Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..


  • Please log in to reply
128 мнения по тази тема

#121 SpeedRush

SpeedRush

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир
  • Автомобил:
    w124 E250 TurboDiesel
    w202 C200 Kompressor

Публикувано 11 февруари 2018 - 22:21

Здравейте колеги. Имам w202 200 kompressor 192кс., това в комбинация с кофти майстори и газ и резултата е пропаднали(вкопани) клапани. Трябва да сменявам клапани, легла и водачи, но ремонта ще е неоправдано скъп и поради това търся друга глава.
Та, въпроса е, знаете ли дали на всички м111 главите са еднакви? Има ли разлики във валовете, освен променливи ъгъл на всмукателния при компресорния?

Този пост е редактиран от SpeedRush: 11 февруари 2018 - 22:22

  • 0

#122 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3449 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 11 февруари 2018 - 23:34

Съмнява ме главите на всички м111 да са еднакви. В момента нямам достъп до ЕПЦ да проверя дали дават еднакви номера на атмосферните и компресорните, така че не мога да съм 100% сигурен.


  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust


#123 SpeedRush

SpeedRush

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир
  • Автомобил:
    w124 E250 TurboDiesel
    w202 C200 Kompressor

Публикувано 21 февруари 2018 - 13:17

Най-вероятно номерата на главите са различни, но каква е реалната разлика.
Клапаните са еднакви, блока на м111 е еднакъв, така че като захват би трябвало да съвпадне. Двете разлики,за които се сещам са по-големи портове при атмосферния, което ще е в плюс за компресора и разлика във валовете (по-агрвсивни пак при атмосферния, което пак е в плюс).
Всъщност, може би при атмосферния,горивната камера ще е по-малка, тъй като е по-сгъстен -9.5:1, а компресора е 8.5:1.
Някой да добави нещо? Отворен съм за дискусия.
  • 0

#124 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 509 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 27 февруари 2018 - 09:39

По програма са различни главите,но има и съвпадения на компресорна и атмосферна.Тоест по номер на мотора трябва да се сравнява.При валовете има разлика между двете.


  • 0

#125 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 31 юли 2018 - 22:48

Здравейте колеги. Имам едно питане за двигател ОМ613 каква кутия ръчна би паснало?


  • 0

#126 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 509 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 август 2018 - 07:51

От всички редови 4/5/6 цилиндъра от 86/7г. до към 2004г.


  • 0

#127 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 21 август 2018 - 23:47

Ми не стават от нито един от тези дето си ги изброил не става


  • 0

#128 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 509 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 03 септември 2018 - 07:38

Поради каква причина?Блока е тотално различен от всички 4/5/6 цилиндъра редови?
  • 0

#129 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 08 октомври 2018 - 20:14

Поради каква причина?Блока е тотално различен от всички 4/5/6 цилиндъра редови?

Чак тотално не е, но е по голям като размер и отпечатък на кутията .


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни