Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не пали, таблото мига, като дискотека


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2014 - 07:51

Здравейте и Христос воскресе!

 

Колата я карам само лятото, през останалото време стои в гаража и я припалвам на 1-2 месеца. Пробвах да запаля колата миналия ден, но не се получи. Верно, че акумулатора беше поотслабнал, но когато го вързах към този на другата кола, пак не стана. Когато завъртя ключа вместо да чуя стартера се чува някакво леко чаткане, което според мен идва отзад таблото, звучи като някакъв автоматичен прекъсвач, а светлините на таблото също почват да примигват в синхрон. Ако задържа ключа още няколко секунди, това чаткане става интензивно, примигването на лампите - също.

 

Някой има ли идея? Стартер? Компютър? Или нещо друго.

 

Погледнах бушоните, няма изгорял. Акумулатора също го зачеркнах. Странното е, че като пробвах първия път, по някаква причина тръгна предната чистачка, без да е пускана изобщо, не знам дали това има някакво значение в случая.


  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 20 април 2014 - 08:06

Според мен си е акумулатора. Не му стига сила да завърти.

Сложи му зареден акумулатор и тога ва пробвай.

При подаване на ток е хубаво да се остави свързан акумулатора към другата работеща кола за известно време, за да се възбуди и тогава да се пробва. Ако си свързал и скоро след това пробвал да запалиш - пак може да ти даде резултат като на слаб акумулатор.


  • 0

#3 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2014 - 08:42

Да, наистина пробвах веднага, може би не съм чакал повече от 10-на минути. Ще пробвам отново, както ти каза.

 

Ако не стане ще пробвам да го разкача от клемите и после пак да го закача, ако евентуално е някаква компютърна грешка, трябва да се изчисти от паметта.


  • 0

#4 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 април 2014 - 09:19

Другата кола да е на обороти докато въртиш. Ако е ръчка засили я надоле и ръгай 2ра. Мене обаче като стартер ми звучи. Наскоро имах подобен проблем с едно Поло и по същия начин. Цъка, чатка .. Не мое да изфърли бендиксо да завърти...

Иначе 10 мин са екстра време според мен. Аз като съм палил с кабели преди да въртя държа малко другата кола от която взимам ток в средни обороти. Така около минутка, после въртя, а човека от когото взимам ток продължава да държи в обороти. Еми.. Празно няма, винаги си пали. Метода може да е опасен и ако го правиш на твоя отговорност си е!

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk

Този пост е редактиран от BG - 681: 20 април 2014 - 09:31

  • 0

Немеца го е измислил !


#5 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2014 - 19:04

Благодаря ви за съветите!!!
 

Значи, като я палех бях сам и втората кола нямаше как да я форсирам, иначе когато се налагало винаги съм го правил. Преди малко пробвах пак, оставих я 15 минути вързана към другия акумулатор и този път запали одма! Явно наистина е бил доста разреден този път. Акумулаторът е Tudor и съм изключително доволен от него, но явно вече наближава пенсионна възраст. Жалко, че е капсулован и няма как да доливам, ако има нужда.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни