Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с палене ML w163 270 CDIпроблем с паленето

мерцедес мл палене

  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 10 януари 2015 - 19:35

Колеги, извинявам се че ще изтупам темата от прахта, но имам абсолютно същия проблем с паленето на W203 220 cdi. На скоро клапите на колектора бяха махнати и някъде след около месец се започна мистериозния проблем с паленето. Проверих подгревните свещи, казаха че всички работят. Иначе симптомите са почти същите понякога си пали без проблем от първия път на -8 -10  градуса карам я 5 10 мин. гася, колата стои известно време  и след това 5 минути не мога да запаля. Върти на стартер все едно няма гориво. След като запаля колата си върви нормално, само два пъти ми направи впечатление, че когато я настъпя първо се замисля или въобще не ускорява и втория път като я стъпча си тръгва.


Този пост е редактиран от 190D: 10 януари 2015 - 19:36

  • 0

#17 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 13 януари 2015 - 14:13

Колеги, ако някой се интересува излезе датчик за позицията на разпределител вал. За Ц класата номера е A 003 153 97 28


Този пост е редактиран от 190D: 13 януари 2015 - 14:13

  • 2

#18 тодор венков

тодор венков

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:пирдоп
  • Автомобил:
    мл270

Публикувано 07 февруари 2018 - 17:47

здавейте колеги имам мл270 2001г. искам да сваля едната дюза защото изпуска леко пушек, за да сменя дифтунката.някой правилия тази операция и какво са прави.педварително благодаря.


  • 0

#19 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 07 февруари 2018 - 18:47

здавейте колеги имам мл270 2001г. искам да сваля едната дюза защото изпуска леко пушек, за да сменя дифтунката.някой правилия тази операция и какво са прави.педварително благодаря.

 

По-добре го закарай в сервиз да ти сменят дихтунгата, ще си спестиш доста главоболия и пари.

Не е нещо сложно, но има особености и ако не внимаваш може да се оакаш.


  • 0

logo-600-1002.png


#20 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 08 февруари 2018 - 09:10

Колегата отгоре правилно ти е отговорил, ако е много запекла дюзата може да е нужен обратен чук, от дихтунга до дихтунга има разлика, майстора ти би следвало да знае каква трябва.

Ако не излиза и напъваш с разни инстументи може да направиш дупка в капака на клапаните понеже е от алуминиева сплав и не търпи да го ползваш за опора на лост или бой. Леглото и самата дюза трябва да се почистят много добре, освен това се поставя грес против запичане, подменя се болта с нов и се стяга с определена сила за да не превърти и за да може пак да се отвие ако се наложи...

 

Най-добре да го направи човек който разбира.


  • 2


#21 тодор венков

тодор венков

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:пирдоп
  • Автомобил:
    мл270

Публикувано 08 февруари 2018 - 18:20

Възможно ли е да ме насочите към такъв сервиз в София, защото тук няма ....


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни