газова уредба oksan
Започната от изток, 29 ное 2012 - 09:36:18
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 ноември 2012 - 09:36
Газовата уредба ми е турска-oksan ,така си беше монтирана ,но ми включва на газ много късно след като загрее хубаво (над 1-1.5 км)не знам дали е нормално ,но сега си карам само на бензин ,понеже работата ми е на къси разстояния,потърсих 2-3 сервиза в Пловдив ,казаха ми ,че нямат такъв софтуер.Нещо по този въпрос ?
#2
Публикувано 29 ноември 2012 - 10:10
километър е нормално, даже е малко!
#3
Публикувано 29 ноември 2012 - 10:17
Монтирана е на CLK 200 98 г. гори в града 12-13 ,когато беше по топло (зимата сигурно ще карам на бензин)иначе работи добре за сега почти няма разлика когато превключва.Мисълта ми беше за марката , някой да е чувал?-OKSAN=
#4
Публикувано 29 ноември 2012 - 10:56
Бмв то ми минава и то на газ след около 2 км или докато загрее до 40 градуса... Ако ти се намалят градусите има вероятност за прекъсвания и повреди по системата.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 29 ноември 2012 - 11:27
Така като ги гледам тея Оксан, приличат на монтажник на БРЦ в Турция.
Я си снимай изпарителя и дюзите.
Я си снимай изпарителя и дюзите.
#6
Публикувано 29 ноември 2012 - 11:33
Бмв то ми минава и то на газ след около 2 км или докато загрее до 40 градуса... Ако ти се намалят градусите има вероятност за прекъсвания и повреди по системата.
Благодаря за бързите реакции.При това положение по добре да не се пипа нищо
#7
Публикувано 29 ноември 2012 - 12:07
Моята включва на газ след 1 км. в топло време... сега, като е студено се случва да превключи и след 3, даже 3.5 км. Тръгвам от Практикер в Дружба и минава на газ чак на окръжна болница. Но доста зависи и от това, колко е подгрята колата преди това. Днус чистих шума, дето беше нападала от едни дървета и колата поработи намясто няколко минути... и мина на газ по-рано, някъде на МЕТРО.
Но по принцип е добре, да зависи именно от температурата на изпарителя, така че няма какво да му пипаш. Евентуално може да се гледа, ако колата не загрява - каква е причината - например някой термостат не затваря и антифриза се върти зимата през радиатора! Не казвам, че имаш проблем, просто коментирам.
Но по принцип е добре, да зависи именно от температурата на изпарителя, така че няма какво да му пипаш. Евентуално може да се гледа, ако колата не загрява - каква е причината - например някой термостат не затваря и антифриза се върти зимата през радиатора! Не казвам, че имаш проблем, просто коментирам.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 29 ноември 2012 - 13:03
Понеже 9 г. съм карал на метан (Polo) там няма какво да се чака да загрява ,на 2000 оборота превключва директно .Имах проблем с инж.помпа доста време през зимата и си палех на метан, като уредбата не беше инжекцион ,тогава слагаха клапи на колекторите ,защото беше много скъпа.Мисълта ми е ,че това е нормално да превключва по бавно особено зимата.
#9
Публикувано 29 ноември 2012 - 17:40
1-2, дори и 3км са съвсем нормално разстояние за да прехвърли на газ. Това сутрин когато колата е студена. После при загряла кола става мигновено след паленето.
#10
Публикувано 29 ноември 2012 - 20:23
Е то убуу е нормално, ама много хора това не го отчитат, като си смятат разхода на газ и казват - тя колата на газ гори, колкото на бензин... А като ми е на 7 км. офиса - къде излиза сметката, а? Да речем, че разхода ми е 12/100 (и на газ и на бензин). Бутилката ми е 35 литра (примерно) - трябва да мина около 291 км. Това са 41 пъти до офиса. Да, ама реално аз на газ до офиса пътувам не 7, а само 4 км. защото останалите ги минавам на бензин. И тогава 41 * 4 - излиза, че с 35 литра реално съм минал само 166 км. и внезапно се оказва, че реалният разход на газ е 21 л / 100 км.
Разбира се - горният пример е много краен и почти нереален случай, но колкото по-къси са отсечките по които пътуваш - толкова по-неизгодна става газта и толкова по-изкривена става статистиката за разхода.
А аз трябва да си оправя печката, защото с нея подгрявам колата до 80 градуса само с 200 гр. бензин, с които при разход от 12/100 на бензин, ще мина преко сили километър и половина (ако не подгрявам колата преди да тръгна, което пак е на бензин)... Т.е. с печката ще е много по-добре за двигателя - не върти на студено и много по-изгодно.
Между другото - сутрин ми трябват около 3 км. за да загрее, щото колата е спала на улицата. Ама вечер, като се връщам от работа, колата цял ден е в топъл гараж и минава на газ, докато изляза от подземието на гаража! Така че парите за гаража се оправдават освен от мястото за спиране и от икономията на гориво... да не коментираме, че не ми драскат и удрят колата по центъра, не се чудя къде да спра, не се притеснявам зимата, дали ще ме затрупа снега... и дали няма да ми падне някое дърво върху колата (както вече стана с колите на трима колеги)...
Разбира се - горният пример е много краен и почти нереален случай, но колкото по-къси са отсечките по които пътуваш - толкова по-неизгодна става газта и толкова по-изкривена става статистиката за разхода.
А аз трябва да си оправя печката, защото с нея подгрявам колата до 80 градуса само с 200 гр. бензин, с които при разход от 12/100 на бензин, ще мина преко сили километър и половина (ако не подгрявам колата преди да тръгна, което пак е на бензин)... Т.е. с печката ще е много по-добре за двигателя - не върти на студено и много по-изгодно.
Между другото - сутрин ми трябват около 3 км. за да загрее, щото колата е спала на улицата. Ама вечер, като се връщам от работа, колата цял ден е в топъл гараж и минава на газ, докато изляза от подземието на гаража! Така че парите за гаража се оправдават освен от мястото за спиране и от икономията на гориво... да не коментираме, че не ми драскат и удрят колата по центъра, не се чудя къде да спра, не се притеснявам зимата, дали ще ме затрупа снега... и дали няма да ми падне някое дърво върху колата (както вече стана с колите на трима колеги)...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11
Публикувано 29 ноември 2012 - 22:07
Гаражът е прекрасно нещо, моят въпреки че не е подземен, пак върши прекрасна работа. нНе ми се е налагало да мета сняг от колата от 2009г
Сметките за газ/бензин си ги правя в месечен аспект в левове
Примерно този месец съм минал ХХкм и съм похарчил ХХХлв за гориво, много по-точно, отколкото да смяташ разхода на газ.
Сметките за газ/бензин си ги правя в месечен аспект в левове
Примерно този месец съм минал ХХкм и съм похарчил ХХХлв за гориво, много по-точно, отколкото да смяташ разхода на газ.
#12
Публикувано 30 ноември 2012 - 08:32
Алфонсо , и моята е същата ....поне външно .Патента си е твой ,разбира се.
#13
Публикувано 30 ноември 2012 - 13:04
Алфонсо , и моята е същата ....поне външно .Патента си е твой ,разбира се.
Значи е много хубава
#14
Публикувано 30 ноември 2012 - 15:31
А моята също е същата, ама по-хубав цвят
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 30 ноември 2012 - 16:58
А моята също е същата, ама по-хубав цвят
Тц "сребърната стрела" си е запазена марка на мерцедес... В класацията ми за цветове на първо място са черно и сребристо, после всички останали.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни