Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#211 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 октомври 2018 - 16:24

Като стигнеш до него пиши аз ще ти дам номер на моя който е от БМВ и включва на 93 този ми лепна най добре


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#212 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 16 октомври 2018 - 16:32

93С ми звучи страхотно. Обаче аз в момента съм с такъв Прикачен файл  thumb.png   109,15K   16 Брой сваляния и от него ползвам информация за да ми показва температурата на таблото.
  • 0

#213 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 октомври 2018 - 07:07

Знам,на вид е същия с резба 14 х1.5
Само го заменяш

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от mitkofitnes: 17 октомври 2018 - 07:08

  • 0

#214 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 17 октомври 2018 - 08:40

Направо напиши номера на частта и предварително благодаря :)
  • 0

#215 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 октомври 2018 - 10:43

5a53284f8256ea9785f87158de10be5d.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3

#216 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 05 ноември 2018 - 21:26

Датчика го взех и утре ще го сменя.

Имам промлем с ламбда сондата. Първо нека споделя, че двигателя го взех с изпускателна система срязана малко след първата ламбда. За втората не съм намерил окабеляване даже. Та оказа се, че съм за нова ламбда защото на стар диагнозата излизаше грешка и на живите данни нямаше никой. Смених я и сега грешките не искат да се изтрият следователно компа не я ползва за да промени сместа, а живите данни вече си показват стойностите от ламбдата. Някакви идеи?
  • 0

#217 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 08 ноември 2018 - 12:07

Малко информация за разход на гориво. Сега смятам и по груби сметки колата ми е изгорила към 12 литра за 100тина км. Това е смесено и градско и извънградско със задръстване по младост в пиков час. Имаше повече спокойно каране и рядко ръчка в този пробег. Трябва на извънградско да я засека колко ще харчи. Как ви се струва разхода? За мен може и по малко след слагането на интеркулер и оригинална филтърна кутия (която да си смуче хладен въздух отпред).
  • 0

#218 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 08 ноември 2018 - 12:44

Толкова гори и моя М111.944. Разхода е супер.


  • 0

#219 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 08 ноември 2018 - 13:38

Перфектен разход.
  • 0

#220 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 13 ноември 2018 - 08:24

За сметка на хладния въздух ,който ще имаш от филтърната кутия,топлия въздух пък ти помага за бързото загряване на мотора в този период от годината.

12 литра смесено си е супер.


  • 0

#221 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 20 ноември 2018 - 12:04

Колеги имам въпрос за по запознатите. Вакуум помпата за сервото (моята е с номер a2024300032) постоянно ли работи при запален двигател?
  • 0

#222 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 ноември 2018 - 12:06

Колеги имам въпрос за по запознатите. Вакуум помпата за сервото (моята е с номер a2024300032) постоянно ли работи при запален двигател?

Аз залагам на отговор "да".
Ако въпросът е дали като надуе сервото,тя спира за определено време,тогава не знам.
Помпата която съм свалял на друга кола беше свързана с разпределителния вал,така че работеше постоянно.

Този пост е редактиран от daimler1: 20 ноември 2018 - 12:12

  • 0

#223 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 20 ноември 2018 - 12:18

Питам за да знам как да я свържа. Още не съм видял дали минава през модули които да я управляват и за това питам.
  • 0

#224 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 юли 2019 - 16:08

Малко да събудя темата. Колата я карам вече 3 месеца като ежедневна.

Сложих и серво от W140 с нова спирачна помпа от W124...леле сега колата спира с лекота. Следващата стъпка по спирачната система ще е други спирачни апарати с по-големи дискове. От W208 320 мога да взема но ми казаха че 15ки джанти няма да мога да сложа (това мен не ме устройва).

По двигателя имах проблем с всмукателния колектор. Беше се пукнал защото опираше в секторната кутия. Сменх го със здрав и вдигнах двигателя за да не опира (ако двигателя беше преди фейса нямаше да имам този проблем защото там колектора е по-къс). Все още съм със спортен въздушен филтър и компресора вие прекалено силно. Трябва да сложа оригинална въздушна кутия и си мисля да е от W203 (от W208 не става защото на W124ката там е казанчето за чистачки). Някой колега дали ще може да измери с какви размери е филтърната кутия на W203 200К?

Това което искам да попитам е за изпускателната система. От колектора имам един резонатор и после се свързва към оригиналното средно и крайно гърне на W124ката. Получава се едно ужасно придрънчване на празен ход и когато подадеш газ от тръбата между средното гърне и колектора. Нямам изпускане и не е от предпазителите, от самата тръба си идва този звук. Въпроса ми е какво да сложа и как да променя системата за да е тих двигателя.

Снимки ще постна по-късно :)


  • 1

#225 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 юли 2019 - 21:01

Снимки41a3aa5f914c4844b16190c232235111.jpg5c8912df5809b0cbfc115ec66268f06d.jpg3d03acc5c5b6a0673efd23f389596238.jpg

Изпратено от моят Nokia 8.1 с помощта на Tapatalk
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни