Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за Вито


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 18 март 2014 - 22:51

Здравейте,

искам да ви помоля за съвет. Налага ми се да си взема бус , понеже редовно имам нужда от такъв, вярно не всеки ден ,но ми е неудобно вече да се моля на познати по няколко пъти всеки месец.Спрял съм се на Вито 2.3 ТД 98кс и  на VW t4. Признавам ,че първия ми избор беше Т4 , но държи прекалено висока цена ако е с добър двигател, та съм се ориентирал към Витото. Буса ще бъде от Германия, досега само от там съм си носил колите и не съм имал никакви ядове.Та въпросът ми е, като цяло добър избор ли е конкретния бус за несистемна употреба ,тоест  до   10 000 км на година.Спрял съм се на този двигател заради доста по евтината поддръжка спрямо цди мотора- прав ли съм или греша в избора си и колко долу горе струва обслужването на този двг. Буса ще се ползва както за превоз на пътници ,така и на товари до 1 тон максимум - това проблем ли е за този модел или ще се справи ли? Благодаря ви предварително за вниманието.

 


  • 0

#2 Велин

Велин

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 21 септември 2015 - 14:12

На 15 000 се прави "малкото обслужване". аз също се интересува от цени, слаби места, разходът е около 7 извън града - празен.


  • 0

#3 BabyfaceBob

BabyfaceBob

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 август 2018 - 09:11

Здравейте приятели,

 

изправен съм пред подобна дилема, затова използвам темата на колегата.
Разсъждавам върху Вито, на което да монтирам стойка за велосипеди отзад, автобокс отгоре и да дърпа каравана, като запази максимален брой пътнически места и минимално товарно пространство в купето.
Смятате ли, че Вито 2,3TD 98 к.с. е удачен вариант за подобен вид натоварване? Скорост с целия впряг - около 90 км/ч. Без каравана - 110 км/ч., средно 4 пътника + шофьор.  
Определено клоня към по-стария двигател - няколко години карам кемпери на  20 + години с минимум фини системи и една спасяваща турбина за баирите. 
Ще съм благодарен на повече информация за : 

- не виждам никъде в техническите сайтове да има 9 местен (8+1) пътнически Мерцедес Вито. Същевременно в българските сайтове за продажби има доста такива - с двойна предна пасажерска + два реда по три отзад. Колкото повече места има, толкова по - добре за мен - бая деца имаме в семейството. 
-  има ли двигател на Спринтер преди CDI, качен на Вито? Един автобусен шофьор ми каза, че имало, но отново не намирам информация. Имам отлични впечатления от два Спринтера в тия години. 
- на Вито - то по праговете има по две симетрични дупки с декоративни тапи на страна. За какво служат? 

- можете ли да препоръчате удачен вносител, ако не намеря в България подходящ автомобил? Вносител, който работи по конкретна поръчка и няма да ми звъни за заместващи варианти.:) Може да е из цяла България, ще пътувам да си го взема, не е проблем. 
- ако желаете да добавите нещо, ще е чудесно, Информацията е най - ценното нещо на тоя свят :)   

 

Поздрави,
Ачо


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 август 2018 - 09:34

Преди много години мои роднини имаха Вито с такъв двигател.Взеха си го от Германия на малко километри.Дълги години има върши работа,но по думите има разбрах че е мъка да се кара на дълъг път.По баирите скоростта падала до 80 км/ч.ненатоварено.
  • 0

#5 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 422 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    ---
    Късметът се накъсметява!

Публикувано 17 август 2018 - 15:58

[off]

Само да подразня: https://www.mercedes...ish-camper-van/

В София има вече едно - ограничено е на 250 км/ч, но все пак е по-добре от 80... данъка му е 40 лв, защото го пишат "специален" :)

[/off]


  • 0

#6 Brozestian

Brozestian

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde

Публикувано 18 август 2018 - 10:25

Здравейте приятели,

изправен съм пред подобна дилема, затова използвам темата на колегата.
Разсъждавам върху Вито, на което да монтирам стойка за велосипеди отзад, автобокс отгоре и да дърпа каравана, като запази максимален брой пътнически места и минимално товарно пространство в купето.
Смятате ли, че Вито 2,3TD 98 к.с. е удачен вариант за подобен вид натоварване? Скорост с целия впряг - около 90 км/ч. Без каравана - 110 км/ч., средно 4 пътника + шофьор.
Определено клоня към по-стария двигател - няколко години карам кемпери на 20 + години с минимум фини системи и една спасяваща турбина за баирите.
Ще съм благодарен на повече информация за :
- не виждам никъде в техническите сайтове да има 9 местен (8+1) пътнически Мерцедес Вито. Същевременно в българските сайтове за продажби има доста такива - с двойна предна пасажерска + два реда по три отзад. Колкото повече места има, толкова по - добре за мен - бая деца имаме в семейството.
- има ли двигател на Спринтер преди CDI, качен на Вито? Един автобусен шофьор ми каза, че имало, но отново не намирам информация. Имам отлични впечатления от два Спринтера в тия години.
- на Вито - то по праговете има по две симетрични дупки с декоративни тапи на страна. За какво служат?
- можете ли да препоръчате удачен вносител, ако не намеря в България подходящ автомобил? Вносител, който работи по конкретна поръчка и няма да ми звъни за заместващи варианти.:) Може да е из цяла България, ще пътувам да си го взема, не е проблем.
- ако желаете да добавите нещо, ще е чудесно, Информацията е най - ценното нещо на тоя свят :)

Поздрави,
Ачо

Може да не е съвсем по същество, но карам и двата модела, само че следващото поколение пътнически. Вито 2 2006 модел 2.2 цди и Спринтер 413 цди 16 местен.
И двата са с 2.2 двигател, но мисля Спринтера е с различно турбо, и горивна уредба, тъй като е с различни характеристики.. по мощен е.
За предишното поколение, не мога да кажа.

Давам ти отзив за конкретното Вито, което карам. На 386 000 км е, води се 8+1, отпред е шофьорската седалка + 2, но определено няма място за двама, освен ако не са като китни фиданки:) Като всеки Бенц е мислено, за доста неща, просвет, удобство за водача, добра видимост.
Като за миниван обаче му липсват някои неща, като поставка за чаши например, може да е екстра. Друг недостатък за мен е че хидравликата му е много лека, има много остър "респонс", а на другите бенцове волана е доста "тежък" . Това ти дава съвсем друг стил на шофиране. Отзад с тези два реда седалки мястото за багаж е силно ограничено.
На това Вито мощността е 109 кс. автоматик и натоварено с 8 човека се справя. Мисля с изискването ти за композиция би се справилио, но е рейл а не пд като предишния модел и това го прави доста по динамично.
Дано съм бил полезен.

Този пост е редактиран от Brozestian: 18 август 2018 - 10:29

  • 0

#7 BabyfaceBob

BabyfaceBob

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 август 2018 - 07:59

Здравейте,
благодаря за отговорите.

 

Покарах Вито 2,3TD  - компромис с неясен край ще е съобразно моите критерии. Трябва повече динамика. А за респонса на сервото - не го усетих. 
Щеше ми се да има агрегат 2,9 като на Спринтер, с турбина и без помпа - дюза. В този смисъл ще поразгледам и Спринтер - и (8+1), но един от критериите, които не споменах, е да може жена ми да го шофира. :), а след 8 + м Ивеко (кемпер с рампа за мотопед), което карам в момента, тя отказа да кара каквито и да е "камиони", както нарича и по-високите бусчета :) Сега заради една жена няма да си стеснявам възможностите :) 

Поздрави! 


  • 0

#8 Ivan W210

Ivan W210

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2484 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 20 август 2018 - 18:59

Аз не съм срещал Бенц с помпа дюза, вагените ги използваха преди време. Има предкамерен дизел и комън рейл след тях.2.9 е нещо средно между тях, дядото на реклама можем да кажем :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни