Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Влизане в нещо като "авариен режим" при брутално ускорение


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2013 - 23:24

Хм... за 2ри път ми се случва и реших да се допитам до Вас за възможните причини.
111.957, ако не греша. Последното поколение 111 компресорен 2.0 163к.с., 6ск. ръчка.

Нова предна сонда NGK/NTK, подозирам, че задната не е съвсем в час. Нови свещи NGK IFR6D10 (които са за фабрично вграждане) и общо взето никакви проблеми по колата... не е като нова, но определено гори приемливо и върви приемливо... около 11/100 градско.

Първият път като го направи се гоних с едно БМВ дизел от старт на светофар. Избутва прекрасно 1ва и 2ра до червеното, в момента в който бутна 3та, колата умира. Перфектен празен ход, но много мудни обороти до около 2000, след това тръгва да върви приемливо, но не съм я мъчил.
Днес ме подгони един мургав субект със син XX номер на Рено Клио от новите, което вървеше доста.
Пак 1ва, 2ра като хората... аз ги цедя до края по усет, не гледам обороти, но не е удряла прекъсвач. Бутнах 3та и пак забих муцуна. Т.е. не заби муцуна, но просто не продължи да ускорява като досега. И пак... ужасно бавно вдигане на обороти до 2000, след това върви някак си по-приемливо.

Няма светещи лампи на табло, няма нищо. Рестарт веднага не оправя нещата, спрях за 5 минути, качих се до нас и след това беше ОК.

Някой да е наблюдавал подобно поведение и да знае кое го причинява?

(Ако на някой му е интересно, 330d-то ме дръпна грозно, Клиото нямаше никакъв шанс)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 11 февруари 2013 - 23:46

Над 80 км/ч успя ли да вдигнеш някъде?
Отчасти прилича на болежките на моята в момента.
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2013 - 23:49

Някъде там, мисля че втора свършва на 90
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2013 - 10:34

Първо херметизацията по пътя за циркуацията на въздуха между компресора и дросела на филтъра . ;)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 февруари 2013 - 22:25

Това няма отношение към забиването, но знам, че си ценител и понеже спомена за свещите а и е добре една тема да има за свещи принципна...

но ето и цена и подробности http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9791 NGK 5344 IFR6D10 - това наистина е свеща по каталог за двигателя ти M111.958 /120KW/ SLK 200 Kompressor (170) това е свещ с максимален екплоатационен срок - с централен иридиев електрод и страничен електрод с платинена вложка..., но с пърформанс 2,5 от 5 точки

бих сложил е тази http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9330 NGK 6418 BKR6EIX по-евтина е...с централен иридиев електрод по-тънък и страничен никелов с оптимизирана форма... у нас тази свещ внос от щатите е 20лв броя там е $7.83, но пърформънса е 3,5 от 5точки, икономия на гориво също също е с един пункт по-добра от горната, но екслпоатационния срок е два пъти по-малък от горната IFR6D10 ...

другото което е IFR6D10 е с вградено съпротивление 1кОм , а BKR6EIX е с 5kOm , нo това е пренебрежима разлика по отношение надежността на бобините

п.п. едно сравнение с горните две с обикновена свещ с никелови електроди и централен и страничен са никелови http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9291

Този пост е редактиран от polaris: 14 февруари 2013 - 23:39

  • 2

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2013 - 23:00

Нечовек :)
Със сигурност не е от свещите. А и ги сложих преди 3-4 хиляди км. тези. Моторът работи фантастично сега.
Само това със забиването... но ще ходи при Бай Васо да й бае. Нещо напоследък не ми е останало време да се вманиачавам. Даже е с мръсни стелки, което е много нетипично за мен :)
Чудя се дали не е от кат-а, понеже е някакъв немски сменен и имам едно блендово гърне от неръждаема стомана. Другото, което ми идва на ум е недостиг на гориво от филтъра при продължително натоварване или помпа....
Но се надявам да е нещо дребно по въздушните пътища...

Иначе на нормално каране с тежки моментни натоварвания няма никакъв проблем... Само при бруталия...
Няма да мога да се гоня на 400 метра с никой, ако не мога да набода 3та като хората :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 февруари 2013 - 23:54

O, ясно и горе казвам нямат отношение към забиването тези свещи , а и са точните, но мисля си ако се изтънчим максимално :yeah в свещи...има накъде...

Иначе гориво въздух...трябва да се преслуша има нещо...това не е нормално... за филтрите също

WK720 това е горивния на МАН за нея... https://www.mann-hum...%20%28T70503%29

Този пост е редактиран от polaris: 14 февруари 2013 - 23:55

  • 0

#8 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 16 февруари 2013 - 08:52

Пробвай я на диагностика, докато "бруталираш".
Погледни налягането на горивото какво е и дали не пада рязко в момента на превключване към трета.
  • 1

#9 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 17 февруари 2013 - 01:09

И аз тва ти казах още преди седмица-две, което и Blond ти каза ;)
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 00:43

Taкааа, оказа се горивен филтър. Смених го с CoopersFIAAM, понеже не ми се даваха космически цифри за предположение само.

Цена 50ина лв. Сега си върви до края на оборотите и не забива муцуна.

 

Но... има ново двайсе... Потенциометъра на педала е развален.

Нали е "drive by wire", и явно потенциометрите са 2. 

Като я запаля след да кажем 8+ часа некаране, пали отлично, застава си на правилните обороти, но подам ли газ все едно се дава а 4-5 секунди макс. После явно управлението разбира, че има проблем с педала на газта и нещата се оправят...

 

Та сега диря малко повече инфо какво представлява този компонент, продава ли се отделно и има ли смисъл да го поправям?

Ще се радвам на малко помощ тук... не ми остава време да се задълбая в тези неща напоследък.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 10 март 2013 - 03:35

Заповядаи ,ето http://korn666.my.contact.bg/u4.htm и това можеш да видиш не знам на SLK какъв е ,но тук http://www.tme.eu/bg...CFcVb3godFjgAnA има доста дани за тъсенето и ако изкараш някакви данни точно какъв е на SLK може и да се намери на доста ниска цена според мен. До колкото разбрах общо взето чрез промяна на напрежението сигурно и даните в управлнието се променят и от там и количеството на задаваното гориво ,хитро. Общо взето устроиството за мен изглежда достатъчно съвършено и достатъчно просто което е добре. Ако наистина е на такава приятна цена си го оправи всичко по количката да е фред. Готиното е ,че докато четях и аз научих нещо любопитно. Успех и лека работа.


  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2013 - 09:06

Taкааа, оказа се горивен филтър. Смених го с CoopersFIAAM, понеже не ми се даваха космически цифри за предположение само.

Цена 50ина лв. Сега си върви до края на оборотите и не забива муцуна.

 

Но... има ново двайсе... Потенциометъра на педала е развален.

Нали е "drive by wire", и явно потенциометрите са 2. 

Като я запаля след да кажем 8+ часа некаране, пали отлично, застава си на правилните обороти, но подам ли газ все едно се дава а 4-5 секунди макс. После явно управлението разбира, че има проблем с педала на газта и нещата се оправят...

 

Та сега диря малко повече инфо какво представлява този компонент, продава ли се отделно и има ли смисъл да го поправям?

Ще се радвам на малко помощ тук... не ми остава време да се задълбая в тези неща напоследък.

________________________________________________________________________________________

 

Косе, туй потенциометро ако е шит, при тест на системата за газта, диагностиката ще го даде като вероятност.  

 

Дали не ти заминава дебитомерчето.

 

предположения ;)


Този пост е редактиран от Вай Басо: 10 март 2013 - 09:08

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2013 - 01:21

Бай Васо, не е дебитомера. Перфектни стойности при всякакви обстоятелства. Грам никакво масло в тръбите. Разходът е перфектен. Няма причина да търся под вола теле. Виж там дето просълзява антифриз е ясно... ще се драпа :)

Ванюша, знам какво е потенциометър... чудех се по-скоро дали някой е намерил номера на заводския потенциометър на педала на газта да го поръчам направо. Стига да не се окаже 3 цифрена сума разбира се.

 

Напоследък няма време за вманиачаване и гледам да подменям директно.

Въпреки че за БМВ-то ми поискаха някакви 16лв. за крушка за иконките на фаровете и няма да се разберем, та там си търся алтернативи, но потенциометъра нямам нерви да го свалям, чистя, слагам, тествам, и пак n-на брой пъти :)

 

А сега и off/on-topic-a!

 

Едно огромно БЛАГОДАРЯ на crush за помощта да установим, че обеднява зверски сместа при тормоз на колицата и на cyberpig-a за компанията докато го сменяха в сервиза, че иначе е скучно, ако не простее човек по сервизите! :)

Бай Васо, страшен лаф моабет дръпнахме, благодарско за нервите и търпението и една молба от мен... като трябва да се върши работа, не ме чакай да се наканя, а директно ме заритвай да вадим колата, че на лаф моабет можем да си изкараме 1 седмица.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#14 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2013 - 05:37

Тука ще ти вкарам лафа :) "За мерси - не ме търси" :))))))))))))))))
Цветя, бонбони и благодаря не пиеМЕ :)
Сори за спамчето, ама не се сдържам. Извира тая простотия ;)

Само можем да се радваме че каляската става все по-добре и по-добре.
  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2013 - 16:46

Ще ти направя един микс от минзухарчета ;) убавеццц...

 

Ето и новото инфо:
 

Сега отворих EPC-то и се оказа че потенциометъра си е заедно с педала.
Бърза справка в Балканстар охлади страстите... 358лв. без отстъпката, значи около 300 след нея.
На мен целият педал не ми трябва. Сега ще се поразтърся да видя дали случайно този потенциометър не го има и на други модели и ще пробвам да намеря някъде 2ра ръка.
Вариант 2: Свалям педала и разглеждам истинския парт номер на потенциометъра и търся заместител, че последното за което искам да дам 300лв. е нещо струващо 5лв. с доставката от Китай :)

Off: Бай Васо, нали ти ми спомена за:
P0221 - Throttle/Pedal Position Sensor/Switch 'B' Circuit Range/Performance Problem

Или не съм разбрал правилно. Довечера мисля да я закача да погледна дали я има пак. Това е engine mgmt грешка и би трябвало всеки code scanner да я вижда.

Прикачени файлове


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни