Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#1 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 април 2014 - 14:18

Здравейте колеги, от много дълго време искам да сменя двигателя (200 122к.с.) на бенца с по мощен. Идеята е да се направи автомобил който ще се ползва ежедневно, с добра динамика, г/д добър разход и автоматик. Спрях се на вече закупения двигател от CLK W208 230 compressor 197к.с. с автоматични скорости типтроник. Всичко съм взел пълен комплект: оборудван двигател с всички помпи, алтернатор, компресор за климатик абе каквото е под капака всичко измъкнах с все скоростите.
Проекта ще се започне в края на месеца. Цялата инсталация на бенца имам, и мисля да започна първо с нея. Ще проследя кабелите които са от компютъра и ще ги отделя от другите.

Искам да попитам понеже нямам километраж за новия двигател от какъв модел ще пасне? (до колкото разбрах  без километраж няма да запали)

Не съм имал до сега двигател с компресор. Какво масло трябва да му купя, защото капака ми е счупен? Чувал съм, че има различни компресори, моя от кой модел е и има ли нещо по специално като поддръжка? 

Автомобила е с челен удар и интеркулера заедно с капака на компресора са счупени. Ако знаете да се продават частите които ми трябват ще съм благодарен да ме свърщете с тях.
 
Благодаря Ви предварително.

 

Прикачени файлове


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2014 - 15:46

Имам подозрения, че ще трябва да натъпчеш половината CLK в 124ката.
Газта му е електронна, ключът е рибката.
Частите лесно се намират, дори и в продавалник, има коли на части по моргите на Околовръстното.
Компресорът ползва собствено масло, купува се от Балканстар. Много е малко количеството.
Двигателят е с 5в40 229.3 спецификация, каквото и да е.

Вкарваш се в солиден филм с малко налична информация.
Успех и документирай до колкото е възможно подкарването, понеже никъде не съм виждал точно какво се иска да се върже, за да тръгне двг. като хората.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2014 - 16:26

Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо :D


  • 3

#4 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 02 април 2014 - 16:51

Колега,трябваше цялата кола да вземеш.Особено с автомат още по-трудно ще я подкараш.

Табло също ще трябва да сложиш от цлк-то.

Еко едно клипче


  • 0

#5 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 02 април 2014 - 16:59

Здравей,

Интересно си се заиграл.

 

Компресора трябва да има номер, по него ще разберем, макар да ми прилича на М45. :happy 

Маслото в компресора:

МБ номер - А000 989 62 01 - в Балкан Стар струва доста

Има същото, но GM 12345982 ~ 40 лв можеш да го поръчаш от представител на Опел. :) 


  • 1

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2014 - 17:49

Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо :D

Eдин човек с нормално мислене. 


  • 2

#7 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 02 април 2014 - 17:56



Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо :D


Eдин човек с нормално мислене. 


Нещо лошо ли има да се вкараш във филма с трансплантациите и тва да му бъде хоби?

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#8 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 02 април 2014 - 18:52

Колега и според мен доста ще си поиграеш докато го подкараш този двигател че и със автомат... Ще станеш експерт жичкаджия

 

Към това което са написали по-горе колегите ще добавя и че ще ти трябват стойки от 124ка със М111, твоите от М102-то до колкото знам не стават, от CLK-то не съм чувал дали стават или не, предполагам че няма да станат..


  • 0
Follow your own star...

#9 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 02 април 2014 - 18:56

Не е вярно,че колата няма да запали без табло.Ако не си взел цялата кола донор,просто забрави да направиш автомобил напълно функциониращ в заводския си вариант.Първо ти трябват 4-ри абс сензора (на 4-те колела)за да работи кутията,абс и с-пи системата.На 124-та са само отпред и един на дифа-за да станат отзад два за всяко колело трябва да смениш задните шенкели,а за да ги смениш тях трябва да промениш ушите на щангите за сходимоста..........

    След това колата няма да запали без нейния ключ,неината ключалка и куп други работи.Общо взето без цяла кола(работеща) забрави да направиш нещо смислено..

Не,че искам да те откажа(напротив),Успех все пак....


  • 1

#10 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 април 2014 - 20:56

Забравих да спомена, че съм взел и всички модули, ключалки, компютри и вобще всичко по инсталацията.
Има ли начин да се излъже компютъра за АБСа?
  • 0

#11 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 април 2014 - 21:08

Има ли възможност да тръгне и без аирбега? Като разплета инсталацията ще разбера кое наистина ми трябва и кое не.

Благодаря за мненията до сега на всички. Мислете позитивно.
  • 0

#12 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 02 април 2014 - 21:57

Чети колегата чочоне какво ти казва , аз ще ти кажя , че трябва да вземеш задния шенкел защото 124кович няма място за абс-датчици и полуосите с каретата също от там и дифа ! . По инсталацията ще трябва да сложиш всичко .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2014 - 22:07

Според мен 230 Компресор е прекaлено сложен зa 124-кaтa
Aз лично бих избрaл M103- 3.0 или M104- 3.2 поне сa от тия години и имaт по-мaлко електроникa, ще се подкaрaт много по-лесно отколкото компресорния М111
  • 1

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 април 2014 - 22:18

Аз мисля позитивно и ще следя темата с интерес!

Успех!


  • 0

#15 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 02 април 2014 - 23:00

А пропуснал съм....

Интеркулер вземи какъвто ще пасне на колата (под бронята или пред радиатора). Оригиналния ще те затрудни излишно.

Относно компресора, бих те посъветвал да смениш задните (иглени) лагери. Но да видим първо какъв е..... :)


  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни