Умря ми колата
Започната от emcho_k, 29 дек 2012 - 00:43:57
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 декември 2012 - 00:43
Колеги, много тъпо точно по празниците.
Колата не пали, спрях я преди 2-3 часа всичко си бачкаше.
Излизам въртя ключа и няма никой (въобще не върти, иначе ток си има)
Стартер или другаде да гледам (W210 2.9TD 97г.)
Колата не пали, спрях я преди 2-3 часа всичко си бачкаше.
Излизам въртя ключа и няма никой (въобще не върти, иначе ток си има)
Стартер или другаде да гледам (W210 2.9TD 97г.)
#2
Публикувано 29 декември 2012 - 01:17
Колега преди няколко дена и аз имах същия проблем.При мен се оказа клеимореда и за 30лв се оправих.
Проблема ти може да е от много работи,опиши по подробно какъв е проблема.Имаш ли ток,нафта,лампите на таблото светят ли,върти ли стартера,бушоните провери ли?
Проблема ти може да е от много работи,опиши по подробно какъв е проблема.Имаш ли ток,нафта,лампите на таблото светят ли,върти ли стартера,бушоните провери ли?
#3
Публикувано 29 декември 2012 - 01:24
качваш я на рапатрака или на бутане и към сервиза .... друго решение няма
Освен ако не ти се занимава да си я правиш сам
Освен ако не ти се занимава да си я правиш сам
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 29 декември 2012 - 02:13
Ами проблема е че не съм в София.
Тука в моя пропаднал град не знам читав майстор.
Колата има ток, лампите светят, нафта има.
Като звъртя ключа се чува леко като щракане отпред от към двигателя но изобщо невърти.
Стартвра заминава ли така изведнъж без признаци ( понеже по пътя минах в една локва, и възможно ли е ако се е намокрил да даде фира). И за клемореда какво е решението?
Иначе да в сервиз няма как, ама искам да ми бъркат по-малко по колата тия майстори и за това питам
Тука в моя пропаднал град не знам читав майстор.
Колата има ток, лампите светят, нафта има.
Като звъртя ключа се чува леко като щракане отпред от към двигателя но изобщо невърти.
Стартвра заминава ли така изведнъж без признаци ( понеже по пътя минах в една локва, и възможно ли е ако се е намокрил да даде фира). И за клемореда какво е решението?
Иначе да в сервиз няма как, ама искам да ми бъркат по-малко по колата тия майстори и за това питам
#5
Публикувано 29 декември 2012 - 02:18
Съвсем не е изключено стартера да откаже и съвсем неочаквано. А от къде си сигурен, че има ток? Щото аз съм имал абсолютно същите симптоми и по всичко личеше, че има ток, но се оказа, че не пали именно заради слабия заряд на акумулатора. Мери ли го с някакъв уред, пробвахте ли да вземете ток от друга кола или да да запалиш с друг акумулатор?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 29 декември 2012 - 02:26
Ами колата я изгасих точно 2-3 часа преди това пред заведението.
Пък и аз я познавам като няма ток като и изчезнат цифрите на километража.
Акумулатора е на 1г и преди месец Лазо като замери зареждането беше идеално.
Къде е пустия стартер на 210та? Понеже както казах с лявата част на колата минах през локва пътувайки към кръчмата.
Възможно ли е от влага да не иска да зацепи?
Пък и аз я познавам като няма ток като и изчезнат цифрите на километража.
Акумулатора е на 1г и преди месец Лазо като замери зареждането беше идеално.
Къде е пустия стартер на 210та? Понеже както казах с лявата част на колата минах през локва пътувайки към кръчмата.
Възможно ли е от влага да не иска да зацепи?
#7
Публикувано 29 декември 2012 - 04:18
Колега намери си един мултицет от някъде и замери акумулатора,провери си и бушоните.Стартера се намира от шАфюрската страна на двигателя ама за да го свалиш ти трябва канал и 16 номер звезда + гедоре.Провери и кабела който захранва стартера(+) дали е захванат добре,даже най-добре му изчисти връзките със шкурка да има добър контакт(Най хубаво си изчисти и клемите на акуто)В горната част на стартера има захванато по тънко кабелче да не забраиш и него(10).
Клемореда се сваля малко трудно и е играчка особено ако до сега не си го свалял досега.Аз си взех втора ръка,но майстора ми каза че може другия да се побългари.
ПП.Като дадеш на контакт чуваш ли подгряващото реле да цъка?
ПП2 Сега като се замислих причини бол-пишман нафта,боклуци в резервоара,въздух в маркучетата на горивния филтър,загуба на вакум,имобилайзер,аларма(допълнителна),батериите на ключа,слаб ток в акуто,стартер,бушони,клеясали връзки и др
Клемореда се сваля малко трудно и е играчка особено ако до сега не си го свалял досега.Аз си взех втора ръка,но майстора ми каза че може другия да се побългари.
ПП.Като дадеш на контакт чуваш ли подгряващото реле да цъка?
ПП2 Сега като се замислих причини бол-пишман нафта,боклуци в резервоара,въздух в маркучетата на горивния филтър,загуба на вакум,имобилайзер,аларма(допълнителна),батериите на ключа,слаб ток в акуто,стартер,бушони,клеясали връзки и др
Този пост е редактиран от phoenix679: 29 декември 2012 - 04:31
#8
Публикувано 29 декември 2012 - 06:41
Неее,в никакъв случай не отивай да търсиш мойстори,че тия некадърници ще ти вземат и последната стотинка,даже и душата чак.Всъщност като се замисля,защо не карате колела.Майстора туй ми счупи,майстора онуй ми счупи,майстора не е НАЙ-ГОЛЕМЯ специалист.
Опс,сетих сееее.Като я бутнеш лекичко и ще запали,само не ми казвай,че е хавтоматик.Иначе стартера е в двигателния отсег,ма е добре да се премести в купето,че да му е сухо и топличко,че от тия локви може да настине.
Опс,сетих сееее.Като я бутнеш лекичко и ще запали,само не ми казвай,че е хавтоматик.Иначе стартера е в двигателния отсег,ма е добре да се премести в купето,че да му е сухо и топличко,че от тия локви може да настине.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 29 декември 2012 - 09:35
Ако е стартер и в начална фаза на умиране - може да му помогне почукване.
И аз си мисля, че може да е акумулатор, но повече прилича на стартер. Ако ти намалява интензитета на лампите при опит да запалиш докато чуваш цъкането откъм двигателя - 99% е стартер.
Ако е слаб акумулатор - може и да не цъкне стартера дори.
Клемореда ако е - не би трябвало да отива ток до стартера и да прави "цък".
Пробвай с най-лесното - с дълга дръжка от нещо удари по корпуса на стартера, за да се размести. Ако после запали - отивай да ти го оправят.
И аз си мисля, че може да е акумулатор, но повече прилича на стартер. Ако ти намалява интензитета на лампите при опит да запалиш докато чуваш цъкането откъм двигателя - 99% е стартер.
Ако е слаб акумулатор - може и да не цъкне стартера дори.
Клемореда ако е - не би трябвало да отива ток до стартера и да прави "цък".
Пробвай с най-лесното - с дълга дръжка от нещо удари по корпуса на стартера, за да се размести. Ако после запали - отивай да ти го оправят.
#10
Публикувано 29 декември 2012 - 10:20
Локва - алтернатор - схема на Грец - блок за пренапрежение - предпазител - четки....... и чак тогаз стартер.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 29 декември 2012 - 10:23
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 29 декември 2012 - 10:37
Клаксона винаги е бил добър показател за наличие на ток,слаб клаксон,слаб ток.След това при наличие на ток се почуква стартера,та ако са четки временно се спасява положението.Както казах по-горе при положение,че е ръчна кутия,може да се пали на бутане,след това понякога временно се решават проблемите и с нормално палене,но това всичко помага ако проблема е в четките.За останалото си трябва човек с необходими инструменти и малки познания по токовете.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 29 декември 2012 - 10:40
Ми сега отивам да я изтегля при един майстор.
Та както каза Блонд по горе, стартера май ще излезе.
Като врътна ключа, се чува съвсем леко 'чук' от към стартера.
Отивам да го свалям и да го нося в Франсизкууп
Та както каза Блонд по горе, стартера май ще излезе.
Като врътна ключа, се чува съвсем леко 'чук' от към стартера.
Отивам да го свалям и да го нося в Франсизкууп
#13
Публикувано 29 декември 2012 - 15:53
Сега като се замислих причини бол-пишман нафта,боклуци в резервоара,въздух в маркучетата на горивния филтър,загуба на вакум,имобилайзер,аларма(допълнителна),батериите на ключа,слаб ток в акуто,стартер,бушони,клеясали връзки и др
пишман нафта - ако е от нафтата стартерът ще върти!
боклуци в резервоара - пак ще върти!
въздух в маркучетата на горивния филтър - пак ще върти!
загуба на вакум - пак ще върти!
имобилайзер - може, но ме съмнява!
аларма(допълнителна) - обикновено прекъсват горивната помпа, а не стартера, иначе с бутане - пак ще запали!
батериите на ключа - нямат АБСОЛЮТНО НИКАКВО отношение към паленето! Служат само за отключване и заключване!
слаб ток в акуто - аз лично залагам именно на това!
стартер - втората силно вероятна причина, както и всичко около него - клеморед и т.н.
бушони - слабо вероятно, но все пак не е изключено
клеясали връзки и др...
Лежи ти на тая кълка! На мен като ми умря акумулатора, отидох да сменям летни със зимни гуми - сещай се, че е преко сили 30 мин. работа (а гумите ми са с втори комплект джанти и са предварително балансирани)... И след смяната - не пали... точно се чува едно ЦЪК (от релето) и не върти. Имат доста електроника, а и при износени четки... и като падне тока на акумулатора... а бе симптомите са 1:1 същите. Просто съм го имал същия случай.Ами колата я изгасих точно 2-3 часа преди това пред заведението.
Пък и аз я познавам като няма ток като и изчезнат цифрите на километража.
Освен това волтовете не са единствения параметър на акумулатора. Важно е и колко ампера може да отдаде - стартория ток (и това е важно баш за стартера) Макар че, когато не иска изобщо да завърти, по-вероятно е проблемът да е в напрежението (волтовете).
Колата автоматик ли е? Ако проблемът е в стартера и колата не е автоматик - с бутане или дърпане с въже ще си запали без проблем. Все пак стартерът има една единствена проста задача - за завърти двигателя (и маховика) за да може да заработи...
Ако проблемът е в акумулатора (това, че е сменен преди година нищо не означава!) - също можеш относително лесно да го диагностицираш. Първо премери напрежението на акумулатора - мултицет има във всяко второ домакинство... ако съвсем не можеш да намериш мултицет, ако си с климатроник - можеш и от него да провериш напрежението на акумулатора. Даваш на контакт, натискаш и държиш REST бутона, докато не влезе в диагностичен режим, на екранчето отляво ти пише номер на датчик, а отдясно ти пише стойност. Датчика за напрежението на акумулатора е №24... прелистват се с левия и десния бутон AUTO на панела на климатроника. При изгасен двигател не трябва да е по-малко от 12 волта.
Отново, ако е акумулатор и не намерите никакъв начин да го проверите - пробвайте да сложите акумулатор от друг автомобил (с подходящ ампераж разбира се)... това е относително лесна манипулация и можете да я свършите на произволно място и без необходимост от голям майстор специалист. Най-вече трябва да се внимава, да не се обърнат полюсите на акумулатора, че последиците могат да са скъпи за отстраняване. И преди да започнете да демонтирате акумулатори от колите, проверете, дали полюсите са разположени от еднаква страна на акумулатора, да не извадите двата акумулатора, да ги размените и да установите, че кабелите са къси и не могат да се кръстосат (обикновено са къси и не могат)...
В най-краен случай, отново, ако е акумулатора, ако не можете лесно да го проверите и не искате да разменяте акумулатори - има кабели за даване на ток. Ако проблемът е в нещо друго - подаването на ток няма да повреди нищо по колата, но ако проблемът е в акумулатора - така ще си запали без проблем. Предвид, че колата е с дизелов двигател - гледайте да ползвате прилични кабели, поне за 300 ампера... но ако нямате свестен кабел под ръка, всеки кабел от най-близката бензиностанция ще свърши работа... в най-лошия случай, ако кабелът е тънък или некачествен, ще се разтопи, докато запалиш. Ако колата, която дава ток е със по-слаб акумулатор (като ампери) - може да ѝ запалите двигателя и да я форсирате, докато палиш... Гледайте да не е някаква свръх модерна марка и модел с много електроника, за да не опукате нещо. Не знам на W210 къде се дава ток... при мен под капака на двигателя има клеми за плюс и минус, но по принцип може и направо на клемите на акумулатора. Кабелът се връзва в следния ред: първо + на колата със зареден акумулатор, после - на колата с изтощен акумулатор, после - на колата със зареден акумулатор и последен се свързва + на колата с изтощен акумулатор. След като запалиш се откачат в обратния ред. При свързването трябва да се внимава кабелите да не се допрат един до друг или до корпусите на някой от автомобилите.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#14
Публикувано 29 декември 2012 - 17:44
Проблема е че е автоматик, и с бутане и дърпане не върши работа. Иначе по горе изброените : ток си има предостатъчно колата (даже е паля без подгряване тъй като търся реле за свещите, понеже мойто ми консумира постоянно ток и съм му махнал бушона).
Според мен е стартера, защото грам не върти, като завъртя ключа се чува само леко прищракване от бендикса (предполагам) иначе стартера не върти ма грам. При всички други положения (имобилайзер, и т.н) съм патил с тях преди месеци, но тогава колата си въртеше на стартер но без да пали (както вика Илия имобилайзера е на помпата).
В понеделник махат стартера и го возя към Франсизкуп (добре че наскоро отвориха сервиз тука).
П.П Прочетох преди малко в интернет че е възможно също така като влезе вода в бендикса да се получи така (във връзка с гьола през който минах снощи).
Според мен е стартера, защото грам не върти, като завъртя ключа се чува само леко прищракване от бендикса (предполагам) иначе стартера не върти ма грам. При всички други положения (имобилайзер, и т.н) съм патил с тях преди месеци, но тогава колата си въртеше на стартер но без да пали (както вика Илия имобилайзера е на помпата).
В понеделник махат стартера и го возя към Франсизкуп (добре че наскоро отвориха сервиз тука).
П.П Прочетох преди малко в интернет че е възможно също така като влезе вода в бендикса да се получи така (във връзка с гьола през който минах снощи).
Този пост е редактиран от emcho_k: 29 декември 2012 - 17:54
#15
Публикувано 29 декември 2012 - 23:08
Стига с тая вода де,чукни го с един сап от лопата и почти съм сигурен,че ще завърти.
Никога не оставям магарето си в калта.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни