Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Ел.схема на инсталацията на двигател 111.940


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 21:37

- трето много бях учуден когато видях че има ОГРОМЕН конденз по клапата на дросела и мислех да пускам тема някой да каже от какво се получава тоя конденз, та все пак ще се възползвам тук, ако някой знае нещо по въпроса с конденза нека сподели?


Поразрових се и намерих къде се намира подгряването на всмукателния колектор.Незнам как но ако не ти работи може и от него да е поне така си мисля.A 1244404108 Това е оригилния номер на тази снимка са кабелите обозначени с номер 20 http://mb.ilcats.ru/...1240191B901471
Погледни отдоло под колекторите има едни черни букси в които влиза много тънък кабел това само че незнам къде е свързана кабелната обувка в която се събират предполагам към верига 15.Ако някой знае да каже.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 04 януари 2013 - 21:49

  • 0

#17 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 17:50

200E-16V - Сериозно ли катализаторът на колата ти е здрав?! Да не би да е сменян скоро? Няма как на толкова години оригиналният да е още в ред!
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#18 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2013 - 18:18

200E-16V - Сериозно ли катализаторът на колата ти е здрав?! Да не би да е сменян скоро? Няма как на толкова години оригиналният да е още в ред!


Незнам не разбирам от катализатори.Колата е в мен от 4 години аз не съм сменял нищо.Така казаха тия майстори къде се занимават с гърнета ама може и те да не са компетенти :D .Те се учудиха че задното гърне е здраво.Върви си добре според мен ускорява добре от както почнах да слагам от ромпетрол върви още по добре ;) :)

Този пост е редактиран от 200E-16V: 06 януари 2013 - 18:19

  • 0

#19 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2013 - 10:04

+1 за:
- липсата на катализатор
- за висок разхода
- първоначално заглъхва
- миризма на бензин
  • 0

#20 djsanty

djsanty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes w202 c200 1995

Публикувано 17 октомври 2019 - 19:57

Привет колеги имам следния въпрос от предходните снимки се вижда, че бобините се монтират към обща маса, а някъде срещнах, че комутатора подава минус. Та въпроса ми е комутатора + ли подава или - и съответно, къде е монтирана масата/плюса на оригиналната инсталация?
  • 0

#21 Lariungurun

Lariungurun

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Lovech
  • Автомобил:
    S124 1993

Публикувано 26 март 2022 - 18:06

Привет колеги имам следния въпрос от предходните снимки се вижда, че бобините се монтират към обща маса, а някъде срещнах, че комутатора подава минус. Та въпроса ми е комутатора + ли подава или - и съответно, къде е монтирана масата/плюса на оригиналната инсталация?


  • 0

#22 Lariungurun

Lariungurun

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Lovech
  • Автомобил:
    S124 1993

Публикувано 26 март 2022 - 18:13

Здравейте колеги,имам проблем с инсталацията на бобините.къде се връзва кабелната обувка на маса или на +
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни