Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Регулатори на налягането на бензина


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 13 ноември 2012 - 19:17

Здравейте, приятели! Карам С200, бензин, 100кВт(136k.c.), 1994г. Тия дни ми направи впечатление, че са се поразложили гумените съединения на вакума на двата регулатора на налягането на горивото на рейката с инжекторите(за подаваното гориво от помпата от резервоара и за връщащото излишно гориво). Реших да подменя разложените съединения и установих, че вътре са мокри с бензин. Това ме наведе на мисълта, че може би мембраните вътре в регулаторите на налягането са пробити от износване. Запалих мотора както са разкачени вакумните тръбички и … майко мила! От тръбичките за вакума и на двата регулатора на налягането пръска бензин. И то доста. Оказах се прав. Това показва, че мембраните са им пробити. Ясно, че са за смяна. Обиколих магазините да търся нови. Намерих бързо и на различни цени, но никой не можа да ми каже дали двата регулатора имат разлика в показателите си. А е логично да имат, тъй като единия е за входното гориво към инжекторите, а другия за излишното гориво. В последния магазин обаче, човека ми каза, че в неговия каталог регуратора за налягането на входа на рейката би трябвало да е без вакумно управление и не се нарича регулатор на налягане, а успокоител на налягането(за мен пак си е регулатор). А за излишното гориво е регулатор на налягане и трябва да пропуска бензин, когато налягането на горивото в рейката надвиши 3,8 бара.
Та след толкова много писане търся отговор на следните въпроси: Каква е логиката на работа на двата регулатора за налягането на входа и изхода на рейката? С какви параметри трябва да са въпросните регулатори на налягането? Това е важно, за да знам какво да купя. Благодаря предварително!

Този пост е редактиран от siso70: 13 ноември 2012 - 19:30

  • 0

#2 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 14 ноември 2012 - 10:55

Колега когато на мен ми се наложи да сменям въпросните регулатори за изходящия нямаше никакви проблеми сложих някаква реплика не на бош за около 60 лв и вече доста време нямам проблем но когато ми се наложи да сменям демфера за нялягане, кой да знае че е различен и ми докараха пак регулатор естествено то не пропускаше гориво и го върнахме с майстора и като се разровихме по на дълбоко по каталозите изникна тоя демфер без аналаг с по ефтин само на бош взеха ми 96лв мисля и нямаше вакум което от начало малко ме озадачи но ако видиш някоя цетка 96г и нагоре също нямат така че взимай каквото дават по каталог няма да се плашиш! А за функцията на мен ми обясниха че при рязко подаване на газ налягането в рейката падало и този демфер компенсирал за момент нужното налягане.
  • 0

#3 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 16 ноември 2012 - 11:19

Колеги сега се сещам, че моя модел мерц май е с мотор на E-CLASS (W124) E 200, 2,0 литра(1998куб.см), 136к.с. модификация (не съм много сигурен) 124.019 , по-вещите да кажат! Та мисълта ми е, че трябва да търся регулатори за налягането на бензина в рейката за такъв мотор. Как да разбера точния модел на мотора и VIN-кода? И тогава да тръгвам пак по магазините.
  • 0

#4 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2012 - 13:42

Добре де,на тези регулатори нямат ли написани серийни номера на тях? По-лесно се търси по тях!
Щото на моя регулатор си има написан номер на него.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#5 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 16 ноември 2012 - 18:09

Колега ако не си намерил регулатор те съветвам да си намериш от морга по възможност прясно ударена или с не разглобена рейка за да има бензин в нея аз имах един проблем с пукане в колекторите а преди това ми беше протекал демфера или както ти го нарича регулатора за входящ бензин и го бях сменил с втора употреба от Ц класа 97 но с по малкия мотор и майстора веднага обвини въпросния демфер купих аз новия смени ми го не че не мога и аз но нали му я бях закарал и промяната беше точно никаква няма да ви казвам как ми беше че съм хвърлил 96лв на пътя та слагай втора ръка за 20лв го взех аз с вакум няма да намериш защотото не произвеждат явно вече на демфера не е необходим само първите 2 години са ги произвеждали с вакум на мен даже ми остана единия демфер свободен но няма да ти го предлагам щото и брата има цетка и е още с вакумния демфер и кой знае кога ще потрябва хахаха и неговата е 94та от 95 на татък са без вакум!
  • 0

#6 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 20 ноември 2012 - 08:29

Колега ако не си намерил регулатор те съветвам да си намериш от морга по възможност прясно ударена или с не разглобена рейка за да има бензин в нея аз имах един проблем с пукане в колекторите а преди това ми беше протекал демфера или както ти го нарича регулатора за входящ бензин и го бях сменил с втора употреба от Ц класа 97 но с по малкия мотор и майстора веднага обвини въпросния демфер купих аз новия смени ми го не че не мога и аз но нали му я бях закарал и промяната беше точно никаква няма да ви казвам как ми беше че съм хвърлил 96лв на пътя та слагай втора ръка за 20лв го взех аз с вакум няма да намериш защотото не произвеждат явно вече на демфера не е необходим само първите 2 години са ги произвеждали с вакум на мен даже ми остана единия демфер свободен но няма да ти го предлагам щото и брата има цетка и е още с вакумния демфер и кой знае кога ще потрябва хахаха и неговата е 94та от 95 на татък са без вакум!


Благодаря за съветите и мнението! Почти ми се изясни всичко вече. Не мисля да сменям дампера за сега, но регулатора е спешен и точно това ще направя веднага. Няма проблем, не си длъжен да ми предлагаш нищо! Поздрави!!!
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 ноември 2012 - 11:37

Едното е регулатор на налягането, другото е демфер - гасител на пиковете.

Различни неща са.

VIN е номер на рамата - дай си номера на рамата, да погледнем какви номера са демпфера и регулатора за налягане.

Щом тече бензин в колектора това неминуемо ти влошава работата на бензин.
  • 0

#8 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 20 ноември 2012 - 14:00

Едното е регулатор на налягането, другото е демфер - гасител на пиковете.

Различни неща са.

VIN е номер на рамата - дай си номера на рамата, да погледнем какви номера са демпфера и регулатора за налягане.

Щом тече бензин в колектора това неминуемо ти влошава работата на бензин.


Ето VIN-кода: WDB2020201A216617

Ето VIN-кода: WDB2020201A216617
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 ноември 2012 - 15:06

A 000 078 18 89 - Регулатор
A 111 078 00 92 - Демпфер
  • 0

#10 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 21 ноември 2012 - 11:24

Благодаря колега (Модератор) Subsonic ! И аз намерих тези каталожни номера, но по магазините ми предлагат демпфер без вакумно управление, а моя е с вакум. Дали това би било проблем се питам? :unsure Иначе регулатора го има навсякъде.
  • 0

#11 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 21 ноември 2012 - 11:38

Попаднах на много подобно тема тук пак с ваши мнения и съвети колега (Модератор) Subsonic . http://forums.mbclub...обратното-гори/ Много ще ми е полезна и тя. Сега ще хвърля едно око и на нея. :friends :beer
  • 0

#12 valevv

valevv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:

Публикувано 14 декември 2012 - 12:35

Здравейте, приятели!. Карам C180 1997г. на газ. От известно време от регулатора за налягане ми прокапва бензина.
Видях, че в тази тема се коментира този въпрос и реших да попитам ако има някой кото е наясно с принципа на работа на тези регулатори.

Випросът ми е може ли просто да запуша входа за вакума на регулатора и така да си реша въпроса с теча на гориво. пробвах и колата работи нормално без проблеми при палене топла студена и на ход също няма проблеми. Затова реших, че може да го оставя така. Но не съм сигурен дали това няма да пречи на бензиновата помпа и така да се скапе по бързо или на някоя друга система в колата.

Ще се радвам ако някой изкаже мнение.
  • 0

#13 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 02 октомври 2017 - 05:49

Едното е регулатор на налягането, другото е демфер - гасител на пиковете.

Различни неща са.

VIN е номер на рамата - дай си номера на рамата, да погледнем какви номера са демпфера и регулатора за налягане.

Щом тече бензин в колектора това неминуемо ти влошава работата на бензин.


Колега, може ли по този VIN да ми кажете с какъв мотор съм и с каква запалителна система е. Имам друг проблем и търся лек.
Ето VIN-кода: WDB2020201A216617
  • 0

#14 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2017 - 08:46

Според VINa си с двигател М111.941 със система Bosch Motronic


  • 0

#15 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 23 октомври 2017 - 11:29

Много благодаря!
Много кахъри ми създава обаче тази Bosch Motronic
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни