Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes s320 cdi w220


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 trlapkov

trlapkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Plovidv

Публикувано 07 октомври 2013 - 17:24

Добър ден, искам да попитам наистина актуалните цени на окачването ново и старо за
горепосочения автомобил. Колко струва комплекта за подмяна с пружини и най вече разхода.
Навсякаде ми казват различно, искам да ми каже някой който настина кара такъв автомобил. Да
поясня че това ще ми е втората кола след Мерцедес в202 ц180 1998 който ми подариха да
свиквам на него. В тази линия искам да кажа че няма да карам сериозно по 500 км на ден. Живея в Пловдив и ми трябва за да ходя до университета и до тренировки тоест максимм 100 км на ден. ПРосто ми е мечта тази кола още от малък. Мерси предварително.

  • 0

#2 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 08 октомври 2013 - 09:59

Ако не ти е дълбок джоба, не си взимай S class. Не случайно е кръстена бизнес класа.
Поддръжката е доста скъпа като цяло.
Има колеги от форума който имат S class, нека те кажат какви са й разходите.
A и да я караш само градско като такси, само ще я мъчиш.
Лично мое мнение е да си джиткаш Ц класата...


Този пост е редактиран от OneReason: 08 октомври 2013 - 10:03

  • 0

#3 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2013 - 10:19

Само едно леко уточнение. Е-класата е бизнес клас ориентирана. Еската вече луксозен клас. :)
За окачването конкретни цени не мога да кажа, но вече се рециклира доста успешно. Разходите по него могат и да не бъдат големи. Но тази кола не е само окачване. Има какви ли не електронни модули, така че човек трябва да не се плаши от подръжка.
А относно смяната на въздушното окачване с пружини, ама хич не ми се нрави. За какво ти е тогава ЕС-класа. По добре се ориентирай към 211. С повече търсене може да се намери читава.
  • 1

#4 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 08 октомври 2013 - 10:47

И аз се бях насочил към този модел, вече се бях примирил с поддръжката. Единственото нещо което ме спря е че са страшни гнилочи. На 10 годишна кола като и сквалиш предния калник и гредите са по зле от на 123 ка. Съжелявам че не направих снимки но масово от колите който гледах бяха много тръгнали и то на места на които други коли тртгват след 20 години.


Този пост е редактиран от Slav_1101: 08 октомври 2013 - 10:48

  • 2

#5 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2013 - 10:53

Смениш ли въздушното окачване с такова на пружини, таблото ти ще свети като коледна елха. Сега ще ти споделя моят едногодишен опит с модела. Като си купих колата дадох към 2 000 лева за обслужване, нямаше нищо фрапантно, просто масла и дребни забележки по окачването, почистване на лещата на CD чейнджъра. Забравих да спомена, че колата беше 2001 S 320 бензин - 224 к.с. на релани 156 000 км от първи собственик с документи. По-късно се сблъскал с проблема на въздушното окачване при моята 220-ка и ми излезе 980 лв смяна на носач +1 амортесьор. Ако нямаш пари да реагираш веднага има шанс да си прецакаш компресора на еърмаика, защото той започва да работи постоянно, за да държи колата вдигната. Освен това ми крадоха парктрониците (това е масов проблем от 10 S класи 8 са с откраднати), на някои им крадат и огледалата. Поддръжката на такава кола е адски скъпа и безсмислена. За сравнение ще ти дам пример с мой приятел, който имаше същия проблем с еърматика на W221 и даде за ремонт 1200 лв, а аз за абсолютно същото на моята- 980лв (с отстъпка). Лошото на дизеловите модели е, че вече са си на възраст и може да имаш проблем с турбо и/или дюзи. Лошото на бензиновите мотори е, че харчат много. Като теглих чертата за 1 година бях дал към 7000 лв само за гориво, защото карам предимно градско и в София навъртам 80-100 км на ден което в пари е 40-50 лв. Най-накрая ми писна, продадох я и си взех Е класа 2008 година, вярно, няма нищо общо с возия и усещане на S класата, но поне е по-нова, харчи наполовина и засега безпроблемна !


  • 1

#6 baspower

baspower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 октомври 2013 - 20:46

От 2 г имам такава и като годишен разход разделено на месеците излиза около 600 лв на месец само да я имаш без горивото.. Само каското,гражданската и данъкът са към 1800 лв ;) Мога да ти изредя дълъг списък с части и неща който са консумативи и се чупят..


  • 1

#7 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 11 октомври 2013 - 21:35

От 2 г имам такава и като годишен разход разделено на месеците излиза около 600 лв на месец само да я имаш без горивото.. Само каското,гражданската и данъкът са към 1800 лв ;) Мога да ти изредя дълъг списък с части и неща който са консумативи и се чупят..

Един който да признае че колата си е скъпа за поддръжка. :beer


  • 1
Не хапи този,който може да те изяде.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни