Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изпускателна система на E200, W124, 136 к.с.


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 Alexandro

Alexandro

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:High-End Audio
  • Автомобил:
    E200, W124, 136hp, 1995 г.

Публикувано 26 октомври 2012 - 19:54

Здравейте колеги,
Имам нужда от малка консултация с вас.
Задното ми гърне е за смяна, вдигнахме колата и се оказа, че не само задното, ами и катализатора и средното гърне също са за смяна. При почукване дрънчат от вътре като звънци.
Обадих се на Крафт, (защото са ми най близко) и ми обясниха, че на мястото на катализатора ще ми сложат две резонаторни гърнета "от хубавите" (каквото и да значи това) и цената с тях, средно и задно (оригинално по форма) гърнета ще ми струват около 650 лева с работата. Честно казано не мога да преценя, дали офертата е добра или не и дали трябва да се доверя на Крафт по отношение качеството на предлаганите от тях продукти.
Какво е вашето мнение за гърнетата на Крафт? Дали имате положителен опит с други фирми?
Поздрави.
  • 0
www.etheraudio.net

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 октомври 2012 - 10:37

мнението ми е че крафт ще изгние доста по-бързо от оригинал.
Крафт няма да има оригиналното заглушаване.
Крафт няма да има съпротивлението на оригиналните тръби, и от там ще има аномалия в разхода.
каквито и резонатори да слагаш, ще има метално придрънкване при изфорсиране.

Намери от някоя италянка оригинални неизгнили гърнета и ще си решиш проблема на половин цена и то с качествени части.

Аз имам оригинално крайно, ПЕФЕКТНО, НО за да го махна трябва да намеря ремус с 2 изхода, в прилично състояние. а нямам време да търся. на колкото взема ремуса, на толкова давам моето гърне (предполагам 100-140)
  • 0

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 октомври 2012 - 13:30

Чудно,защо се напъвате гърнето непременно да е от 124,да речем.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 Alexandro

Alexandro

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:High-End Audio
  • Автомобил:
    E200, W124, 136hp, 1995 г.

Публикувано 27 октомври 2012 - 13:37

Благодаря за изчерпателната информация Lorinzer. Ще се ориентирам към подфорума за "Покупки". Надявам се да излезе нещо читаво.
@dilqnski: Да разбирам ли, че предлагаш алтернатива?
Поздрави.
  • 0
www.etheraudio.net

#5 denis_amg

denis_amg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    mercedes c36 amg 1995

Публикувано 27 октомври 2012 - 16:21

650 лева лелее не се занимавай с глупости както колегата лоринзер е написал само по моргите взимаш гърнетата и ще си излезе на тройно по малка цена
  • 0

#6 Alexandro

Alexandro

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:High-End Audio
  • Автомобил:
    E200, W124, 136hp, 1995 г.

Публикувано 27 октомври 2012 - 17:07

Благодаря,
Очаквам модераторите да ми ревизират обявата и се надявам, когато това стане, да намеря запазени, оригинални, макар и не нови гърнета.
Въпросът е какво да правя с катализатора? Моят дрънчи доста, а това е скъпа част и не е ясно, доколко "новият" ще е читав.
  • 0
www.etheraudio.net

#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 октомври 2012 - 17:22

За алтернатива,да речем,се ползва гърне от какъвто и да е автомобил,като се съобразява кубатурата да не е по-малка.да допълня,че на моята кола монтирах от двулитрово цлк,просто такова намерих. Колегите ти подсказаха,че ги има по автоморгите.Темата за катализатора е безсмислена,тъй като осемдесет процента от автомобилите в BG,карат без катализатор,като в момента ти само си мислиш,че имаш катализатор.

Този пост е редактиран от dilqnski: 27 октомври 2012 - 17:24

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 Alexandro

Alexandro

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:High-End Audio
  • Автомобил:
    E200, W124, 136hp, 1995 г.

Публикувано 27 октомври 2012 - 18:05

Единствената причина да предпочета да докарам колата в оригиналното състояние е да не й объркам харченето на гориво, а и донякъде да не я побългарявам. Изобщо не държа на катализатора, но разбирам и от други теми в този форум, че заместването на катализатор с резонаторно гърне или просто тръби не е за предпочитане.
  • 0
www.etheraudio.net

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 октомври 2012 - 18:59

От къде викаш,че ще и объркаш харча?Тия талиги въобще не се вълнуват от катализатори за харча,по добре да беше казал,че те е грижа за планинския въздух.Няма лошо да и докараш оригиналния вид,ма струва скъпичко,като единствено,след това можеш да имаш изискване,към намаляване на данъка,което вече ще ти се полага.След като си се ровил по други форуми,сподели и за цената на катализатора :) .Участието ми в темата е само да разбера общественото мнение за катализаторите.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 Alexandro

Alexandro

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:High-End Audio
  • Автомобил:
    E200, W124, 136hp, 1995 г.

Публикувано 27 октомври 2012 - 19:56

Грешно си ме разбрал. Рових в този форум и се натъкнах на няколко доста стари теми в които хора споделят опит, че замяна на катализатор с резонатор е лоша идея....още повече, че не след дълго почвали да дрънкат при форсаж. Относно въпроса ти за цената: така или иначе не намерих инфо, но предполагам в БС цената ще е по-висока от пазарната на цялата ми кола и точно поради тази причина реших да пусна обява за втора употреба.

Между другото: колко време отнема ауторизацията на обяви за нови потребители като мен от страна на модератор?
  • 0
www.etheraudio.net

#11 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2012 - 14:32

Лично аз съм се интересувал как стоят нещата със заменянето на катализатора.Оказва се,че "Walker" произвежда оригинално за модела гърне,вместо катализатор.Струва 350 лева (или около тази цена).За средното и задното гърне,също от тази марка,цената беше малко под 200 лева,като средното е най-евтино.
Който не вярва,да провери в оригиналния каталог на Walker и да звънне в ТехКо! Аз питах там!
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#12 Alexandro

Alexandro

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:High-End Audio
  • Автомобил:
    E200, W124, 136hp, 1995 г.

Публикувано 28 октомври 2012 - 18:02

Благодаря за споделения опит gosho777.
  • 0
www.etheraudio.net

#13 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 04 януари 2013 - 18:22

Реших да пиша тук за моя проблем с нямането на мощност.... Оказа се, че катализаторите са ми заминали. Махнах ги и сложих 2 резонатора. Катализаторите бяха на 1/2. При свалянето парчета изпаднаха от гърнетата. Мислех си, че ще има ефект, но уви...на следващото извънградско все същото...няма мощност и това си е. Усещаше се, че още е запушена. Вчера махнах задното гърне. От него пак изпаднаха части от катализаторите. Даже и едно доста голямо парче. Напавих едно кръгче само на средно и...разлика има. Имаше си го набирането и пълнеше оборотомера до край. Вече е ясно, че задното гърне ще се сменя. То впрочем не е оригиналното, сменях го миналата година и сега се оказва според 2-ма майсотри, че то не е било за тази кола. По-малко е. Кофти е че гаранцията ми изтече преди месец, но пък и кой знае дали щяха да ми я уважат, а и не бих се върнал пак при тея мошенници. Така...единственото 1:1 заместител е на Walker с поръчка след 1 месец. Нито аспо, нито вито не прозивеждали същото. Имат за 2.0-122кс. Друг вариант е гърне от очиларката 136кс, но трябвало да се преправя. Много се чудя дали да не търся някое 2ра ръка. Вие колеги какво бихте ме посъветвали?
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#14 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 06 януари 2013 - 12:30

Втора ръка. Моето е 20 годишно и още е здраво. Имаше из форума по 50лв половината генерация втора ръка преди време - повече от толкова пари не бих дал.
  • 0

#15 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 06 януари 2013 - 14:18

Как втора ръка бе,колеги?
Мите,втората ръка мислиш ли че ще е по добро от твоето и колко време мислиш че ще изкара?Може и година,може и две,а може и месец и пак почваме да търсиме гърнета.
Някъде по форума имаше координати на сервизи които правят гърнета по поръчка.Лазаров май беше единия.

Този пост е редактиран от alipi: 06 януари 2013 - 14:19

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни