Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Подмяна на инсталацията на двигатели М104 и М111 с HFM управление


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2013 - 01:12

:D и с гараж не е много оферта на тоя студ ама какво да се прави. Вчера започнах в гаража да демонтирам некви работи и премразнах за около 2 часа. Обаче при мен е доста кофти работата заради ГИ, изпарителя е сложен близо до комутатора и всички маркучи и кабели минават до колектора, общо взето голема теснотия е! След като стигнах визуално до бобините, не съм отвивал болтовете дето ги държат защото е тясно и не мога да бръкна за да ги извадя отдолу. Колега ти от къде точно си ги извадил, казваш да махна Y, това да не е металната планка която подпира колектора? И другия въпрос който ме яде е с какво да отвия капака на масления филтър (някой подръчен материал) за да мога от там да бръкна и да извадя бобините, защото ми се вижда доста тегаво и тясно да бъркам от под колектора.


ООО ти верно беше с газ забравих.мии то при тебе ще е по сложно ама да за металната планка която подпира колекторите става въпрос като я махнеш има достатъчно място да бръкнеш и да ги извадиш не ми сля че ще те спъне газовото.Те са мънички.А ако мислиш че като махнеш капака на масления филтър и ще можеш от там него можеш да махнеш или със специален ключ за развиване на филтри или продават едни колани пристягаш и отвиваш дават ги и да си отвориш компота :)Ти първо ги развий пък после може да ги издърпаш.И направи някоя снимка че аз на тоя студ и вятър само до снимки ми беше
  • 0

#17 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2013 - 10:28

Вчера се мъчих доста до като намеря алтернатива за изваждането им и не намерих, явно ще свалям тоя Y, той освен на двата болта които се виждат в горните два края на Y-ка, държи ли се на друго място. Вчера не можах да ги отвия тези два болта защото тресчотката ми е доста дълга за тази вечер ше взема по-къса тресчотка и ще отвивам, иначе съм ги свалил бобините и кабелите са им доста зле ама уви трудно се измъкват
  • 0

#18 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2013 - 13:14

Вчера се мъчих доста до като намеря алтернатива за изваждането им и не намерих, явно ще свалям тоя Y, той освен на двата болта които се виждат в горните два края на Y-ка, държи ли се на друго място. Вчера не можах да ги отвия тези два болта защото тресчотката ми е доста дълга за тази вечер ше взема по-къса тресчотка и ще отвивам, иначе съм ги свалил бобините и кабелите са им доста зле ама уви трудно се измъкват


Да горе има 2 болта по спомен 13 и най долу има един 17 ама да го развиеш него ти трябва много дълго удължение за по лесно и една приставка която е чупеща и може под всякакъв ъгъл да работиш.И като я махнеш има място да си навреш главата :)

Този пост е редактиран от 200E-16V: 10 януари 2013 - 13:15

  • 0

#19 SRankovski

SRankovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W202 C180 '95

Публикувано 11 октомври 2019 - 11:51

Ако някой попадне на тази тема и не му отвори линка в началото, да пробва този: http://archiv.mb124....r_Selberbastler


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни