Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Турбоне върви както преди


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 04 август 2013 - 17:08

Здравейте колеги искам да ви попитам може ли да се почисти турбото защото не върви и нещо не ме радва ц250 тд преди се изтрелваше  оборотомера а сега набира супер бавно  Благодаря


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 август 2013 - 17:24

Кой ти казва че трябва да си чистиш турбото?Я някой маркуч е излязъл или се е нацепил,я някой клапан се е прецакал.Като не разбираш закарай я на турбосервиз и всичко ще стане ясно и ще започнеш да се радваш отново.


  • 0

#3 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 17 декември 2013 - 22:37

А някой може ли да ми препоръча такъв сервиз?


  • 0

#4 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 11 януари 2014 - 10:14

Здравйте колеги някой знае ли къде мога да рециклирам турбо на  w 202  2,5 td   95г  защото преди време ми свистеше а сега не ми ускорява много е тромава благодаря


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2014 - 12:29

В М.Е.И.(сега май се казва технически университет) има турбо сервиз,там ще го оправят.Мисля че е втория вход като влизаш от ул.Мир.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2014 - 12:32

И не им казвай,че трябва да се рециклира,а просто се оплачи че преди е вървяла а сега няма мощност и само това.По принцип са точни хора но за всеки случай не им казвай твои предположения.


  • 1

#7 thedreamer

thedreamer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    C250TD Elegance, 1998

Публикувано 09 юли 2014 - 22:33

Малко стара тема (отпреди 5-6 месеца) но ми се искаше да споделя и моя опит, а той е че ако C250TD не върви както трябва то най-вероятно проблема се крие в загуба на вакууми някъде по системата а клапана на турбото се управлява с вакуум. Това което съветвам да направят тези които имат C250TD - е затапване на EGR-клапана с метална гарнитурка (2 мм дебелина), след това откачане на 2-те вакуумни маркучета които отиват във вакуумния преобразувател на EGR-клапана - и съединяването на тези маркучета със някакво гумено маркуче - така че да влязат плътно в него и да се затвори вакуумната система. Едното от тези маркучета идва от вакуумния резервоар който е в калника (и почти нищо освен една картинка -/на която даже случайно или умишлено е махнато описанието/ няма да откриете за него във WIS) , a този вакуумен резервоар поддържа стабилно ниво на вакуум в системата - и това се отразява не само на работата на турбото на колата, но и на работата на климатроника/климатика (защото всички клапи на климатика използват същия вакуум!). Няма да употребявам термина че колата се изтрелва (както колегата RINGO), но мога да кажа че когато вакуумите са наред - набира доста добре и върви така че понякога се чудя да не би да е с чип...
  • 1

#8 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2014 - 07:19

Колега, ако може да пуснете и 1-2 снимки ще е още по-добре, че не съм много на "ти" кое е EGR. Нещо не разбрах и кои са тия маркучи на преобразувателя и кое е тва чудо. Иначе сякаш и моя курник спря да върви, много е муден. Edit: сега видях кое чудо е egr, та на това при мен е затапенонс някаква съчма забита в маркуча, който влиза в него.
  • 0

#9 thedreamer

thedreamer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    C250TD Elegance, 1998

Публикувано 01 септември 2014 - 22:22

Колега - предполагам сигурно си разбрал какво е ЕГР-клапана (това което трябва да запушиш и изолираш ако искаш да ти работи безпроблемно двигателя). Във вакуумния преобразувател влизат 2 бели и тънки вакуумни тръбички - вадиш ги и ги съединяваш една с друга -едното идва от вакуумния резервоар в калника- става или с малко по-дебело гумено маркуче или с изрязано парче от прозрачен и празен пълнител на евтин химикал за писане (както стана перфектно при мен - със съответната дебелина на пълнителя естествено - пробвах няколко химикала преди това). Мислех да изолирам и вакуумната система на фаровете (някои колеги се скъсват да пишат за това в другия форум - но се оказа че регулирането на фаровете във височина си работи перфектно при мен- и затова се отказах да им пипам вакуумите(само дадох копчето за височина на фаровете на 3-най-долу- че така най-малко заслепявам насрещните коли с ксенона на късите-а и при положение 3-системата използва най-малко вакуум за фаровете).
  • 0

#10 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 23 май 2015 - 13:50

 Колега може ли снимки ?Благодаря


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни