Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

всмукателен колектор


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 20 август 2013 - 11:28

Ml 270 cdi. Влезна два пъти в авариен режим на извънградско. Диагностиката показа клапи на всмукателния колектор. Майстора каза нов с гарнитури и труд та 1400лв. Сега не прави проблеми ама знае ли се докога. Та мисълта ми е само нов ли е лечението, не може ли да се ремонтира? Четох че в Русе някой ги оправял тези клапи (втулки разни там) и то с гаранция,у но до края на годината го няма човека. Знаете ли в София някой да ги оправя?


  • 0

#2 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 август 2013 - 18:04

Аз съм сменял.
Даже пазя стария още.
Ако би ти свършил работа за части ще ти го пратя
  • 1

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 август 2013 - 21:40

Такова нещо само ново, втора игра или ремонт, рециклаж или там каквото е да е не те съветвам.

Само за момент си представи какво би се случило ако се разпадне някоя клапа и е налапа....


  • 0

logo-600-1002.png


#4 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 21 август 2013 - 22:21

А има ли вариант да се махнат тези клапи или са свързани към компютъра и колата пак ще е в авариен режим.


  • 0

#5 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 22 август 2013 - 13:42

Мерси на  Pe6o666 за предложението. За сега изчаквам да видя дали пак ще даде тази грешка ако влезе в авариен режим. Всъщност и аз съм чувал, че някои ги махат тези клапи. Не мога да разбера как може да са направени от пластмаса. То верно, че и частите трябва да се продават ама чак пък толкова. А дали има алтернативен вариант на купуване да не е от Балканстар? Все пак пластмаса е това, кое му струва 1000лв?


Този пост е редактиран от nenko: 22 август 2013 - 13:43

  • 0

#6 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 22 август 2013 - 16:26

Клапите се изхвърлят и тръбите се запушват, правено е неведнъж :) иначе колектори мога да ти кажа къде ги продават по около 700лв ако не се лъжа, но това може да стане в понеделник :)
  • 0

The Best or Nothing


#7 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 22 август 2013 - 18:07

Колега, това ок с изхвърлянето и запушването...ама кажи после какво се случва...едни невървежи, едни харчове на гориво.Нашенска му работа...аман!

 

п.с. колегата с колектора да се радва, че кара Бенц, щото на Опел колекторите струват по 2 бона.


Този пост е редактиран от Ivan W210: 22 август 2013 - 18:09

  • 0

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2013 - 18:18

Нз, ама при БМВ-истите ги махат тия клапи поголовно. :)
При бенцовете не съм чел достатъчно за такива успешни интервенции. Аз моя колектор си го смених с нов :)
  • 0

#9 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 22 август 2013 - 18:20

Колега и ти малко говориш на изуст. Имаш ли представа тези клапи кога и как работят? Аз лично карам така от поне две години... За пушенето си пуши нормално за дизел, както и преди интервенцията, за вървеното няма абсолютно никаква разлика :)
Колега и ти малко говориш на изуст. Имаш ли представа тези клапи кога и как работят? Аз лично карам така от поне две години... За пушенето си пуши нормално за дизел, както и преди интервенцията, за вървеното няма абсолютно никаква разлика :)
  • 0

The Best or Nothing


#10 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 22 август 2013 - 18:26

Не ме разбирай погрешно, по-хубаво от новото няма, но не всеки може да си го позволи :) а тази интервенция и изпробвана многократно и разлика няма, нито спира да върви, нито гори повече :)
  • 0

The Best or Nothing


#11 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2013 - 18:55

Е добре бе колега според тебе няма никаква разлика в поведението на колата , ама не мислиш ли че този мотор сигурно са го проектирали поне 100 човека немски инженери и има някакво влияние върху работата на мотора или е по удачно някои нашенски майстор да ги надхитри ? Според мен щом са поставени - значи има защо , а ако не ти е по джоба да поддържаш Мерцедес - купи си Опел или Голф .


  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#12 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 22 август 2013 - 19:23

Колега, не те разбирам погрешно...карай и сто години така...на изуст :)


  • 0

#13 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2013 - 20:08

Всяка кола може да се кара след конструктивни и инженерни изменения, но това гарантира, че поне един от работните параметри ще бъде неадекватен за поне един от режимите на работа на съответния агрегат. Ако ги няма клапите , не е задължително нито да пуши, нито да гори повече. Може да се получи обаче разлика в горивната смес при по-натоварен режим например. Това на пръв поглед няма да доведе до разлика, която да се усети от шофьора, но ще излезе веднага на стенд. В зависимост от цената, годините и състоянието на колата вече може да се вземе решение дали да се смени с нов или да се махнат клапите. Много хора и на стара и ефтина кола биха си сложили нов (или здрав друг) колектор.
  • 1

#14 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 23 август 2013 - 10:30

Аз не съм казал, че не мога да си купя нов. Щом съм взел тази кола значи съм помислил и за тия неща. Все пак си возя децата вътре и не бих рискувал. Просто майстора ми показа точно такъв свален от ML и къде му е проблема. Това са едни пластмасови клапи и те се износват и оста им се изкривява. Така като ги гледам все ми се струва, че това нещо може да подлежи на ремонт. Все пак не видях към тях да се закача никаква електроника. Според мен не би трябвало да се сменя целия колектор заради това. Това е просто хватка на производителя да те цака с пари. Затова ми е питането . Българинът е изобретателен човек та си викам може да има някой специалист да ги прави тези неща или някой колега да сподеи приложено на практика решение при неговия ML. Най- лесно е ново и готово.


  • 1

#15 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 август 2013 - 10:37

Напълно си прав, колега.Вече всички така ги правят, щото от сервиз да се печели повече, от колкото, от продажба...неприятно но факт.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни