Здравейте, приятели! Карам С200, бензин, 100кВт(136k.c.), 1994г. Тия дни ми направи впечатление, че са се поразложили гумените съединения на вакума на двата регулатора на налягането на горивото на рейката с инжекторите(за подаваното гориво от помпата от резервоара и за връщащото излишно гориво). Реших да подменя разложените съединения и установих, че вътре са мокри с бензин. Това ме наведе на мисълта, че може би мембраните вътре в регулаторите на налягането са пробити от износване. Запалих мотора както са разкачени вакумните тръбички и … майко мила! От тръбичките за вакума и на двата регулатора на налягането пръска бензин. И то доста. Оказах се прав. Това показва, че мембраните са им пробити. Ясно, че са за смяна. Обиколих магазините да търся нови. Намерих бързо и на различни цени, но никой не можа да ми каже дали двата регулатора имат разлика в показателите си. А е логично да имат, тъй като единия е за входното гориво към инжекторите, а другия за излишното гориво. В последния магазин обаче, човека ми каза, че в неговия каталог регуратора за налягането на входа на рейката би трябвало да е без вакумно управление и не се нарича регулатор на налягане, а успокоител на налягането(за мен пак си е регулатор). А за излишното гориво е регулатор на налягане и трябва да пропуска бензин, когато налягането на горивото в рейката надвиши 3,8 бара.
Та след толкова много писане търся отговор на следните въпроси: Каква е логиката на работа на двата регулатора за налягането на входа и изхода на рейката? С какви параметри трябва да са въпросните регулатори на налягането? Това е важно, за да знам какво да купя. Благодаря предварително!
Този пост е редактиран от siso70: 13 ноември 2012 - 19:30