ТУК май има описано, как се оправя проблема, ама не го разбирам този език. Някой ако може да преведе по-същинската част, че с гугъл нищо не става
Как да оправим ел. печка на CDI-то
Започната от CarlBenz, 10 окт 2013 - 20:15:35
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 март 2014 - 21:20
The Best or Nothing
#17
Публикувано 13 декември 2019 - 15:34
Здравейте,от няколко дни съм собственик на спринтер 313 ЦДИ 2003г. Нормалното обслужване за нов внос кола премина само с една подгряваща свещ и благодарение на нея някакъв си управляващ блок GSE140.В бусчето ме заинтригува наличието на печка или нагревател на антифриза,който се намира под преден ляв фар и на предна лява гума се намира нещото като ауспух на печката.Има управление на таблото ,най-вдясно след реглажа на клапите за въздуха от вентилатора.Въпроса ми е как да съм сигурен кога работи и само ръчно ли го спирам и пускам това затопляне,при уж пуснато положение(лампичката свети в червено) през ауспухчето много за кратко излиза лека пара.Когато загрее двигателя за 5-10 мин. (5-8 километра) спокойно каране и стигне 80 градуса температурата не се гаси автоматично.Това ли е принципа на работа за този модел?Буса е товарен
#18
Публикувано 13 декември 2019 - 16:06
Не трябва да излиза пара през аспухчето. Ако не е пускана доста дълго време може да има коденз и в началото да излезне пара,но за кратко.
Тази твоя печка би трябвало да работи на нафта от резервоара на буса.Ако е малко нафтата в резервоара може дори да не се опита да запали печката.
За да разбереш дали работи и да не се бъркаш с други звуци :
-вклюи парното на топло и тогава загаси буса
-при неработещ двигател натисни копчето на печката за запалване ( да светне червено )
-след около минута трябва да почне да бучи печката и от аспухчето да духа топло и все по топло.
- в купето без да натискаш каквото и да е ще се пусне парното с духалките без да работи двигателя.
( така беше при 313 cdi 2004г пътнически )
ако имаш дистанционно може да я пускаш и от него без да ходиш до буса и да натискаш копчето
Има сухи печеки,но не съм срещал бус мерцедес с такава.
Иначе на бусове Рено сложихме 21 сухи печки, защото фабрично нямаха. Сега салона се топли много по бързо и децата които се возят им е добре
Този пост е редактиран от IIVVOO: 13 декември 2019 - 16:13
#19
Публикувано 13 декември 2019 - 16:22
Снимай това управление за да е ясно, че говориме за едно и също нещо.
#20
Публикувано 13 декември 2019 - 16:22
Иво мерси,нафта половин резервоар,загася ли двигателя гасне всичко свързано с парното,ауспухчето е на лявата гума извън купето,там топло не ми върши много работа,да по топло е след 15 мин някъде но не горещо,завъртя ли ключа на нулева позиция и гасне всичко вентилатор не се пуска на духалките,иначе двата маркуча над акумулатора стават супер топли.
Май ключа трябва да е на позиция едно,не е на контакт ,но се пуска радиото.Управлението е един прост бутон с три стрелки отляво
https://www.mobile.b...79&slink=disuhr
виж на това спринтерче управлението същото е и моето
Този пост е редактиран от sando_79: 13 декември 2019 - 16:36
#21
Публикувано 13 декември 2019 - 17:25
И така след направена проба установих: Ако двигателят не е стартиран,даже и при контакт червената лампа не свети и въздух от духалките не тръгва.При натискане на бутона при загасен двигател нищо не се случва освен,че когато се запали двигателя веднага светва червената индикаторна лампа на ключа за печката и след около 2 мин тръбите в коша са осезателно по-топли и при пускане на вентилатора в купето се усеща по-топъл въздух .Електрическа печка (или суха,май се нарича) за този модел дали има и защо тогава пък има това ауспухче на лявата гума?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни