Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна спирачки без изключване на SBC


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#16 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 октомври 2016 - 12:44

Това са глупости, модула се сменяше БЕЗ ПАРИ, почти до 2011г. в БС

След 2010г. ако е сменян няколко пъти имаше символично доплащане от клиента в размер на 20% или 30%

Имаше и на такива на които им бе отказано, при тях причината бе, че е сменяно няколко пъти 2-3 пъти, неясна сервизна история, нереални километри и тн...

За всеки един модул се праща запитване с разпечатки от СД и ако първия път е сменяно на 200 000км. а сега колата е на 180 000км. няма как да стане.

С две думи искам да кажа че на тарикатите им бе ОТКАЗАНО, а на хората които си поддържаха редовно колите и историята им бе ясна, проблеми нямаха.

 

Пак не си съвсем прав за едно, ти ако си купиш кола с връщани километри без да знаеш или да успееш да го хванеш преди покупката значи си ТАРИКАТ така ли? Защото в моите представи такъв човек е прее*ан, не тарикат, пък кола без върнати километри да се продава скоро не съм виждал а не веднъж обикалях с приятели да гледат коли. Не всички хора разбират достатъчно за да се опазят, да не говорим че проверени автомобили в Балканстар пак са се оказвали на повече километри от казаното.

 

Преди да е прераснало в спор или скандал скоро едно момче се беше похвалило че в Германия са му го сменили без пари в представителството. Няма как да е първия модул поставен на кола 2003 понеже ако си запознат с устройството и работа на системата, ще знаеш че тя работи не само на брой натискания а и на цикли, циклите си ги достига дори с профилактичните проверки на налягането което може за тези години да стане без колата да е карана (стига да има ток да захранва модула).


Този пост е редактиран от gelevp: 14 октомври 2016 - 12:46

  • 0


#17 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 октомври 2016 - 12:55

В крайна сметка не можах да разбера тази система ремонтирал ли я някъде като хората? 

 

Предвид че отговаря за спирачки аз лично не бих искал някой да ми я ремонтира... Нулирането на брояча също е нож с две остриета, брояча на цикли е сложен за да бъде проверена или подменена преди да дефектира. В началото на производството дори се бяха презастраховали и лампата светваше супер рано. 

 

Хората които ходят по малки гаражи, сменят четки на електромотора си играят на "руска рулетка" и застрашават и своя и чуждия живот. Единствения смислен ремонт е подмяната с нов модул или такъв заводски рециклиран, където единственото старо нещо е корубата.

 

Ето и примерна цена в Германия с връщане на старата част 758,30 Евро,  живота на модула е 7-10 години според това което съм чел, мисля че е повече от добре сравнено с цената в представителството.

 

https://www.autoteil...-0-986-483-002/


Този пост е редактиран от gelevp: 14 октомври 2016 - 12:56

  • 0


#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 октомври 2016 - 15:15

Пак не си съвсем прав за едно, ти ако си купиш кола с връщани километри без да знаеш или да успееш да го хванеш преди покупката значи си ТАРИКАТ така ли? Защото в моите представи такъв човек е прее*ан, не тарикат, пък кола без върнати километри да се продава скоро не съм виждал а не веднъж обикалях с приятели да гледат коли. Не всички хора разбират достатъчно за да се опазят, да не говорим че проверени автомобили в Балканстар пак са се оказвали на повече километри от казаното.

 

Преди да е прераснало в спор или скандал скоро едно момче се беше похвалило че в Германия са му го сменили без пари в представителството. Няма как да е първия модул поставен на кола 2003 понеже ако си запознат с устройството и работа на системата, ще знаеш че тя работи не само на брой натискания а и на цикли, циклите си ги достига дори с профилактичните проверки на налягането което може за тези години да стане без колата да е карана (стига да има ток да захранва модула).

 

Виж сега, тарикати са защото всеки гледа еФтиното, а то после излиза скъпо. Знаеш ли колко са малко хората които преди покупка на МВ си правят труда да проверят колата в ОС да са 5-10% Как ще дадат 120лв. за проверка и тн... ето от тук им почва тарикатлъка. И за да не дава пари, взема някой селски майстор с него, където освен масло друго не е сменял и к'во ще види на тази кола в салона. Да не говорим, че и салонаджията като го засили с врели некипели и картинката е пълна. И майсторчето като му каже, че колата е кукла и ще е му е прави е готов с двата крака. Знаеш ли колко Е-класи съм гледал на салони преди 6-7г. със светеща индикация за проблем с SBC-то и салонаджията ми обясняваше че нямала накладки отпред.... А за SRS че било нормално от акумулатора и трябвало да се покара малко и сам изгасвал.... Примери много през годините.

Да не говорим че имаше и такива, където само и само да не стъпят при дилъра, ходеха на други места и там за 2000-3000лв. им сменяха модула, а модула им бе сменен без пари..... А познай сега къде отиват тези 2000-3000лв. чиста печалба.

А за кола на реални километри имам една за продаване на точно 58 000км. 2005г. ама бегат като дявол от тамян и не вярват, ама проблема си е техен аз зор ненам и не е 6000лв.

Това с циклите и брояча не ми го обяснявай, правено е от даймлер, става но не винаги. Просто е някакво временно решение за удължаване ресурса на модула, но реално си е за смяна.


  • 0

logo-600-1002.png


#19 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 октомври 2016 - 15:26

Аз точно това обясних, ако искаш да имаш спирачки като дойде време се сменя, всичко друго е излишен риск за да спестиш едни пари, да де ама като няма човека пари да я прави защо си купува такава кола?!  Нека не спамим повече темата :)


  • 0


#20 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 14 октомври 2016 - 20:09

Предвид че отговаря за спирачки аз лично не бих искал някой да ми я ремонтира... Нулирането на брояча също е нож с две остриета, брояча на цикли е сложен за да бъде проверена или подменена преди да дефектира. В началото на производството дори се бяха презастраховали и лампата светваше супер рано. 

 

Хората които ходят по малки гаражи, сменят четки на електромотора си играят на "руска рулетка" и застрашават и своя и чуждия живот. Единствения смислен ремонт е подмяната с нов модул или такъв заводски рециклиран, където единственото старо нещо е корубата.

 

Ето и примерна цена в Германия с връщане на старата част 758,30 Евро,  живота на модула е 7-10 години според това което съм чел, мисля че е повече от добре сравнено с цената в представителството.

 

https://www.autoteil...-0-986-483-002/

 

Да разбирам ли, че ако ти се случи проблема с тази машинка, за 1500лв си го решаваш като хората?


  • 0

#21 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 октомври 2016 - 20:12

Да разбирам ли, че ако ти се случи проблема с тази машинка, за 1500лв си го решаваш като хората?

Да това означава .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#22 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 14 октомври 2016 - 20:14

Всеки иска пишкоудължител, но старата поговорка, че с 50 кура вървят и две кофи ташаци никой не я отчита...
Системата е напредничева и според мен много скоро ще се появи по-успешен аналог и то не само при Мерцедес.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 14 октомври 2016 - 20:14

  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#23 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 28 май 2018 - 14:27

Теамта е стара, но да я подновя с един въпрос:

 

Предстои ми смяна на дискове и спирачки, предни.

 

Какво трябва да направим точно - ще я карам на сервиз, но все пак да знам, т.к. системата е по-сложна и да не оплескаме нещо. В сервиза нямат специализрана техника да спират софтуерно SBC-то и ако има вариант да стане без изключване, ще съм благодарен да споделите.

 

Благодаря предварително!


  • 0

#24 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 28 май 2018 - 15:14

Теамта е стара, но да я подновя с един въпрос:

 

Предстои ми смяна на дискове и спирачки, предни.

 

Какво трябва да направим точно - ще я карам на сервиз, но все пак да знам, т.к. системата е по-сложна и да не оплескаме нещо. В сервиза нямат специализрана техника да спират софтуерно SBC-то и ако има вариант да стане без изключване, ще съм благодарен да споделите.

 

Благодаря предварително!

По-добре я закарай в сервиз, където имат СТАР диагноза, защото иначе майстора може да остане без ръце...


  • 0

#25 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 28 май 2018 - 15:46

По-добре я закарай в сервиз, където имат СТАР диагноза, защото иначе майстора може да остане без ръце...

 

Да препоръчате тогава сервиз.


  • 0

#26 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 28 май 2018 - 16:06

Тука работят добре: https://www.facebook...67567590287609/


  • 0

#27 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 май 2018 - 00:08

Теамта е стара, но да я подновя с един въпрос:
 
Предстои ми смяна на дискове и спирачки, предни.
 
Какво трябва да направим точно - ще я карам на сервиз, но все пак да знам, т.к. системата е по-сложна и да не оплескаме нещо. В сервиза нямат специализрана техника да спират софтуерно SBC-то и ако има вариант да стане без изключване, ще съм благодарен да споделите.
 
Благодаря предварително!

Откачаш акумулатора и си сменяш каквото искаш.
Не ти трябва Стар.
  • 1

#28 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 29 май 2018 - 07:38

Откачаш акумулатора и си сменяш каквото искаш.
Не ти трябва Стар.

И двата ли? Четох и за сваляне на куплунга на SBC-a?


  • 0

#29 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 май 2018 - 12:09

Ако искаш можеш да направиш каквото си чел.
Аз откачам - клема на големия акумулатор и работя.
Ако източваш спирачна течност,вече е друга бира.
Накладките и дисковете нямат нищо общо със СБЦ модула.
Единствения ток който има е в датчика за износване на накладки и той НЯМА общо с тази така сложна и опасна система СБЦ.
  • 1

#30 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 май 2018 - 12:50

Аз бих разкачил и двата акумулатора за всеки случай. Ако разкачиш SBC-то, а не акумулаторите, колата ще запише много грешки.


Този пост е редактиран от bronc: 29 май 2018 - 12:51

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни