Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

дизел или газ


  • Please log in to reply
119 мнения по тази тема

#31 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 16:29

+ за Илията!!!

Газовият инжекцион е абсолютно отделна система, която се изключва с натискането на едно копче, колата неусетно преминава на бензин и си работи без да има каквито и да било последствия от употребата на газ.

Неравномерната работа, хилядите настройки и миризмата на чесън през ауспуха останаха в миналия век заедно с обикновените газови уредби.

Качествен и правилно монтиран и настроен газов инжекцион се превръща в една от най-безпроблемните системи в един автомобил.


  • 2

#32 Швабата124

Швабата124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Асеновград
  • Автомобил:
    W124 250D Turbo

Публикувано 06 януари 2014 - 18:16

Който иска да кара на икономия кара на газ,като не се притеснява от неравномерна работа,ходене по сервизи за безкрайни настройки и десетки дразнещи проблеми.Който иска да се кефи на колата си и най-важното за него е всичко по колата му да е наред кара на бензин или дизел.От последните две предпочитам модерния дизел поради динамиката и податливостта му към силов тунинг.

Рядко се срещат вече трезво мислещи хора,ето този пост на колегата изключва всеки останал от тристраницовата тема.


  • 1

#33 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 18:28

+ за Илията!!!

Газовият инжекцион е абсолютно отделна система, която се изключва с натискането на едно копче, колата неусетно преминава на бензин и си работи без да има каквито и да било последствия от употребата на газ.

Неравномерната работа, хилядите настройки и миризмата на чесън през ауспуха останаха в миналия век заедно с обикновените газови уредби.

Качествен и правилно монтиран и настроен газов инжекцион се превръща в една от най-безпроблемните системи в един автомобил.

Не познавам човек, който след монтирането на газов инжекцион да не е имал един половингодишен кризисен период на настройване и проблеми, изразяващ се в безброй посещения в сервизи, диагностики, триене на кодове, смяна на дюзи и т.н.

Познавам хора които сменяха инжектори, сменява дюзи, сменяха изпарители, даже имаше такива които си намериха софт да си настройват сами инжекционите.

Проблемът не е толкова в технологията, колкото в качеството на монтаж и най-вече на настройка, извършвана от тукашните газови сервизи, които нямат задълбочени познания за автомобилите и разчитат на обща култура. Ами с обща култура - толкова.

В това отношение обикновените газови са доста по-безпроблемни, а сервизите са по-подготвени за настройването им, но там разходът е по-висок, а и са си гадни по принцип.

Споделям, че да сложиш обикновена газ на нещо след КЕ-Джетроник е кощунство.


  • 2

#34 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 06 януари 2014 - 19:03

Не познавам човек, който след монтирането на газов инжекцион да не е имал един половингодишен кризисен период на настройване и проблеми, изразяващ се в безброй посещения в сервизи, диагностики, триене на кодове, смяна на дюзи и т.н.

Познавам хора които сменяха инжектори, сменява дюзи, сменяха изпарители, даже имаше такива които си намериха софт да си настройват сами инжекционите.

Проблемът не е толкова в технологията, колкото в качеството на монтаж и най-вече на настройка, извършвана от тукашните газови сервизи, които нямат задълбочени познания за автомобилите и разчитат на обща култура. Ами с обща култура - толкова.

В това отношение обикновените газови са доста по-безпроблемни, а сервизите са по-подготвени за настройването им, но там разходът е по-висок, а и са си гадни по принцип.

Споделям, че да сложиш обикновена газ на нещо след КЕ-Джетроник е кощунство.

 

Ела да се запознаем , а чакай ние вече се познаваме :)

и на двете коли съм така


Този пост е редактиран от Наско: 06 януари 2014 - 19:05

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#35 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 19:08

Това го повтарям постоянно, ама никой не ме слуша. Давам пример: офисът ми е на 13 километра. Зимата минавам на газ някъде около 6 - 7 километра. Т.е. на газ карам само половината от пътя, останалата част е на бензин. А ако офисът ми е на 7 километра? Айде - лятото минавам на газ след около 2 километра, ама пак си е бензин.

Какво ме направи ти .. При минус 6 7 градуса ми загрява за 10 минути на място, около 0 градуса ми загрява за 3 - 5 минути, пак на място. 

По темата аз си избих газта за около 5000 км 750лв ми струва ГИ на 2.3 150 к.с. с една година гаранция и без никакви проблеми, освен настройка след затягане на свещите, понеже бяха хлабави с оборот - оборот и половина. 
При чести спирания и тръгвания и чакане да обърне на газ на място ми е около 10лв на месец бензин. Говоря за пробег като твоя, тук кафе, там магазин, еди си къде лаф и т.н. спри, тръгни. 


  • 0

The best or nothink.


#36 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 19:10

Рядко се срещат вече трезво мислещи хора,ето този пост на колегата изключва всеки останал от тристраницовата тема.

Съгласен съм, но и да имахме хубава нафта в нашата проста държава. А не да я шибат с не качествен бензин, вода и още не знам какви боклуци. Новите дизели са доста добри, но и доста по-капризни към нафтата и доста по-скъпи за ремонт. 


  • 0

The best or nothink.


#37 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 19:20

Не познавам човек, който след монтирането на газов инжекцион да не е имал един половингодишен кризисен период на настройване и проблеми, изразяващ се в безброй посещения в сервизи, диагностики, триене на кодове, смяна на дюзи и т.н.

Познавам хора които сменяха инжектори, сменява дюзи, сменяха изпарители, даже имаше такива които си намериха софт да си настройват сами инжекционите.

Проблемът не е толкова в технологията, колкото в качеството на монтаж и най-вече на настройка, извършвана от тукашните газови сервизи, които нямат задълбочени познания за автомобилите и разчитат на обща култура. Ами с обща култура - толкова.

В това отношение обикновените газови са доста по-безпроблемни, а сервизите са по-подготвени за настройването им, но там разходът е по-висок, а и са си гадни по принцип.

Споделям, че да сложиш обикновена газ на нещо след КЕ-Джетроник е кощунство.

Миро се казвам, приятно ми е! 

Пропуснах да спомена за разхода градско 13 - 15л зависи от стила на каране и от газта! С калпава газ съм стигал и на 17л спокойно каране, но това не е от ГИ, а от газта.
извън града пълна кола с багаж и 4 човека на магистралата под 160км/ч не съм падал, средно 170-180км/ч разход 10-10.5л

отново извън града със същия товар и климатик скорост 80 - 90 - 100км/ч разход 8л.


  • 0

The best or nothink.


#38 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 06 януари 2014 - 20:16

Как за 7500 километра ?

Я си сподели сметката


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#39 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 21:04

750лв. за монтиране 
разход средно 13 на 100 са 650 литра газ по 1.35лв (средно) за 5000 км = 877,5лв за газ 

разход средно 12 на 100 са 600 литра бензин по 2.58лв (средно) за 5000 км = 1548лв за бензин

разликата 1548-877,5= 670,5лв 

 

Значи за 6000км преспокойно си я избиваш. 

 

Аз вече съм и навъртял 7000++ км.


  • 0

The best or nothink.


#40 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 21:25

Много грешна сметка и въобще не си прочел на Praetorian поста ;)
Ще ти трябва поне 10 реално да я избиеш.
Обикновено от опит е към 15х.км чистата сметка, т.е. трябва да карам минимум 30х.км., за да избия <1000лв. 

имайки предвид, че карам м/у 10 и 15х.км. на година... да кажем 30 месеца ми трябват да спестя 1000лв., файдата ми е 30-35лв. на месец.

Това е в мноооого идеален вариант.

 

Реално ти се налага да подмениш това онова... и печалбата отива в кофата.

В никакъв случай да не се чете като анти-газ мнение. Аз съм злобен привърженик, но същевременно гледам реалистично на нещата.


  • 4

Audi_A4_avatar.gif


#41 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 06 януари 2014 - 21:47

В крайна сметка много зависи по колко караш, и като цяло как гледаш на инвестицията. Аз например си сложих газова в деня когато купих колата и не съм направил тази инвестиция с цел да си я избивам от газта, а си я включих в крайната цена на която ми излиза колата. Не смятам вече да продавам тази кола, така че мисля че съм направил една добра инвестиция за мен като в момента карам кола 192 кс с бензинов двигател а на бензиностанцията плащам същата цена за същите километри които плащах със предишната ми кола w210 220 CDI 125 кс и с тази разлика че за същата тази дизелова кола отидоха 8000 лв. за една година за смяна на турбина, дюзи, помпи и т.н .

Този пост е редактиран от ///sasho: 06 януари 2014 - 21:58

  • 0

#42 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 06 януари 2014 - 21:57

750лв. за монтиране 
разход средно 13 на 100 са 650 литра газ по 1.35лв (средно) за 5000 км = 877,5лв за газ 

разход средно 12 на 100 са 600 литра бензин по 2.58лв (средно) за 5000 км = 1548лв за бензин

разликата 1548-877,5= 670,5лв 

 

Значи за 6000км преспокойно си я избиваш. 

 

Аз вече съм и навъртял 7000++ км.

 

и ти като мене ги плескаш сметките ама ме убедиха , че не е хич правилно

 

виж на праеториана последните постове


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#43 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 22:13

Докажете ми че не ми е вярна сметката. Среден разход на газ 13 Среден на бензин 11 го пишете (не съм я засичал на бензин) 80% карам в градски условия, често агресивен стил. Смятайте го на сегашни цени на горивата, да видим 750лв за колко км се спестяват. Чакам. :)


  • 0

The best or nothink.


#44 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 22:17

и ти като мене ги плескаш сметките ама ме убедиха , че не е хич правилно

 

виж на праеториана последните постове

Видях ги и от таблицата нищо не разбрах. Това са едни груби сметки. Аз слагам разход на бензин 10% по-малко от този на газ, както той е посочил, за това не виждам кое ми е толкова грешно на сметките. Ще се радвам да ми обясните. Поздрави! :)


  • 0

The best or nothink.


#45 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 06 януари 2014 - 22:41

Видях ги и от таблицата нищо не разбрах. Това са едни груби сметки.

Ха, наздраве! :beer


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни