Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Претрисане при потегляне...W210, E200 ръчно скорости...


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 декември 2013 - 00:18

Колеги, наскоро усещам странно претрисане при потегляне...

 

1. Ръчни скорости Е200бензин 1997g

2. При гасене с пуснат съединител не се чува никакво притракване от маховика /казаха ми ако трака е заминал/

3. съединителя е ок иначе пищат гумите и на втора ако я натиснеш

 

4. потегля гладко...след 2м претриса леко и после оправя...

 

на всякакви скорости от 200км/ч доооо 1рва с пешеходна скорост пуснат ли е съединителя няма никакви вибрации и проблемации... спие...

 

само докато задържанм амбреажа при потегляне вибрира шибано

 

как да се диагностицира това нещо? остава и да съм забравил как се потегля...то аз не съм Фитипалди зад волана де ама потеглям сносно... 


Този пост е редактиран от polaris: 17 декември 2013 - 00:21

  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2013 - 10:17

Ако си убеден че не ти изпуска помпа и всичко по окачването на цялата на трансмисия е здраво, феродовият диск е на финала!

 

 

...нищо че не приплъзва, саморегулиращ е и понеже вилката вече е на границата на реглажа, рипаш и се тресеш кат на зъл пес косматите мадури.

 

 

 остава и да съм забравил как се потегля...

 

 

С истинско медицинско ли си поднови книжката? :D

 

:beer


Този пост е редактиран от Вай Басо: 17 декември 2013 - 10:32

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 декември 2013 - 18:21

Шаш  :hailandkill ... за помпата не изпуска това го усещам...спирачната течност е сменена от пробката на амбреажната помпа (маняшки сменявам маслата)...ама да пили гумите при свършил феродов диск...не мога да го разбера...

има някава логика да вибрира при отънял диск...спукан дали мое да е...

 

хм...ше умувам по празниците с тестове с различни народни умелци...

 

януари или по натам като се постопли ше ти се обадя бай Васо да я тестваш...ше видиш и колко е нервна на газ...мани като болид от Формула 1 е  :yeah

и оферта до тогава ше очаквам , моля ...къде и кой да смени диска...


Този пост е редактиран от polaris: 17 декември 2013 - 18:27

  • 1

#4 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 17 декември 2013 - 20:01

Аз също имам такова притрисане,но само когато е студена и става въпрос за първите 1-2 потегляния и след това няма грижи.


  • 0

#5 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 17 декември 2013 - 20:13

При мен също е от феродоро и претриса много силно, но когато е студена претрисането е по-леко. Съветвам те възможно най-бързо да оправиш проблема защото ще се влоши.
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2013 - 21:15

Филко и Део да менят дисковете.......Сашко двигателя.  :hailandkill

 

Филко, ще свършим работа, като решиш, звънкаш.;)


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 17 декември 2013 - 21:33

Значи ще се сменя съединител.Аз не съм го сменял въобще,купих колата и карам така.Ще го изчакам да видим,кога ще пребуксува и в бокса,иначе си отделя много добре Бай Васо.Между другото и акумулатор не съм сменял и му се чудя как тая пущина изкара 7г.Сложен е на колата,като втора употреба,за да ми я докарат и още е жив :hailandkill

Чакам го да се обади,но да видим кога.(Оригинален на Рено,марка Варта)


Този пост е редактиран от DEOdriver: 17 декември 2013 - 21:34

  • 0

#8 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 декември 2013 - 20:01

Ок...получих оферта "Закс" притискателен и феродов диск комплект 350лв...дотук добре.

 

обаче продавача ме предупреди, че:

 

маховика е двумасов демпферен и на 124ките  дори...

 

ако пружините в маховика са омекнали или счупени с чисто нов комплект притискател и феродов тресенето остава както си е било...

верно скъп е тоя маховик ама ше ми се дръпне лайното ако се наложи два пъти да се сваля кутията...

 

това нещо как се диагностицира личи ли прецакан маховик, като се свалят карантиите или И НЕГО да го сменям за по сигурно ...

 

единствено ако има тракане при гасене е симптом ама при мен го няма...

 

ето го как работи

http://www.youtube.c...h?v=DbvP5EvpUbA


Този пост е редактиран от polaris: 18 декември 2013 - 20:02

  • 0

#9 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 18 декември 2013 - 21:15

Стига бе,аз знам,че съм с твърд маховик.124-та също би трябвало да е с такъв.


  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2013 - 00:16

Ок...получих оферта "Закс" притискателен и феродов диск комплект 350лв...дотук добре.

 

обаче продавача ме предупреди, че:

 

маховика е двумасов демпферен и на 124ките  дори...

 

ако пружините в маховика са омекнали или счупени с чисто нов комплект притискател и феродов тресенето остава както си е било...

верно скъп е тоя маховик ама ше ми се дръпне лайното ако се наложи два пъти да се сваля кутията...

 

това нещо как се диагностицира личи ли прецакан маховик, като се свалят карантиите или И НЕГО да го сменям за по сигурно ...

 

единствено ако има тракане при гасене е симптом ама при мен го няма...

 

ето го как работи

http://www.youtube.c...h?v=DbvP5EvpUbA

 

Филко, Тома неверни, диска ти е здрав и за да си сигурен, най-добре ще се види като се свали кутията. Къде рипна да купуваш? Мирен! Ще го пораздрусам и щи кажа....тъкмо ще науча да ги познаваш.  

 

Тракане при гасене е дреп!  Ако помпите са здрави, ново феродо и лагер правят чудеса!

 

...ма ти пак можеш да си купиш демфер, нов кардан също не е зле, па и аксиалният луфт на коленовия може да се ооопрай..... кеша си е твой,

 

Томас. :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2013 - 00:31

Тресенето било оставало. Кажи му на продавача че не си от филхармонията.

 

Феродото е изтъняло, притискателят е обрал допустимият луфт и в някой моменти операцията не се осъществява плавно! 

 

Новият, по-дебел диск ще обере луфта а обраният в досегашната работа от притискателя луфт ще се възстанови след кратка интервенция, като неговият реглаж се върне в начална позиция.

 

необходими части :1 бр феродов и 1 бр. лагер.  Бих те посъветвал да си купиш семеринг на мотора и семеринг на кутията, за да ти е мирна главата от бъдещи протичания и евентуално последвало дръпване на гуфното от нова интервенция по сваляне кутията. 

--------------------------------------------------------------

 

Део има и от другите. ;)


Този пост е редактиран от Вай Басо: 19 декември 2013 - 00:51

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 декември 2013 - 08:38

О! Това със семерингите е хитро. Ок поомекне ли време ше я тестваш бай Василе и я отпочваме...ако спестиш и притискателя то нещата стават очен хорошие... 

помпите също за мен са ок, но ако ги фанеш в крачка ше ги наглася и тех...

 

:beer

 

мноого хора се оплакват тва претрисане, а то си требва на 250 000км да се смени феродото...се пак ...буахаха


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни