Момчета,понеже,както писах,си смених мотора...от 200 компресор 192 коня, му сложих 230 компресор 197 коня... Разликата в двигателите идва от диаметъра на буталото (~ 1мм) и хода му (~ 1 см) и компресията е 9:1
Та мисълта ми е,трябва ли да се пипа друго...по електрониката???
Тя,колата работи невероятно добре!!! Много по-пъргава и спокойна е...
Иначе,като ускорявам,понякога се чува шум като лека детонация или тропане на ауспуха в купето...но немога да го определя...чува се при газене,а не при пускане на газта и на десен завой..та си мисля за ауспух по-скоро...Така или иначе ще я карам да я погледнат момчетата на подемник...може и при монтажа,да е посукан нещо...или поизкривен на някъде...
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 октомври 2012 - 23:54
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#2
Публикувано 09 октомври 2012 - 07:38
???
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#3
Публикувано 09 октомври 2012 - 08:02
Така или иначе ще я карам да я погледнат момчетата на подемник...
Сигурно се е откачил от някъде............проверете захватите......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 09 октомври 2012 - 08:48
Дааам! При по-голямо натоварване,ауспуха тропаше в задната лява стабилизираща щанга,и от там го предаваше чак до прага и купето!!! :-) Са самолета е неудържим! Благодаря за реакцията! ;-)
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни