Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бушон за реотани задно стъкломестонахождение


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 20 ноември 2013 - 16:32

Къде се намира бушона за реотаните на задния прозорец? 


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#2 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 21 ноември 2013 - 10:23

thermotronic.jpg

 

Бутон 6 е за нагревателите на задното стъкло. Ако случайно не си с термотроник символа трябва да е същия.

Бутон 2 е за обдухване на предното стъкло


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2013 - 10:35

Дидо, бушона, не бутона. ;)

 

Краси, по спомен бушона трябва да в багажника на задният САМ.

 

...ако всички са здрави, замерете дали идва ток до реотана.;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2013 - 21:47

А то няма ли реле също подгрева за задния прозорец...


  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#5 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 22 ноември 2013 - 14:00

Хахахаха извинявам се...вярно е било бушона..... :flag

 

Би трябвало да има реле.....доста силово си е захранването на реотаните. При включване нещо трябва да цъка някъде, а после след определено време да се изключи. Мисля че 15 минути беше

 

Поздрави

Дидо


  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 ноември 2013 - 14:41

На задният модул трябва да са и релето и бушона - най-близо е.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 ноември 2013 - 11:50

Ето един линк  за всичките бушони и къде се намират за нашите колички....
http://kropf.net/w211/W211fuses.pdf


  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#8 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 ноември 2013 - 11:50

Ето един линк  за всичките бушони и къде се намират за нашите колички....
А впрочем бушона е F010 40 A(15 A) Това се намира в багажника след като отвориш малката кора вляво.
http://kropf.net/w211/W211fuses.pdf


Този пост е редактиран от SLav_: 23 ноември 2013 - 11:53

  • 1
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#9 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 24 ноември 2013 - 14:52

Намерих къде е бушона, но той е здрав. Видях къде е и релето и го свалих, но може ли да го замеря или да го сменям направо с нов? Бушоните и релетата са до ДВД-то на навигацията (аз първо ги търсих до акумулатора) :read Този над релето е същия, мога ли да го проверя с него ( kF “Relay 1. circuit 15R” ) това реле за какво е?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_1642.JPG   265,28K   15 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_1643.JPG   187,84K   13 Брой сваляния

Този пост е редактиран от krasimo: 24 ноември 2013 - 14:56

  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#10 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 24 ноември 2013 - 16:32

Ако завъртиш релето отстрани може да има една схемичка с цифри. Релето има една управляваща верига (слаботокова) две крачета, захранващи бобинка. На тази верига е копчето. мерейки на две от крачетата трябва да имаш някакво съпротивление. Другите крачета би трябвало да са за силовата верига (реотаните са закачени там), те трябва да са контакти НО-нормално отворен или НЗ-нормално. 

 

всъщност намерих този линк....има го твоето реле. 

 

http://www.hella.com...lais_GB_HKG.pdf


  • 0

#11 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 24 ноември 2013 - 17:42

Свалих ги и двете релета и им замерих съпротивлението показа 74,6 ома. На другите две крачета, на които е силовата верига не показа нищо (Трябва ли да се мери друго освен съпротивлението?). Направих си експеримент да разменя двете релета и запотих стъколото с дъх, но уви и с другото реле не загряха реотаните.  Къде да продължавам да търся или вече да я закарам на електротехник?


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#12 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 24 ноември 2013 - 19:42

На другите две крачета няма нищо, защото това е нормално отворен контакт. Ако подадеш 12 в там където си измерил съпротивление, контакта ще смени състоянието си и мерейки на верига, уреда ще бъзне. Аз 6их мерил на волтове/DC там където трябва да дойдат 12 в от копчето....сиреч захранването на бобинката. Ако там не идва след натискане на копчето, значи проблема не е в релето. Пробвай да разцъкаш релето и мери дали ще се затвори контакта му.

 

Преди време, когато карах Рено Лагуна, ми се беше стопил минуса в една клема на силовата част на нагревателите. Релето би трябвало да прекъсва плюса през контакта на релето. Но това всичко е предположения. Незнам как е при Мерцедеса, може да е друга бира.

 

Поздрави и успех

Дидо


  • 0

#13 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 04 ноември 2015 - 10:14

Здравейте колеги, някой може ли да ми каже какъв цвят кабел излиза от задния сам модул от F10 това е предпазителя за нагревателя на задното стъкло, проблема е, че един ден работи един не. Релето е здраво, предпазителя също, искам да проверя дали проблема е в кабела от предпазителя до усилвателя на антената или е в модула на усилвателя защото за сега наблюденията ми са че плюса за нагревателя минава през усилвателя на антената.
  • 0

#14 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 04 ноември 2015 - 13:43

Директен е и не минава през усилвателя. На усилвателя имаш кафяв за маса, червен за постоянен + и зелен управляващ..


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#15 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 04 ноември 2015 - 14:09

От усилвателя излиза черен кабел който е + за нагревателя. От другата страна нагревателя взема маса директно от болт на колонката на купето. А от сам модула от f10 какъв цвята кабел отива към усилвателя?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни