Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматична скоростна кутия722.6


Мненията, които не са по темата за ремонта на АСК на Камен са преместени в отделна тема
Възможно е в тази тема да има цитати към другата, както и обратното.

  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#16 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 08 август 2013 - 16:03

:beer

 

Сигурен ли си че всички гумени тампони по трансмисията са наред?

 

След интервенцията по кутията чистена ли е с диагностика ? 

 

Гумените тампони са наред. След ремонта по кутията, съм изтрил адаптациите само, защото грешки нямаше. Нещо друго за триене има ли :)


  • 1

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2013 - 16:20

Кой беше пакета чиято карантия ремонтирахте и колко беше луфта му преди да го затворите? ........ също така, уверихте ли се че луфтовете на другите пакети са в допустимите граници?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 08 август 2013 - 16:30

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2013 - 16:46

Ще си позволя и аз да кача нещо.

Измери маслото на студен мотор, щеката има деления и за ниска температура.

Наистина бъди много внимателен при меренето

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  6teka.jpg   221,81K   11 Брой сваляния

  • 0

#19 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 09 август 2013 - 17:54

не мога да ти кача схема но номера по мерцедес е

А722 270 00 31

това е номера на новия модел със месингов сепаратор

старите са пластмасови


  • 2

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 20:25

Малийй, чак ъпове. кх 

 

Твърдовключващата кутия приплъзва по-малко и по-бавно се износва, Рош.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 21:01

Така си е, ама ако се остави да включва лекинко по-твърдо, не да блъска.... и се увеличава живота.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 12 август 2013 - 21:09

Бай васо на 722.6 как я регулираш да включва

по-твърдо освен ако не препрограмираш EGS


  • 2

#23 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 23:05

Бай васо на 722.6 как я регулираш да включва

по-твърдо освен ако не препрограмираш EGS

Ще си позволя аз да отговоря,

722.6 има 8 различни налягания които се мерят след всяка интервенция.

като например модулиращо, работно, налягане при включване и т.н.

Единият начин да се рови е през софта, но да се решават хардуерни проблеми със софтуер... не е оферта, особено когато софта е изтестван милиони километри....

Проблеми и несъответсвия със заводските стойности говорят за проблеми в електрохидравличната система.

Или се коригира съответния клапан или работата на съответното бутало. Без подробни схеми на работата на системата е почти невъзможно да се ровичка. Ако няма задрало бутало интервенцията си заслужава и излиза по евтино от нов мозък...

При по старите кутии е ясно на всички как става.


  • 2

#24 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 12 август 2013 - 23:34

не виждам как ще коригираш клапана

говоря за електромагнитните който регулират налягянето

без да бараш софта

а да регулираш буталата значи са подменяш пружините

много рисковано и несигурно занимание

според мен

освен ако нямаш стенд за пружини и да можеш да си

навиваш пружини с точно определена стъпка и съпротивление


  • 3

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 08:44

Интересно,но това не е идеята май на автоматика,комфорта е идеята а той едва ли има нужда от сецане при превключване.

 

 

Ама кой говори за сецане, буане или джасане бе момчета.....   Тук става дума за нещо което трябва да се усети и да се направи по начин по който да се избегне максимално приплъзването.

 

За това става дума! Не да се остави да шмуля като мултикултиватор! ......правете разлика, употребил съм думата:

 

лекинко по-твърдо

 

уточнил съм :

 

 

не да блъска

 

.....и се радвам че твоята кутия включва мазно, че си кооомфортен, натокан и приведен във вид удобен за лугаритмуване!  И знаеш ли от къде идва тази ми радост....  

 

От това че баш Анди ти направи кутията.

 

Успех!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 09:40

 

освен ако нямаш стенд за пружини и да можеш да си

навиваш пружини с точно определена стъпка и съпротивление

 

Не, нямам стенд за пружини и не ми е необходим за да я направя да включва 'стегнато' - демек 'леко по-твърдо' - начина които съм имал пред вид за да нарека кутията 'вечна'....стендове трябват там където кутията се е родила....части бол.

 

Сега с Рош ще кажете: Е да ама феродовите дискове се износват и тя започва да пошляпва и няма как да е 'вечна'.  Ами да пошляпва щото луфтовете и са извън границите, стегнатото включване е изчезнало и приплъзването се е увеличило, което не значи че кутията няма да работи, тя ще работи още километри но точно тези километри ще я докарат до партер, защото болшинството от собствениците няма как да усетят започналото повишаване на работната температура, което пък ще нацепи датчик и ще тотализира платката директно към скрапа, после нова, после още шаш нагоре в кутията и т.н.

 

Това имам пред вид, да се обслужват кутиите навреме за да няма о'ле'ле!

 

 

...инак те си включват, 'мааазно и кооомфортно'

 

 

Казваш платката е, ами да платката ще е, ама тя не се прецаква от старост, нейният проблем идва от горе и след няколко месеца интензивно каране ще отиде и новата!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 10:59

не виждам как ще коригираш клапана

говоря за електромагнитните който регулират налягянето

без да бараш софта

а да регулираш буталата значи са подменяш пружините

много рисковано и несигурно занимание

според мен

освен ако нямаш стенд за пружини и да можеш да си

навиваш пружини с точно определена стъпка и съпротивление

Защо да е рисковано занимание? Коато знаеш какви стойнисти на налягането трябва да имаш при контрола... Дали пружините след 10 15 години работа имат същия коефициент на свиване.
Защо когато една пружина е омекнала да сменям клапанно тяло? Да по лесно, когато не плащам аз, но защо? И после ремнота е скъп
Защо ми е стенд за навиване на пружини... Като ми се яде хляб, не ми е нужна пекарна...
Да някой неща ги няма в EPC, но това не означава че не се продавта от дилъра.
Докато не се научим в БГ, че за да се прави нещо трябва да се купува и чете литература за да се усмислят нещата, трудно ще си отговаряме на повчечто въпроси защо?
Задълбах се в темата надявайки се да се получи дискусия и подробен анализ на това как работи кутията и защо се получават бъговете. Да си поговорим за конкретни стойности, да вкараме малко 
кинематика в проблема..
Сприам да пиша вече в темата че стана доста офф

Този пост е редактиран от Bat Andi: 13 август 2013 - 11:02

  • 3

#28 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 13 август 2013 - 16:25

Малко да продължа с информация към вас, за моя проблем. Когато слогбявахме кутията, дойде момче, което се занимава основно с авт. ск. кутии. Частта, която сменихме (оградено в червено най-долу) ако не се лъжа е явява съединител. Взехме я от друга кутия от бензинова W203 ако не се лъжа и не беше точно 1:1, съответно имаше проблем при затварянето на кутията и момчето изхвърли един пакет (1 феродов и 1 метален диск), което незнам точно каква роля ще играе, но немеца щом го е измислил така, значи трябва да бъде така както си е било...поне според мен. Отстрани оградените дискове, тях сменихме, ако изобщо така можете да се ориентирата при разглобена кутия. Та това е общо взето. Наясно ми е че така от разстояние не може да се помогне кой знае колко. Тези луфтове за които говорите не се ли получават именно от дисковете? 

 

P.S. Този ръждивия елемент от втората снимка, го отворихме отвътре, нямаше ръжда. Тази ръжда отвън оказва ли някакво влияние? 

 

P.S2. Всичко обичам да се прави както трябва, защото винаги гледам резултата, а не цената.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от K4m3n: 13 август 2013 - 16:32

  • 0

#29 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 19:17

 ако не се лъжа и не беше точно 1:1, съответно имаше проблем при затварянето на кутията и момчето изхвърли ...............(1 феродов и 1 метален диск)

 

Ако новият пакет е бил по-различен /като бройка дискове/ не е проблем да се извадят един метален и един феродов, по-важно е да е събрал твоя с твойте по-дебели метални дискове и нови феродови, като естествено се е уверил че луфта на пакета е в норми.

 

Каква беше бензиновата 203 от чиято кутия свалихте пакет, колко цилиндрова беше?


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#30 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 13 август 2013 - 19:36

оспамихме на колегата темата

а така по форуми няма да се разберем

живот и здраве на някоя среща може да пообсъдим

мненията си

 

а сега по въпроса това че е изхвърлил дискове не е толкова

страшно , но е  трябвало да провери твоята кутия с колко броя трябва да е

защото при натоварване може да вземе да приплъзва

и става това дето Бай Васо описа по-нагоре

също така ако са правилния брой

то последния е един дебел и има различни

дебелини и с него се регулира общия луфт на

съединителите може би го е мерил колегата

и да е по-голям то електрониката го кампенсира

но в известни граници и пак може да почне

да приплъзва и т.н.


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни