Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI


  • Please log in to reply
74 мнения по тази тема

Анкета: E320 CDI vs E280 CDI (144 потребител(и) са гласували)

Кое бихте избрали? А защо - в темата

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.
Глас Гостите не могат да гласуват

#61 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 декември 2017 - 19:42

По тая жеУезна логика, ето малко от моя житейски опит:
W210 е около 6-7 пъти по-здрава кола от w124. Първата година за 124-ката дадох 2к+ лв за ремонти. За очиларката за същият период - около 150 евро. Значи, всичко, което се пише в нета е лъжа, според моя житейски опит.
А Сеат Ибиза 1993 1.6 АБУ мотор е една от най-скъпите коли за поддръжка. Първа година в притежание - около 2500лв за ремонти...
Майтап да става ;)

Ами...Всеки има своя житейски опит...
Аз също смятам че по-добро от новото няма.Също смятам,че е по-добре да дам 10 бинки за вкарване в пътя на петгодишна кола примерно,отколкото да дам същите пари за ремонт на двайсетгодишна.Моя опит също казва,че цените на оригиналните части на една 5г.кола са приблизително равни на същите на 20г.кола.
Философията за прогреса,еволюцията,презадоволяването,развитието на модерни технологии потвърждават мисълта че всичко ново е по-добро.
Интервюираните немски таксиметрови шофьори също казват че 211 е по-добра от 210,която пък била по-добра от легендарната 124(визирам по-здрави),която пък,ако си спомним в началото хич не е била добра и е имало протести пак на тези таксиметрови шофьори пред централата в Щутгарт.
Общо взето тук и особено по малките населени места битува мнението,че карбуратора е по-добър от инжекциона и една кола компютър има ли значи е боклук.Всичко което не може да се поправи с тел и чук или в краен случай с клещи и отвертка не става.
Значи хем искаме да си купим "нова" десет годишна кола на 500 000 км,която да има технологията и да върви като формулите от преди 30 години,хем да не се поддържа.И на всичкото отгоре хал хабер си нямаме какво производителя е нарекъл консуматив,сервизен интервал,какво включва и пр.Значи като сменим накладките,завъртим дисковете на стругар,сменим маслото и някой друг филтър,налеем малко антифриз концентрат с чушмяна вода и колата е обслужена!А,и ароматизатор "борче":)
  • 6

#62 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2018 - 09:49

По-точно не може да бъде формулирано :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#63 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 27 юни 2018 - 13:28

Ами...Всеки има своя житейски опит...
Аз също смятам че по-добро от новото няма.Също смятам,че е по-добре да дам 10 бинки за вкарване в пътя на петгодишна кола примерно,отколкото да дам същите пари за ремонт на двайсетгодишна.Моя опит също казва,че цените на оригиналните части на една 5г.кола са приблизително равни на същите на 20г.кола.
Философията за прогреса,еволюцията,презадоволяването,развитието на модерни технологии потвърждават мисълта че всичко ново е по-добро.
Интервюираните немски таксиметрови шофьори също казват че 211 е по-добра от 210,която пък била по-добра от легендарната 124(визирам по-здрави),която пък,ако си спомним в началото хич не е била добра и е имало протести пак на тези таксиметрови шофьори пред централата в Щутгарт.
Общо взето тук и особено по малките населени места битува мнението,че карбуратора е по-добър от инжекциона и една кола компютър има ли значи е боклук.Всичко което не може да се поправи с тел и чук или в краен случай с клещи и отвертка не става.
Значи хем искаме да си купим "нова" десет годишна кола на 500 000 км,която да има технологията и да върви като формулите от преди 30 години,хем да не се поддържа.И на всичкото отгоре хал хабер си нямаме какво производителя е нарекъл консуматив,сервизен интервал,какво включва и пр.Значи като сменим накладките,завъртим дисковете на стругар,сменим маслото и някой друг филтър,налеем малко антифриз концентрат с чушмяна вода и колата е обслужена!А,и ароматизатор "борче":)

True story...и няма кола за продан, която не е напълно обслужена...с ароматизатор борче


  • 0

#64 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 септември 2018 - 19:31

Пичове да не правя нова тема съживявам тая.
Първо ЕВАЛА за събора! и сеа на въпроса.
Сменям 202 с 211. Обаче не знам на къде да се ориентирам. Преди фейс или фейс да е колата. Гледам 2.8 и 3.2, но предимно са v6(фейсовите). днес гледах тази - https://www.mobile.b...528224774657232. Не знам от колко време Не беше палена ама беше виснала до долу, отзад. Проверих  я по Вин в нета пише, че е със 7 степенна кутия. Колко вида 7-ци има? тези дни ще гледам още няколко ама се зачитам из форумите и се депресирам. Ту в6 бил зле, ту не.. Возя се в последно време с 2,2 150к.с и съм впечатлен, върви си прилично, въпреки че е с умиращи скорости.  То е ясно, че всичко си е на късмет ама ако се окаже, че късмета е отпуска в този момент да не си удрям главата в стената. 2.8 какви модификации има? 190к.с и 177? също и 2.2 170к.с впечатления?


Тези са следващите мишени. (относно еърматика също съм 50/50, както и 4х4)
https://www.mobile.b...423324777876547

https://www.mobile.b...530513277417039

https://www.mobile.b...534240177155563

 

https://www.mobile.b...515072165152629


  • 0

#65 DaDiablo

DaDiablo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E320 Avantgarde 2007

Публикувано 02 септември 2018 - 21:48

Всичките, които си ги показал са фейслифт, т.е. двигателя е 3000 кубика в6. Разликата при 280 и 320 е софтуерна.
Имай предвид, че си показал коли под долната граница за модела. Единствено последното комби изглежда добре на снимки и е на тази цена може би, защото е комби.
Според мен читава 211ка фейслифт под 15к е трудно да се намери. Поне аз не намерих. Тук, в БГ.
Иначе за кутията, 7г-то е много по-приятно за каране от 5г. По-бързо превключва, по-леко. Много хора го наричат чупливо, но мисля че роля за тази оценка има факта, че караме масово италиански боклуци.
Повечето 280 и 320 са с 7г. Доколкото знам слагат 5г само на 4матик модификациите.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0

#66 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2018 - 07:05

Относно Airmatic-а ти си прецени. На мен за година и 18к км ми лапна 3 възглавници, последната от които ще я пращам днес / спука се докато колата бе паркирана / , смяна на един маншон на предна възглавница, рециклаж компресор и разни дребри други проблемчета. Та това ми е около 1300-1500лв до момента само разходи по въздушното окачване.

 

Харесва ми как вози, харесва ми че вече достатъчно на брой пъти колата въм ползвал него и 4х4-то за да ида на различни места извън асфалта.


Този пост е редактиран от Bewolf: 03 септември 2018 - 07:08

  • 0

#67 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2018 - 07:37

А, от какво може да удря при местене на селектора от P > D ?


  • 0

#68 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 03 септември 2018 - 12:55

Зависи кое наричаш "ударя" и как го усещаш ти, при превключване от P на D и най вече на R, колата винаги се 

"изостря" и чака заповеди, мъката започва когато подадеш газ и скоростната кутия почне да приплъзва и да 

се чуди на коя предавка да зацепи, а ако и тресе при подаване на газ, я конвертор я маншони на скоростна 

кутия или двигател, според късмета ти. 

 

Всички коНбита са с айрматик поне отзад. Отърване няма. Има защо и е за добро. 

 

Абе взимай колата в която се чувстваш най добре и не си прави дребни компромиси за пари 

който рано или късно, под една или друга форма пак от твоят джоб ще излезнат.


  • 0

#69 Dereal

Dereal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 септември 2018 - 20:22

Един глас за Airmatic,че не е толкова страшна - година и 16,000км само рециклиране на компресор, 170лв + 40лв монтаж демонтаж. Задното окачване докато се въртях около човека в сервиза ми споделиха, че е с доста дебели възглавници - 4мм и е по-вероятно да падне предницата, не отзад. Както vencislav казва - комби без въздух отзад НЯМА. Аз лично предпочитам и отпред да го имам - не толкова заради режимите на окачването, колкото допълнителните 3-4см, с които се вдига колата като натиснеш бутона. В комбинация с 4matic е половин джип :)

 

 Преди да взема моята (W211 - 350 бензин/газ) гледах точно 280/320CDI, но ме отказа разхода (за 4х4), който по книжка е 11 градско - значи непостижимо в София след 15-ти септември и газирана излиза по-евтина.


  • 1

#70 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2018 - 16:17

Днес гледах още 2, една 2.8 и 3.2. Няма да съм отишъл в някоя къща и да запали колата от раз. Все въртят все едно е паднало горивото, отделно и акумулаторите пълна скръб. Една от колите даже по капаците на клапаните имаше и силикон... И чека им свети, което си мисля, че може да е заради слабия акумулатор. В общи линий-трагедия. Във фирмата имаме 2 спринтера 519, те май са със същите мотори. Поне на пръв поглед :D единия от който дава доста ядове... 


  • 0

#71 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 02 декември 2018 - 14:47

Момчета, фейсовата 211 отново ли е с 2 акумулатора?
  • 0

#72 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2018 - 16:45

Момчета, фейсовата 211 отново ли е с 2 акумулатора?

Не с един .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#73 a4oni

a4oni

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 06 февруари 2019 - 11:05

Да споделя и аз нещо. Имам 211 280 CDI 190 кс 4matic ermatic фейс лифт 2007г с един акумулатор - без SBC модул. 5 степенен автомат. В началото като взех колата смених маслото на автомата.Няколко пъти при потегляне от положение Д - драйв превключваше на 1- първа предавка. доляха в сервиза масло и не е имало проблеми. За комфорта и стабилността няма да говоря - изключителни. Освен филтри и масло съм сменил - дясното огледало за обратно виждане - само стъклото, защото не работеше отоплението - 40 лв. машинката на педала на спирачката  - за стоповете - 24 лв. нов акумулатор - АГМ 320лв. Потропваха задните амортисьори - оказаха се селеновите втулки - отляха ги в леглата на амортисьорите всичко с работатата 140лв. профилактика на дюзите - 6 бр с ремонтни комплекти, махане на ДПФ филтъра и софтуерното му премахване с чип тюнинг 2400 лв. На динамометричен стенд мощността е 252 кс. 4 нови гуми 1100лв. Сухи цифри за 4 год експлоатация. Колата е приведена в добро техническо състояние. Вози много добре и ускорението е страхотно при старт. Дали е много или малко всеки сам ще прецени.


  • 0

#74 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 17 март 2019 - 09:28

"отляха ги в леглата на амортисьорите всичко с работатата 140лв"

И защо не си сложи нови, Лемфьордер примерно, не са скъпи, какво е това "отляха ги", звучи ми като цигания някаква.

Като маха ДПФ-а, защо не махна и ЕГР-а?
  • 1

#75 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 27 април 2019 - 14:12

По повод ЕГР и вихровите клапи, за Русе ми казаха цена от 400лв. За физическото премахване на клапите се заплаща отделно и имайки предвид как се стига до тях цената най вероятно ще набъбне двойно.
Какво ви е струвало на Вас колеги подобен вид операция? По какъв начин се усеща след промяната?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни