Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем скоростна кутия W210 E290W210


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 DR_

DR_

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 23 април 2014 - 23:44

Здравейте!  Скоро взех една Е290-ка TD. При теста (който беше преди 2 дена) всичко работеше ОК - двигател, скорости. Пробвах скоростната кутия и градско и на дълго, на D и на R,1,2,3,4 - всичко си работеше както трябва и сменяше скоростите плавно. При кик дауна връщаше една скорост, при натискане на газта набираше бързо. Снощи при паркиране забелязах, че на R изключва и трябваше да мръдна малко напред и тогава да тръгна назад. Днес след известно каране, при скорост D и натискане на газта само вдигаше оборотите без да набира. Наложи се да я изгася и запаля, за да тръгне пак. Когато я взех попитах предишния собственик дали е сменял маслото на кутията и той каза, че не го е сменял понеже никога не му е правил проблем и са му казали, ако няма проблеми да не го сменя. Въпроса ми е дали е възможно някак си да се "закрепи" дефектна кутия само за продажбата? Тоест може ли да си работи перфектно и след 2 дена да направи тоя проблем?
Утре ще ида да й сменя маслото и филтъра, за да видя какъв ще е ефекта. Но другата ми е опция е да сменя кутията. Може ли на компютърна диагностика да се останови дали просто е намаляло нивото на маслото или самата кутия си е дефектна? Тоест, ако разбера, че кутията има проблем директно да я сменя за друга вместо 2 пъти да давам пари за смяна на маслото. Автоматичните кутии от този модел взаимнозаменяеми ли са на производство 96'-00', за да знам каква кутия да взема? Моята е Септемви 98'.
Друг проблем, който има: висящия лагер на кардана вие и трябваше да го сменям днес преди да окаже проблема- може ли и той да оказва ефект за този проблем?
Извинявам се за много въпроси, но не искам да отварям теми за всеки от тях, както и да спамя в темите на други. Благодаря на всички отзовали се, предварително!


  • 0

#2 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 24 април 2014 - 07:12

Като за начало провери нивото на маслото и огледаи за теч под колата.След това качи колата на стар диагноза за да видиш каква е причината за аварииния режим на автомата и после пиши.
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2014 - 10:11

Още е рано да мислиш за смяна на кутията.  Направете това което ви съветва колегата Чочон , споделете и ще хванем причината.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 DR_

DR_

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 24 април 2014 - 10:38

Благодаря Ви за бързите отговори! Днес ще сменям маслото и после ще пиша какъв е резултата!


  • 0

#5 DR_

DR_

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 24 април 2014 - 10:44

Само да питам възможно ли е да влиза в такъв режим от неизправен дебитомер (някъде бях чел за такъв проблем)? Теста с дебитомера беше, като се откачи нали?


  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2014 - 21:22

Не, дебитомера няма общо.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни