Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#196 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 19 март 2018 - 07:12

Пак ти казвам не е това причината,ако е къса полуоската и е по-лесно да изкара карето от колкото да преодолее дебелата зегерка на чашката.Ще разбереш като разглобиш.....


  • 0

#197 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 19 март 2018 - 13:39

Току-що свалих и отворих дифа. Направо давам снимки какво видях.
Прикачен файл  WP_20180319_13_23_54_Pro.jpg   101,39K   14 Брой свалянияПрикачен файл  WP_20180319_13_24_08_Pro.jpg   74,52K   14 Брой свалянияПрикачен файл  WP_20180319_13_24_13_Pro.jpg   76,21K   14 Брой свалянияПрикачен файл  WP_20180319_13_24_02_Pro.jpg   77,82K   15 Брой сваляния

Зегерката е паднала и е цяла. Дали да не сменя и двете зегерки с нови?

Този пост е редактиран от mironov_s: 19 март 2018 - 13:40

  • 0

#198 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 19 март 2018 - 14:14

Сега извадих чашката и ето какво видях. Прикачен файл  WP_20180319_13_51_06_Pro.jpg   60,6K   14 Брой свалянияПрикачен файл  WP_20180319_13_51_30_Pro.jpg   85,83K   14 Брой сваляния
Явно зегерката е видяла доста напън за да излезне. На другата чашка зегерката има доста луфт. При слагането им нямаха никакъв.
  • 0

#199 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 19 март 2018 - 20:05

То е най-лесно  да сложиш нови зегерки ама намери причината да ги изкарва.Ориентирай се за дължината на полуоските по гумения маншон.Трябва да не го разпъваш като слагаш фланеца с болтовете.


  • 0

#200 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 19 март 2018 - 20:26

Причината е малко по-къси полуоски. Искам да оправя дифа, да го сложа и след това ще тествам при натоварен автомобил колко се разпъват полуоските. Имате ли представа колко трябва да имат аксиален луфт чашките когато са монтирани на дифа?
  • 0

#201 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 март 2018 - 20:55

Виж и по колко дистанционни шайби има на всяка чашка. Може от едната страна да са 2бр. и затова да е била под напрежение.

 

Във всеки случай, трябва да провериш много точно дължината на полусоките.

 

Винаги съм си мислел, че на подемник полуоските са най-разгънати, но може и да греша.


  • 0

#202 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 19 март 2018 - 21:28

Да, тези дни ще проверя и шайбите. По спомен бяха точно толкова широки колкото и при оригиналните чашки. Когато е на подемник колелата леко отиват на вътре. За това като се пусне колата е по-висока от нормалното и състояние. Но все пак ще проверя отново полуоските при вдигнат автомобил, при свален на земята без товар и с 4-5 човека отзад. Това ще ми даде представа полуоските дали имат луфт при всяко едно положение.
  • 0

#203 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 23 март 2018 - 11:18

Чакам зегерки от Ивайжет. Някой спомена за фланец на полуоските. Може ли малко повече информация.
Сега гледам от Е класа полуоските какъв размер са.

Този пост е редактиран от mironov_s: 23 март 2018 - 11:22

  • 0

#204 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 30 март 2018 - 04:17

Аз лично карам 6-та година с фланци от дуралуминий.Дължината им е по 5 сантиметра.Ако не намериш полуоски направи ги с фланци и си реши проблема.


  • 0

#205 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 март 2018 - 12:34

Възможно ли е да не е била щракнала добре зегерката?

 

Според мен, когато колата е вдигната на подемник полуоската е най-разпъната и ако е  била под напрежение, нямаше да можеш въобще да й стегнеш болтовете. Освен ако не си ги стягал в работно положение.

 

Когато автомобилът е на земята и нормално натоварен (в работно положение) е най-събрана.

 

После, при ход на колелото нагоре, като при неравност, пак започва да се разпъва.


  • 0

#206 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 08 април 2018 - 12:58

Христос воскресе колеги!

Някой може ли да ми каже колко трябва да бъде аксиалния луфт на чашката? Взех новите зегерки (те са различни размери по дебелина), но с тях идва много стегнато. На стария диф от 124ката има лек луфт в чашките. Идеята ми е да взема дистанционни шайби или зегерки по размер за да може аксиалния луфт да е по спецификация.
  • 0

#207 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 07 юли 2018 - 12:55

Малко ъпдейт.

От всичките тестове които правих за да разбера какъв размер полуоска ми трябва стигнах до заключение :D . Трябва ми с 2см по-дълга полуоска. В момента съм подложил нещо подобно на фланец 2см и с него е супер. Тествах я колата празна, натоварена с 4ма човека на задната част плюс 3ма в багажника и гледах всичко на канал. Махах пружината и симулирах с крик към носача как стоят нещата. Утре ще сваля отново полуоска за да я меря и да търся с 2см по-дълга. По програма ми дава точен размер на W210 200K 186к.с. ще пробвам да търся от такъв автомобил.

Сега малко по електрическата част. Перката за охлаждане не мога да я накарам да работи според температурата. Всички кабели съм и вързал и при запалване се включва на максимална степен. Смених релето и датчика за температурата но няма разлика. Нещо явно пропускам и трябва на диагностика да се ходи.

Другия проблем ми е дросела при компресора. При включване на контакт се затваря и отваря, но при работещ мотор стои постоянно отворен. Предполагам и той ще ми се изясни при диагностиката.

Всичко друго работи така както трябва по автомобила. Искам само да оправя полуоските и тогава ще отида на диагностика.

Този пост е редактиран от mironov_s: 07 юли 2018 - 12:57

  • 0

#208 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 15 октомври 2018 - 12:50

Ъп на темата.

Дросела на компресора е оправен (имаше нужда от обучение със стар диагноза). Перката за охлаждане съм я свързал към оригиналната инсталация и в момента започва да върти на 100C (през оригиналния блок на ЦЛКто не мога да я управлявам за момента защото компа си мисли че съм с пуснат климатик и я пуска винаги щом запаля). Полуоските станаха от W210 250Д и нямам проблем с тях вече.

Като цяло колата си я карам вече от 1 месец и може би съм и навъртял вече едни 1000км.

Искам да попитам за вакуумите. Интересува ме вакуума който излиза от дросела (този при всмукателния колектор) на къде отива? Както и вакуума за така казано secondary air injection system? Гледах по схеми, но не ми става ясно всеки маркуч до къде отива. Ако може някой колега с такъв двигател да провери и да напише или снима.

Този пост е редактиран от mironov_s: 15 октомври 2018 - 12:52

  • 0

#209 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 октомври 2018 - 11:50

Много ми се струва 100градуса сигура връща аванса


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#210 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 16 октомври 2018 - 16:17

100C е оригинално от комбинирания датчик за температурата на 124ката. В момента той ми пуска 12v на релето от W208 за да пусне перката. И аз смятам че 100C са доста, но за сега приоритетът ми е да оправя вакуумите и да премахна колкото се може повече грешки на двигателя. Интеркулер още не съм сложил (сега съм само с тръби) защото още умувам къде и как да го сложа за да не режа нищо.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни