Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна ДВГ 124


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 17 октомври 2012 - 15:32

Колеги, здравейте!

Как мислите- голям филм ли е смяна на ДВГ на 124ка? Имам абсолютно изряден М102.962, оборудван с всичко и с документи и 124ка комби с купе в почти идеално състояние, но с издухан мотор. Колко ще ми струва горе-долу смяната на ДВГ в сервиз и заслужава ли си изобщо? 124ката ми я дават за 1500 лв, което е много, но не се навива чичката за по-малко. Дали за 2500 кинта мога да оправя нещата ПЛЮС регистрацията след това всичко да е изрядно? Всъщност колко струва и как става регистрацията след смяна ДВГ?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 17 октомври 2012 - 17:52

Така или иначе ще ходиш в кат да сменяш талона,та тогава ще си оправиш и интервенцията с мотора.Като за смяна самия мотор,си мисля,че няма да е повече от 200 лв.Да речем,че комбито ти харесва,според мен си заслужава.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 октомври 2012 - 19:23

От М102 към М102 (стига да са еднакви, да не е единия да е от тия карбураторните пък другия да е механична инжекция) не би трябвало да ти вземат повече от 200-300-400лв, в зависимост от сервиза и как се договориш.. За тия пари които си казал би трябвало със сигурност да се вместиш :)
  • 0
Follow your own star...

#4 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 17 октомври 2012 - 20:30

Да, и двата са еднакви- М102.962/122 к.с. Какво допълнително има накачулено по 124ката освен помпата на хидравликата за сферите отзад, което е различно от 190Е? Мисля да ползвам 190ката за донор на ДВГ към 124ка комби.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 октомври 2012 - 07:47

Каквото и да има накачулено ти ще го ползваш от 124-ката.Може и двата мотора да са 102,но единия е предвиден за 190-ка,а другия за 124-ка.Задължително ще имат някакви разлики по захващане,колектори,кабели и др.Който ще го прави трябва да е наясно с работата,че много гладни има.
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 октомври 2012 - 09:13

Всичко ще е 6. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 октомври 2012 - 12:07

няма разлики в блоковете. такаче няма да има изненади.Ако ще се прехвърля гол мотор разбира се.
Дори да е карбуратор, пак няма да има проблеми. На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.

друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.
  • 0

#8 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 18 октомври 2012 - 13:32

По нагоре писах, че става въпрос за идентични мотори- М102.962, 2.0/122 к.с. са и двата. механичен К-Джетроник, на пръв поглед само помпата на хидравликата е разлика.
  • 0

#9 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 октомври 2012 - 15:00

Разликата ще само в помпата за нивомата. То всъщност няма разлика-сваля се от издухания мотор и се монтира на другия.
Заслужава си ако харесваш комбита. И спокойно -ще се вместиш в бюджета.
Успех.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#10 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 октомври 2012 - 15:04

няма разлики в блоковете. такаче няма да има изненади.Ако ще се прехвърля гол мотор разбира се.
Дори да е карбуратор, пак няма да има проблеми. На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.Но няма вал за задвижване на механичната помпа от ангренажа.

друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.


  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 октомври 2012 - 18:17

На М102 с инжекция, има отвор за механична помпа.

друг е въпросът, че всички комбита са инжекция.

Ми то не е отвор,а самата глава си е изрязана за всички,пък клапанния капак ще си е от комбито.Другото си е еднакво.
Тука в наше село си имаме комби с карбуратор.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2012 - 08:51

Става въпрос за механичната помпа за подкачване гориво към карбуратора, която се задвижва от ангренажа.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 октомври 2012 - 01:11

то и в наше село имаме едно C124 с М117, но не е фабрично..

Всъщност, е интересно да се провери дали заводски се прави 200Т. На мен не ми се рови, но мисля че заводски 200Д и 200 са само на седаните.
За 200Д, 100% няма комби
  • 0

#14 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 октомври 2012 - 09:58

то и в наше село имаме едно C124 с М117, но не е фабрично..

Всъщност, е интересно да се провери дали заводски се прави 200Т. На мен не ми се рови, но мисля че заводски 200Д и 200 са само на седаните.
За 200Д, 100% няма комби


Хах то тоя двигател обикновено климатик не смеят да му сложат пък на комби.. по баирите нагоре ще трябва да го сложат на 1ва и да слиза шофьора да бута отзад :D
  • 0
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни