Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висок разход на гориво Е 280 cdiВнимание ?

бляяя

  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 ноември 2013 - 08:46

Като възглавница викаш. :D на мене пък ми прилича на кекс, щото има дупка в средата.

 

Много са 1200/1300 лв. и с маслото още 200, станаха си близо 1500.

 

Ако проблема е само в турбината, много са!

 

300 сваляне и качване + рециклаж на турбината + маслото = 1000. 

 

Останалите 500, сигурно са наем за престой и лихви.

-----------------------------

 

Чуй ся:  За 1500 ще си профилираш цялата кутия и след монтажа и ще се радваш на нещо тотално проверено и обновено !

 

Отваряй си очите, щото пързалянето ти е по стръмна шанца!

 

....друг е въпроса че може да се намери здрава, не пипана, малко ползвана турбина и цената на ремонта да слезе с още 250лв.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 22 ноември 2013 - 13:53

В кой сервиз си. Имам познат с бензинова 211, на който му рециклираха турбината (хидротрансформатора/кекса или както щеш го наречи) в София и сега си кара. Твойта може и да не е за рециклиране, ами за нещо друго не знам. Ако имаш два съвета от различни сервиза....по добре я пращай в София.....турбината де.

 

Дидо 


  • 0

#18 8000

8000

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes E class 280 cdi 2007, 190 ph

Публикувано 27 ноември 2013 - 23:50

Турбината ми я оправиха колеги имах проблем с нея, като карах известно време ми забиваше автомобила и над 3 хиляди оборота не превключва изцяло губеше мощност. Оправих геометрията плюс 2 чисто нови колектора, защото беше издънило и нищо не ставаше. Сега единствената ми грешка в колата е хидротрансформатора !!! И се появява една разлика в оборотите които поддържа кутията и турбината.... 1400 към 1900, а трябвало да бъдат сходни. За рециклиране на хидротрансформатора плюс смяна на филтър на кутията плюс смяна на 9 литра масло към 1 100-1 200 лв, с труда. ИСКАМ само да ви питам може ли от този хидротрансформатор, да ми се вдигне толкова много разхода на гориво ???


  • 0

#19 8000

8000

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes E class 280 cdi 2007, 190 ph

Публикувано 27 ноември 2013 - 23:52

Дидо на личен може ли да ми дадеш някакви твои контакти ? Да се срещнем да покараш и да видиш, за какво става на въпрос


  • 0

#20 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2019 - 15:00

Ся да се включа и аз. 
По борд 11 в София, с каране до 2к оборота. Реалност... 14. Извън София до 8 го свалям. Дюзите по Стар са в норми, каквото и да значи това. Скоростите.. ми .. искат ми за мозък 900 пари и евентуално 2к ако е и турбината ЧАО, а според майстора е чао. Проблемите с кутията: забива на 3та и на студено чупи врат от 2>1 и то не винаги. Маслото е сменяно. За скоростите не ми се коментира, ама 14 нафта, ай сиктир.... 


Този пост е редактиран от puFi_mIx: 09 февруари 2019 - 15:00

  • 0

#21 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 09 февруари 2019 - 19:10

Къде зареждаш?
  • 0

#22 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2019 - 20:17

На далавера. т.е не по голямите бензиностанции. 


  • 0

#23 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 09 февруари 2019 - 20:56

Толкова ми гори и на мен по борд, средна скорост 12-15км/ч. Но е 4Матик. С румънската нафта лятото под 12.
  • 0

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 февруари 2019 - 22:19

Както и да го смятате ЦДИ-то е мн?прецизна система когато е наред.Бензина сефте го правят като него:).
Значи на ЦДИ-то съм му наливал от всичко.От туби до премиум гориво.Циклично.Да разбия митовете.Разлика в горене-минимална,ако е имала някаква.Разлика във вървене-да,но е минимална.Разлика в пушене-да.И пак зависи.
Но нафтата никога не ми е правила проблем на чист дизел пъкич,а на комъните почти пак така.
  • 0

#25 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 февруари 2019 - 01:15

Не знам твоето ЦеДеИ от къде и в какво състояние си го взел, но на мен с немска, чешка и румънска нафта ми даде 7.2/100 с вкл. климатроник + скорости над 130км/ч за преход от над 2000км. Като от Румъния до България, трафика и пътя е х2 по тежък спрямо да речем Русе—София. Във Франция БМВ Х5 дизел ми е слизала под 8/100.
Явно качеството в горивото оказва влияние и то доста.


п.п Поста ми не се отнася за технически неизрядни автомобили.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни