Смяна ДВГ 124
Започната от Xerxes, 17 окт 2012 - 15:32:31
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 октомври 2012 - 15:32
Колеги, здравейте!
Как мислите- голям филм ли е смяна на ДВГ на 124ка? Имам абсолютно изряден М102.962, оборудван с всичко и с документи и 124ка комби с купе в почти идеално състояние, но с издухан мотор. Колко ще ми струва горе-долу смяната на ДВГ в сервиз и заслужава ли си изобщо? 124ката ми я дават за 1500 лв, което е много, но не се навива чичката за по-малко. Дали за 2500 кинта мога да оправя нещата ПЛЮС регистрацията след това всичко да е изрядно? Всъщност колко струва и как става регистрацията след смяна ДВГ?
Как мислите- голям филм ли е смяна на ДВГ на 124ка? Имам абсолютно изряден М102.962, оборудван с всичко и с документи и 124ка комби с купе в почти идеално състояние, но с издухан мотор. Колко ще ми струва горе-долу смяната на ДВГ в сервиз и заслужава ли си изобщо? 124ката ми я дават за 1500 лв, което е много, но не се навива чичката за по-малко. Дали за 2500 кинта мога да оправя нещата ПЛЮС регистрацията след това всичко да е изрядно? Всъщност колко струва и как става регистрацията след смяна ДВГ?
#2
Публикувано 17 октомври 2012 - 17:52
Така или иначе ще ходиш в кат да сменяш талона,та тогава ще си оправиш и интервенцията с мотора.Като за смяна самия мотор,си мисля,че няма да е повече от 200 лв.Да речем,че комбито ти харесва,според мен си заслужава.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 17 октомври 2012 - 19:23
От М102 към М102 (стига да са еднакви, да не е единия да е от тия карбураторните пък другия да е механична инжекция) не би трябвало да ти вземат повече от 200-300-400лв, в зависимост от сервиза и как се договориш.. За тия пари които си казал би трябвало със сигурност да се вместиш
Follow your own star...
#4
Публикувано 17 октомври 2012 - 20:30
Да, и двата са еднакви- М102.962/122 к.с. Какво допълнително има накачулено по 124ката освен помпата на хидравликата за сферите отзад, което е различно от 190Е? Мисля да ползвам 190ката за донор на ДВГ към 124ка комби.
#5
Публикувано 18 октомври 2012 - 07:47
Каквото и да има накачулено ти ще го ползваш от 124-ката.Може и двата мотора да са 102,но единия е предвиден за 190-ка,а другия за 124-ка.Задължително ще имат някакви разлики по захващане,колектори,кабели и др.Който ще го прави трябва да е наясно с работата,че много гладни има.
#6
Публикувано 18 октомври 2012 - 09:13
Всичко ще е 6.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 18 октомври 2012 - 12:07
няма разлики в блоковете. такаче няма да има изненади.Ако ще се прехвърля гол мотор разбира се.
Дори да е карбуратор, пак няма да има проблеми. На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.
друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.
Дори да е карбуратор, пак няма да има проблеми. На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.
друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.
#8
Публикувано 18 октомври 2012 - 13:32
По нагоре писах, че става въпрос за идентични мотори- М102.962, 2.0/122 к.с. са и двата. механичен К-Джетроник, на пръв поглед само помпата на хидравликата е разлика.
#9
Публикувано 18 октомври 2012 - 15:00
Разликата ще само в помпата за нивомата. То всъщност няма разлика-сваля се от издухания мотор и се монтира на другия.
Заслужава си ако харесваш комбита. И спокойно -ще се вместиш в бюджета.
Успех.
Заслужава си ако харесваш комбита. И спокойно -ще се вместиш в бюджета.
Успех.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#10
Публикувано 18 октомври 2012 - 15:04
няма разлики в блоковете. такаче няма да има изненади.Ако ще се прехвърля гол мотор разбира се.
Дори да е карбуратор, пак няма да има проблеми. На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.Но няма вал за задвижване на механичната помпа от ангренажа.
друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#11
Публикувано 18 октомври 2012 - 18:17
Ми то не е отвор,а самата глава си е изрязана за всички,пък клапанния капак ще си е от комбито.Другото си е еднакво.На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.
друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.
Тука в наше село си имаме комби с карбуратор.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 19 октомври 2012 - 08:51
Става въпрос за механичната помпа за подкачване гориво към карбуратора, която се задвижва от ангренажа.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#13
Публикувано 21 октомври 2012 - 01:11
то и в наше село имаме едно C124 с М117, но не е фабрично..
Всъщност, е интересно да се провери дали заводски се прави 200Т. На мен не ми се рови, но мисля че заводски 200Д и 200 са само на седаните.
За 200Д, 100% няма комби
Всъщност, е интересно да се провери дали заводски се прави 200Т. На мен не ми се рови, но мисля че заводски 200Д и 200 са само на седаните.
За 200Д, 100% няма комби
#14
Публикувано 22 октомври 2012 - 09:58
то и в наше село имаме едно C124 с М117, но не е фабрично..
Всъщност, е интересно да се провери дали заводски се прави 200Т. На мен не ми се рови, но мисля че заводски 200Д и 200 са само на седаните.
За 200Д, 100% няма комби
Хах то тоя двигател обикновено климатик не смеят да му сложат пък на комби.. по баирите нагоре ще трябва да го сложат на 1ва и да слиза шофьора да бута отзад
Follow your own star...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни