Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Уред за налягането на маслото.


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2012 - 18:49

Здравейте след последната смяна на маслото и филтъра стрелката която предполагам отчита налягането на маслото от 0 до 3 стои все на 0 само сутрин се вдига и до известно време отчита в зависимост от оборотите след това като загрее пада на 0 и това е а на щеката масло има и лампата не свети за смяна или доливане преди това винаги отчиташе налягане . 124 1990г. 2000куб. газ/бензин 122 коня. Поздрави.
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 22 декември 2012 - 19:05

Еми проблема е в датчика,сваляш,почистваш и ако не стане,купуваш си друг.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2012 - 21:41

Мерси дано да е това .
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 декември 2012 - 15:12

що пък да се развали точно при смятата на маслото
по велоятно спорд мен е калпав филтър или масло
ама стават и случайности може и датчика да е
ама колега по-добре я карай по-малко
докато не откриеш причната
  • 1

#5 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2012 - 20:38

Утре като отворят магазините ще разберем . Весели Празници.
  • 0

#6 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 30 януари 2013 - 11:35

Същия проблем имам от седмица.
И аз мисля, че е от датчика - оставен без масло известно време, чарк на 20+ години. Кой знае колко мръсотия се е насъбрала в него и ако е засъхнала...
А и преди ползвах същото масло и не правеше така.

Пиши за колко си взел датчика и откъде.
И дали се оправи с новия проблема...

Този пост е редактиран от rado_penev: 30 януари 2013 - 11:35

  • 0

#7 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2013 - 09:54

Пиши за колко си взел датчика и откъде.
И дали се оправи с новия проблема...


И аз имам такъв интерес.
  • 0

#8 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 01 април 2013 - 13:13

Къде се намира тоя датчик на М111.960 ? Доколкото съм осведомен е около щеката за нивото на маслото, до изпуск. колектор 


  • 0

Немеца го е измислил !


#9 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2013 - 13:29

Къде се намира тоя датчик на М111.960 ? Доколкото съм осведомен е около щеката за нивото на маслото, до изпуск. колектор 

 

Ако може и за 940 да се спомене къде се намира


  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2013 - 09:17

Пак там. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2013 - 09:56

При мен се получи същото,след като колата стоя месец докато сменях гарнитурата на главата.След интевенцията налях ново масло и сложих нов филтър и налягането изведнъж падна.Извинете, но не разбрах на 200 122кс къде е този датчик?


  • 0

#12 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 06 април 2013 - 21:39

Сигурно пак е там колега. Днес си играх с въпросния датчик, ма понеже бях легнал под колата нямаше много възможност да го разгледм обстойно. Целия беше в масло и отгоре отгоре го забърсах с кърпа. Ако не ви се сменя конкретния датчик, но ви дразни стрелката да играе или да седи на 0, просто му откачете кабелчето и винаги ще си седи на 3 :)


  • 1

Немеца го е измислил !


#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2013 - 10:34

Мечо, при тебе е от другата страна.;)

 

027034170-big.jpg?r=0


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2013 - 09:51

Благодаря Бай Василе,точен както винаги!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни