Колебая се между w221 и w220 защото няколко приятеля които са имали такива коли, казават да си взема w221 защото подръжката на w220 е скъпа и се чупят лесно. Също ми каза и шефа на балкан стар русе. Искам да чуя и друго мнение защото w220-ката много ми хареса, даже днеска карах една и такова усещане няма...
w220 или w221трябва ми помощ
Започната от sclassforever, 23 авг 2013 - 16:21:51
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 август 2013 - 16:21
#2
Публикувано 23 август 2013 - 19:18
Покарай 221 и ще разбереш че има по-добро усещане...
#3
Публикувано 23 август 2013 - 19:34
Мене едно ми е чудно ... Става дума за коли предназначени за най-богатите. За хора/клиенти с пари и възможности. Чудя се как може някой да тръгне да си купува S class и да прай сметки за разход, поддръжка и т.н. Честно пич, ако те притесняват такива фактори, по-добре си вземи Ц или Е класа... Ако не те и съм те разбрал грешно, избери си двигател, чиято мощност да те удовлетворява покарай и 2те и коет те кефи повече
Немеца го е измислил !
#4
Публикувано 23 август 2013 - 19:49
W221 .
W220 читави и добре поддържани почти няма и трудно се намират .
W221 ще намериш по лесно добър екземпляр а и щом познаваш шефа
на Балкан Стар Русе ядове за диагностики и препоръки преди купуването
не би трябвало да имаш .
По новото си е по ново, която и да купиш ще те радва много .
#5
Публикувано 23 август 2013 - 20:37
... за най-богатите. За хора/клиенти с пари и възможности. ... и да прай сметки за разход, поддръжка и т.н. ...
Те затова са богати и с възможности, защото си правят сметката .
#6
Публикувано 23 август 2013 - 23:03
Те затова са богати и с възможности, защото си правят сметката .
Абе и аз си правя сметка,ама до S-класа не го докарвам Това в кръга на шегата,но си е истина.
Иначе по темата:Карал съм и двата модела S-класи и определено усещането за кола беше много по-добро в 221-та.W220 не е лоша,но не е на нивото на следващата.
#7
Публикувано 23 август 2013 - 23:06
Те затова са богати и с възможности, защото си правят сметката .
Огромен + за Венци, не познавам някой, който да е прокопсал, без да си прави сметката, без значение колко богат е бил преди.
Ставал съм свидетел, как човек от костюм и БМВ Х3 се качи по чехли да кара такси на метан... възход и падение
Станах и неволен свидетел, как човек от чисто нов туарег 2010г се качи на пунто дизел 94г...... след много пари пръснати по чалготеките, същия от собствен бизнес в момента работи на заплата
Този пост е редактиран от Алфонсо: 23 август 2013 - 23:07
#8
Публикувано 24 август 2013 - 00:12
за 221 определено. Наистина возията е доста по добра от на 220 (не че нещо но не съм очарован от еърматика на 220, моята 140 е доста по комфортна) 221 е Мерцедес Бенц 220 е Крайслер, красива кола но...
Иначе за богатите и сметката... да искаш ли Ес клас не бива да те плаши разход и поддръжка,
Но при 220 далеч не е само поддръжка, то не са клъстери, то не са седалки, то не са сам модули то е циирк.
Иначе ведъж шефа в предната ми фирма ме попита чисто приятелски, как се чувствам, доволен ли съм от това което получавам. Аз му казах че щом всеки ден идвам с Ес 500, нямам право да се оплаква
Този пост е редактиран от Bat Andi: 24 август 2013 - 00:18
#9
Публикувано 24 август 2013 - 08:21
Богатите хора са богати, защото си правят сметката, но не по този начин.
Те си правят сметката за много други неща, но колата не е едно от тях.
Като си купуваш нова или сравнително нова кола от висок клас е ясно, че разходите
по нея ще са огромни, ама да сте видяли бизнесмен на високо ниво да кара сапунерки,
защото видиш ли са евтини за поддръжка и имат нисък разход?
В тези среди колата е знак за успех. Няма да е сериозно да отидеш на преговори по сделка за милиони
с някакъв курник /няма значение дали е нов или стар/, защото това подсъзнателно кара другата страна да
започне да се чуди колко си благонадежден като възможности.
Има много истина в това, че по "дрехите" посрещат....останалата част от поговорката я знаете.
Тоест скъпата кола е един необходим аксесоар, а покрай нея няма начин за пестене и правене на сметка....
Правят се сметки за други работи.
Иначе относно колата - W221 500 е правилният избор. W220 се слави като най-калпавата S класа досега.
Този пост е редактиран от shotgun600: 24 август 2013 - 08:22
#10
Публикувано 24 август 2013 - 09:20
W220 читави и добре поддържани почти няма и трудно се намират ..
Ето това е истината
Иначе подръжката като пари между двете едва ли ще бъде много различна. Единствено първоначално по-ниската цена на 220 е по-примамлива. И аз съм за 221. Най-малкото е доста по-съвременен автомобил.
#11
Публикувано 24 август 2013 - 10:26
И аз мисля, че колата не влиза в това "правене на сметки". ЕС Класата не е единствения Мерцедес. Както казах, за хора с малки възможности, които си правят по детайлна сметка на разходите има C & E class. Щом човек тръгне да си купува кола от ранга на 3-4 годишна S class, едва ли разходите му за кола биха били проблем. Защото според мен в този случай става въпрос за смешни за конкретния индивид пари. Не ме разбирайте погрешко, но за мен W221 и са както ще стане и W222 са коли за хора с възможности, не за хора изкарали 50-100 бона и не знаещи на къде да фанат. Както и според мен човек, трябва да се насочи към такъв тип/клас/година на производство кола, която няма да го бърка нито с разход, нито с подръжка - точно поради тази причина, че трябва да си правиш сметка и да си преценяваш реално възможностите.
Иначе по темата W221 S500 чувал съм все хубави неща за тая кола
Немеца го е измислил !
#12
Публикувано 24 август 2013 - 12:41
мерси много за всички мнения но не видях конкретен коментар за това кое е по здраво
#13
Публикувано 24 август 2013 - 13:10
W221 е по здрава защото е по нова и не си е показала още рогата .
Стига да не е попадала в ръцете на всякакви хора които купуват 4-та употреба, най евтината на пазара,
скъсана от каране, изморена и на над 600 000 км и после ревът че Мерцедес не е това което беше .
W220 e изключително здрав автомобил, стига да си купиш добър и почитан екземпляр .
Митовете и легендите че не бил кола идват от хора които само са чули че някой си се жалва .
#14
Публикувано 24 август 2013 - 13:19
какво разбираш под здраво
90% от 221 е като 220
включително двигатели основни системи и т.н.
във 221 има и нови системи а
както на всеки е известно колкото е по-сложно
повече се чупи ама това не значи,
че трябва да караме жигули щото при тях е най- просто
при 221 почти всяка електроника иска кодиране и
достъп до официален сервиз
дори и "платка" на кутията не можеш да смениш
но пък е по съвременна и по-кефеща
а както всички знаем кеф цена няма
#15
Публикувано 24 август 2013 - 14:26
според мен първо трябва да се определи бюджета за колата, защото ако е 30к лв по здрава ще е 220ката, ако е 100к лева по здрава е 221...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни