Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ГИ на компресор


  • Please log in to reply
55 мнения по тази тема

#46 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 924 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 25 януари 2019 - 23:22

За ентусиастите 


  • 0

#47 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 26 януари 2019 - 12:24

Здравей, колега mitkofitnes.

 

Първо искам да изкажа благодарности за всичката информация в темата. Имам принципен въпрос относно показанията на таблото за температурата на антифриза и температурата на изпарителя. Газаджията ми каза, че колата е настроена да прехвърля на 45 градуса. Колата прехвърля сутрин при външна температура около 0 за около 5мин, когато показанията на таблото са 55-60 градуса.

 

Т.е. излиза че 45 градуса на изпарителя отговарят на 55-60 градуса на таблото? Това нормално ли е. В допълнение да кажа, че още след паленето се качвам на голям булевард и карам с 80 на темпомат, т.е. колата малко или много се обдухва от въздуха..

 

Въпросът ми е чисто информативен, така си е колата откакто имам газ вече 23000км.

 

Системата: AEB компютър, дюзи Barracuda, редуктор KME

 

Поздрави и благодаря предварително


  • 0

#48 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 924 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 26 януари 2019 - 14:58

Точно така,при температура на двигателя 60градуса на редуктора са 40-45градуса което и много зависи от самия редуктор,в твоя случай избора е много добър.Пожелавам ти още много км безпроблемна експлоатация и за да е така да потсетя за редовна смяна на газовите филтри.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#49 P Zlatanov

P Zlatanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C200 KOMPRESSOR 1996

Публикувано 26 януари 2019 - 18:03

Здравейте, колата ми е Mercedes w202 C200 Kompressor 1996, купих си приложението Prefexpert зададох му настроиките направих всичко стъпка по стъпка,направих няколко дино-теста на равен асфалт и на всики тестове ми дава не реална мощност и от порядъка на 5-600hp.Може ли някой да ми
помогне с приложението ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Знам че не е това темата и се извинявам


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#50 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 26 януари 2019 - 19:47

Благодаря, относно смяната на филтрите, първият го смених на 18000км без да има каквито и да е било симптоми и изглеждаше чист, но моята кола не е с медни тръби и няма окис. Смятам да го сменям на макс 20000км. Сипвам само Еко и Шел.

 

Какво би препоръчал за газ на Ц180 компресор 2005та 143к.с.?

 

 

Точно така,при температура на двигателя 60градуса на редуктора са 40-45градуса което и много зависи от самия редуктор,в твоя случай избора е много добър.Пожелавам ти още много км безпроблемна експлоатация и за да е така да потсетя за редовна смяна на газовите филтри.


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 0

#51 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 924 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 26 януари 2019 - 20:50

Понеже Баракудите са едни от капризните инжектори към мръсната газ не ти препоръчвам да рискуваш със смяна на филтри на повече от 10 000км като има филтри които много не спират боклука и филтри които вършат работа,затова е и препоръчително газаджията поставил компонентите да ги смени за да ти важи гаранцията,поне аз така процедирам.

Относно 180к 143 кс

Електроника-AC stag или KME или LPG tech задължително да са с ОBD

Редуктор-KME tur6 или Shark 1200 или BRC genius 1200

Инжектори-Hana или Yeti  или Barracuda като задължително единични на външен разпределител

Много важен е и монтажа за да се получи безпроблемна работа и нисък разход на гориво


  • 0

#52 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 26 януари 2019 - 23:07

Здравейте!Автомобилиа е W203 200 compressor M111.955.Компонентите са LPG TECH 324 OBD,изпарител Brc genius mb 1500 и тръба 8мм.
Дюзи са LPG dragon и са 2 по 2(две двойки).Дали това е проблем? По принцип си върви прилично и нямам оплаквания.Само от време на време има леко претрисане на празен ход,само на климатроник и директна с натисната спирачка.Все едно някой цилиндър "спира"за части от секундата. Благодаря.

Този пост е редактиран от pavel1828: 26 януари 2019 - 23:10

  • 0

#53 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 924 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 27 януари 2019 - 07:25

За това претрисане има няколко причинителя,като първото нещо е да се провери дали проблема е само на газ или и на бензин.Драгона са инжектори като Баракудите и две по две не е проблем но рядко изкарват над 50 000км като ако някой се е разкалибрира се получава така.Има вариант и искрата да е слаба но и това лесно се проверява,и другия възможен причинител е някой клапан на главата не лягащ добре но във всички случаи се хваща проблем ако човека който гледа е с опит.Компонентите са мн добри за този двигател и при хубав монтаж и прецизна настройка не трябва да се усеща кога на какво гориво е.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3

#54 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 27 януари 2019 - 20:24

Мисля че е само на газ претрисането и е от самото поставяне на газта.Дюзите са на 30000км.Свещите ги смених с бош иридиеви,но и старите си бяха НЖК  иридиеви.Нямаше промяна.Огледах всички бубини ивсичко изглежда като ново.За сега не е проблем,че нали не пускаме климатика лятото ще го мислим ако се задълбочи.Благодара за насоките на mitkofitnes-а много са ценни за мен.


Този пост е редактиран от pavel1828: 27 януари 2019 - 20:28

  • 0

#55 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 432 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 27 януари 2019 - 22:08

...Barracuda като задължително единични на външен разпределител...

 

Mоже ли това да го разясниш по-подробно!


  • 0

#56 atgsh

atgsh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:sofia

Публикувано 09 септември 2020 - 08:23

Здравейте!Автомобилиа е W203 200 compressor M111.955.Компонентите са LPG TECH 324 OBD,изпарител Brc genius mb 1500 и тръба 8мм.
Дюзи са LPG dragon и са 2 по 2(две двойки).Дали това е проблем? По принцип си върви прилично и нямам оплаквания.Само от време на време има леко претрисане на празен ход,само на климатроник и директна с натисната спирачка.Все едно някой цилиндър "спира"за части от секундата. Благодаря.


Ако го прави на загрял двигател проблема е в някоя бубина.Аз имах същият проблем. На газ когато загрее започва да предърпва на място когато е на директна.
Пластмасата на бубините и прегоряла и има малки пукнатини.

Този пост е редактиран от atgsh: 09 септември 2020 - 08:34

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни