам че не е китайско)

Иначе из немските форуми чета че карат 8мака и с 0 40... и аз бих, но ако ми харчи до 2л масло на 10 000км иначе е доста скъпо удоволствие при разход на масло.

 

Най важното нещо за 140ката е, че ако не е гледана преди теб... е пълен цирк, което не бива да те отказва.

Спести си кеш за маслото на автомата. Иди при някой съвестен човек, или даже сам си го смени. Не е сложно нещо. Поне ще занеш какво масло, колко масло и какъв филтър си си сложил.

Аз също не вярвам на сервизното обслужване в БС, а и предвид състоянието на фирмата... да не изгориш заради някое мениджърско решение за намаляване на разходите.

Тъпо е да се говори така за дилъра, но сами си го направиха.

 

На твоята кутия букса не се сменя!!! Филтър, гарнитура картер и масло. Може две нови дифтунги на двете пробки и това е!

Оглеждаш за течове преди смяната... щом си долял, значи някъде изтича!

 

Точно така - иначе не вярвам да му излезе по-евтино, ако го сменя сам. На мен ми излезе 450лв всичко: 8 /или 7л беше/ оригинално масло, оригинален филтър и гарнитура. 

Тези измамници в БС са му предложили за 350лв смяната, в което е включен и труд. 100% са го пригласили по някаква схема, каквато ти каза - я няма да му сменят маслото ,я нещо друго.

По-добре сам, дори и малко по-скъпо. Поне ще знае, че всичко е направено както трябва.


  • 1

#28 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2014 - 12:38

подкрепям
  • 0

#29 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 01 май 2014 - 19:13

Задължително смяна на маслото от турбината....ще усетиш коренна разлика !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#30 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 01 май 2014 - 22:46

мерси за съветите и пожеланията, в БС може да излезе един познат и ако е там ще питам как го сменят и ако ми гарантира ще е там, ако не ще търся масло и ще го сменям аз или някой "маслар" 

 

намерих човека дето я е вкарал от германия и е сложил ГИ-то , каза че колата била много добре карал я е 100 000 км поддържал я е перфектно, просто последния собственик 2 години не я карал много , незнам кога ще имам свободно време да я разхвърля , да огледам кабели,течове и т.н. като наваксам ще има снимки


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни