Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бушон за реотани задно стъкломестонахождение


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 04 ноември 2015 - 14:50

Черния кабел НЕ Е  ЗАХРАНВАНЕ + до нагревателя.

Черния кабел, излизащ от усилвателя е сигнала, който приема усилвателя.

Доста колеги погрешно смятат, че линиите, които се виждат на стъклото е нагревател. Така е, но не всичките.

Някои от тях са АНТЕНА на радиото и антената на сигнала от ключа и черния кабел свързва точно тази антена с усилвателя.

Захранването на нагревателя е по отделен кабел през реле и предпазител, които подават +12V към нагревателя. Този кабел НЕ МИНАВА през усилвателя и няма нищо общо с него. Минуса е свързан директно към купето на автомобила.

При седана въпросната антена са най-горните 3 линийки.

При комбито същата антена е на задното ляво стъкло зад задната врата.

Има варианти, при които има такива антени и в задното дясно стъкло. При всяко положение те не са нагревателни.


Този пост е редактиран от sv_trener: 04 ноември 2015 - 14:54

  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#17 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 04 ноември 2015 - 19:29

Ок, съгласен, извинявам се, намерих схема и сега я разглеждам, видях вече, че кабела който търся е жълт с червено и е директен от предпазителя към реотана, къде обаче по дяволите се крие тоя кабел та не го виждам?


  • 0

#18 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 04 ноември 2015 - 22:47

http://www.megaparts...-2003-g---zadno      http://www.megaparts...-2002-g---zadno  макар, че ако увеличиш и погледнеш тези две снимки, хубаво на тях се вижда как от шофьорската страна има две букси, горната според мен е за антената, а долната е черното кабелче за което говоря, и е захранването с + на реотана, а то влиза в усилвателя на антената, по същия начин е и от пасажерската страна, две букси, горната за антената, а долната масата на реотана, на схемата ли да вервам сега или на очите си. А ето и модула, (усилвателя на антената) в който влиза кабелчето от стъклото в самотната букса над надписа с маркера което според мен е захранването с + за нагревателя http://www.megaparts...vtomatik-2003-g .


Този пост е редактиран от niki76: 04 ноември 2015 - 23:07

  • 0

#19 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 04 ноември 2015 - 23:56

Няма никаква логика захранването на отоплителя да минава през усилвателя. Двете неща нямат нищо общо.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#20 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 05 ноември 2015 - 06:19

Добре, а някакво друго логично обяснение, защото и за мен е странно, но друго главата ми не може да роди.


  • 0

#21 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 05 ноември 2015 - 08:25

Другото логично е да разглобиш корите и да видиш идва ли захранване до отоплителя.

Свързана ли е масата му. Да няма някой откачен кабел ако някой е разглобявал там поради някаква причина.

Разкачи буксите и директно премери отоплителя да не е прекъсната веригата му на стъклото.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#22 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 05 ноември 2015 - 16:59

Такааа, след малко игра на полеви условия резултата е, че съм прав. Кабела по схемата която намерих е същия цвят, влиза в (усилвателя на антената) който вече ще наричам ( модул) - защото играе и в централното и в нагревателя за задния прозорец и още кой знае колко други неща, здрав е, няма прекъсване, по него си идват 12v+ но на изхода за нагревателя от този модул + няма. Къде следва да е проблема
  • 0

#23 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 05 ноември 2015 - 21:44

Изхода на +12 трябва да се управлява от нещо. Не бива да го има постоянно, защото в противен случай нагревателя би работил постоянно.

Търси от къде е сигнала за управлението или намери друг такъв модул за проба.

Направо се чудя защо толкова излишно се усложняват нещата от производителя?


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#24 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 06 ноември 2015 - 08:09

Да, изхода +12 се управлява от нещо в този модул, иначе както казах кабела е здрав, мерих го на верига със свален предпазител, след което пуснах нагревателя и по кабела се появиха 12v, спрях го и изчезнаха, вкарах го в усилвателя пуснах нагревателя а на изхода на модула за реотана никой. А иначе усложнява се от производителя заради едни пари май, не виждам иначе защо

Този пост е редактиран от niki76: 06 ноември 2015 - 08:10

  • 0

#25 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 07 ноември 2015 - 18:18

+ 12v наистина минава през усилвателя на антената, но при мен проблема е друг, открих го вече, но с помощ от стария приятел пробната лампа.
  • 0

#26 vanky

vanky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Burgas
  • Автомобил:
    w211

Публикувано 22 януари 2017 - 11:04

какъв беше проблема при теб колега?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни