Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ГИ на компресор


  • Please log in to reply
61 мнения по тази тема

#31 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 ноември 2017 - 21:00

Има доста представители за София,но колко да е добър с този софт...попитай гугъл.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 18 август 2018 - 10:43

Измина доста време от първите ми постове относно газификация на автомобила и по-специално МБ и искам да допълня някои неща които съм пропуснал или дори съм дал малко подвеждаща и грешна информация,дано не се счита като някаква реклама към продукт или мен а се надявам да извлече някой полза от написаното.В стремежа си да се задоволи пазара поради все по-голямата потребност на газови компоненти напоследък наблюдавам много голям спад откъм надеждност на всички компоненти за газ като цената дори се е завишила.Да започна от моя фаворит от преди години BRC която не е кой знае с какви прецизни настройки но бе една от най-дългоживотните и в предвид че в момента се монтира в Германия не е като да няма престиж,но наблюденията ми са че не е толкова надеждна вече.Доста зачестиха проблемите с новия им тип инжектори като се проявяват още на 20-30 000км но може би е от качеството на газта ни.Другото което мога да кажа е че на ГИ от най-високия им клас на една В-класа 2.0турбо на 3 месеца бе изгорял единия канал и се наложи побългаряване понеже от Офицялния  търсеха проблема в бензиновата система.Редукторите им са добри и оправдават очакванията за качество но и цената е...Сега за Landi Renzo,не зная дали да пиша въобще,мисля че има достатъчно недоволни с монтирани на МБ но това е поради големите очаквания от нея в предвид и цената и.Аз бих казал че бива но за нещо бюджетно като автомобил като редукторите им са качествени а инжекторите средно качество като понякога дори по-зле ако са MED.Няма прецизна настройка и не ми представлява интерес но се монтира изключително често от Диларите на някоя марка автомобили.Като цяло италянските ГИ са качествени но с много непрецизни настройки като често имат готови такива за някои автомобили които само се зареждат но това не е толкова добре досещате се защо.Мога да се спра на Romano понеже е достъпно като цена и в БГ се коментира като изключително качествено но повярвайте ми славата му е от преди години.Редукторите им се славеха като едни от най-добрите но ги развалиха и сега не отговарят на зададената мощтност.Инжекторите им са единични малки и безшумни и са привлекателни но са на размери и не са толкова дъ бест,общо взето е един от най-добрите бюджетни варианта но цената не ми изглежда такава.Повечето са разработки на АЕВ и затова и софтуера вътре е идентичен като и Lovato спада към тази група въпреки че напоследък не отсъстват нови софтуери в тенденция с напредъка.Инжекторите са им едни от най-дългоживотните но и едни от най-бавните,редукторите им не са вече толкова качествени и често дори се позапушват,най-силния им такъв работи на много ниско налягане.Дойде ред на Fobos като за нея мога да кажа че има по-прецизни настройки от останалите но за по-сериозни коли се иска да се правиш на МАПер като много често се окомплектова с много лоша периферия като инжектори Valtek или Reil като в миналото изларваха без проблем 50 000км и често дори двойно но вече качеството им е китайско и след 3-5 000 се нслага прекалибриране и рядко надминават 30 000км.Сега за новите полски системи които навлязоха последните години от 4-то поколение които и ние използваме до момента KME,LPGtech,ACStag,Europgas мога да кажа че са доста напред в настройки прецизност и корективен OBD но не липсват и проблеми с тях къде кабел дефектен къде MAP изгори понякога и самия комп откаже но сравнен с италянските а не с Fobos който и е най-слабия откъм надеждност.Редукторите КМЕ вече заради увеличената продукция сигурно почнаха да ги развалят като определени модели все още стават.С  инжекторите е същото Barracuda и Dragon нашата газ им разказва играта и рядко надминават 30 000км а Hana който за момента е най-добър вече започва и той да се проявява а за него 100 000 бе нищо.Филтрите в това отношение помагат като за Barracuda ги изискват за гаранцията.Скобите и маркучите също постоянно имаме проблеми с разхлабени скобки при положение че сме ги затягали здраво.Така или иначе качеството вече е ниско и не задоволява нашите изисквания напълно и мисля и че ще се влошава.Затова какъвто и да е избора ще се ниждаете от профилактика и преглед прибгазаджия,за да може ако има проблем да се реши на време преди да даде поражения по мотора,както често се случва.Всеки има различни изисквания към автомобила си но щом сте тук в този форум вие сте с по-големи изисквания за да сте се спрели на марката Мерцедес и препоръчвам да не се търси бюджетно решение за газ.
Поста е мое лично мнение и наблюдение и не ангажирам никой с него.
Дано съм бил полезен.



Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 7

#33 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2018 - 18:00

Страхотен пост, благодаря! Никъде не бях срещал такъв анализ за развитието на компонентите и е чудесно, че имаш желанието да споделиш от опита си.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#34 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 19 август 2018 - 07:09

Аз отдавна стигнах до този извод, и вместо 500 ( много го исках ) взех 350 дизел...
Газта вече залязва, идва ерата на батериите.
На 211ката бях с къстъм система, брц макс от сивите, инжектори хана, комп фобос.... настройки зимни и летни :) , да вървеше супер.... но с тея маркучи... плетиво, все нещо да пипнеш си трябваше... Сега вдигам пластмасата на двигателя само за филтри .... Да дизел е .... ама :)))


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#35 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 19 август 2018 - 17:16

@ Mirkofitnes - коя марка уредби би препоръчал като най-надеждна , за MPI двигател - може ли например Landi Renzo уредба но да се сменят дюзите с Hana примерно... ?


  • 0

#36 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 19 август 2018 - 19:12

А каква конфигурация би предложил за 200 компресор 192кс?
  • 0

#37 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 август 2018 - 12:00

@ Mirkofitnes - коя марка уредби би препоръчал като най-надеждна , за MPI двигател - може ли например Landi Renzo уредба но да се сменят дюзите с Hana примерно... ?

Ланди Ренцо е простичка система но е сервизна ГИ,то всичко става на този непретенциозен откъм настройки двигател.Не биха ти сложили други инжектори понеже не ги подържа,ние режем кабел за да стане но това е побългаряване и не мисля че ШИМ-а е правилен.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#38 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 август 2018 - 12:03

А каква конфигурация би предложил за 200 компресор 192кс?

Бърз процесор ГИ като ЛПГ теч или КМЕ и не е нужно ОБД ,инжектори Hana и редуктор КМЕ тур6 или Шарк 1500 като предпомитанията ми са към Тур6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#39 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 25 август 2018 - 23:05

Здравейте, от кой град е колегата миткофитнес ?
  • 0

#40 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 26 август 2018 - 08:56

Ако не греша е от Благоевград


  • 0

#41 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 26 август 2018 - 12:44

Надявах се да е по близо до Бургас
  • 0

#42 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 август 2018 - 13:38

Надявах се да е по близо до Бургас


Такава хубава магистрала ви направи Вожда(завиждам),че сега всичко ви е близо :).

Щях да предложа нещо за Варна,ама с тоя чуден път,вярно че и тя не е много близо ...
  • 0

#43 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 януари 2019 - 19:20

Ето малко полезна информацийка за редукторите,стига реклами от газаджии...вижте и сами преценете кое колко струва и дали е оптималното което се ползва.

https://www.autocent...rov-454064.html

Дано ви бъде полезно


  • 1

#44 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 21 януари 2019 - 01:01

Малко пояснения за показанията по ординатната и абсцисната ос?  :beer


  • 0

#45 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 21 януари 2019 - 07:40

В горния линк е обяснено на руски целия тест който е направен с различни редуктори на Нисан 8 цилиндров 306кс и на графиката е показано температурата на газта от 0км в час при пълна газ при колко секунди на колко пада,като ми направи впечатление ако прочетете статията е че има редуктури които се развалят дори от този тест.Идеята бе да покаже че това което дава производителя като мощност не е точно така и усещането при всеки е различно за системите които се монтират на автомобилите ви според изискванията,а тук това е един реален тест.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни