Здравейте! Скоро взех една Е290-ка TD. При теста (който беше преди 2 дена) всичко работеше ОК - двигател, скорости. Пробвах скоростната кутия и градско и на дълго, на D и на R,1,2,3,4 - всичко си работеше както трябва и сменяше скоростите плавно. При кик дауна връщаше една скорост, при натискане на газта набираше бързо. Снощи при паркиране забелязах, че на R изключва и трябваше да мръдна малко напред и тогава да тръгна назад. Днес след известно каране, при скорост D и натискане на газта само вдигаше оборотите без да набира. Наложи се да я изгася и запаля, за да тръгне пак. Когато я взех попитах предишния собственик дали е сменял маслото на кутията и той каза, че не го е сменял понеже никога не му е правил проблем и са му казали, ако няма проблеми да не го сменя. Въпроса ми е дали е възможно някак си да се "закрепи" дефектна кутия само за продажбата? Тоест може ли да си работи перфектно и след 2 дена да направи тоя проблем?
Утре ще ида да й сменя маслото и филтъра, за да видя какъв ще е ефекта. Но другата ми е опция е да сменя кутията. Може ли на компютърна диагностика да се останови дали просто е намаляло нивото на маслото или самата кутия си е дефектна? Тоест, ако разбера, че кутията има проблем директно да я сменя за друга вместо 2 пъти да давам пари за смяна на маслото. Автоматичните кутии от този модел взаимнозаменяеми ли са на производство 96'-00', за да знам каква кутия да взема? Моята е Септемви 98'.
Друг проблем, който има: висящия лагер на кардана вие и трябваше да го сменям днес преди да окаже проблема- може ли и той да оказва ефект за този проблем?
Извинявам се за много въпроси, но не искам да отварям теми за всеки от тях, както и да спамя в темите на други. Благодаря на всички отзовали се, предварително!
Проблем скоростна кутия W210 E290W210
Започната от DR_, 23 апр 2014 - 23:44:34
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 април 2014 - 23:44
#2
Публикувано 24 април 2014 - 07:12
Като за начало провери нивото на маслото и огледаи за теч под колата.След това качи колата на стар диагноза за да видиш каква е причината за аварииния режим на автомата и после пиши.
#3
Публикувано 24 април 2014 - 10:11
Още е рано да мислиш за смяна на кутията. Направете това което ви съветва колегата Чочон , споделете и ще хванем причината.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 24 април 2014 - 10:38
Благодаря Ви за бързите отговори! Днес ще сменям маслото и после ще пиша какъв е резултата!
#5
Публикувано 24 април 2014 - 10:44
Само да питам възможно ли е да влиза в такъв режим от неизправен дебитомер (някъде бях чел за такъв проблем)? Теста с дебитомера беше, като се откачи нали?
#6
Публикувано 24 април 2014 - 21:22
Не, дебитомера няма общо.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни