Понякога седя и си мисля, а понякога само си седя...
Значи, какво имаме - здрав корпус, биметална пластина, още по-здрав ротор и силикон. От до тук изброените най-вероятната причина за проблем "недозацепване" / и загряване в последствие/ е недостатъчно силикон поизтървал през тапите които са зад предната пластина, на която е изписан номера на виското /между другото старото беше покрито с нещо като запрашено масло,но като си го потърках между пръстите стана на топче и не се изцапах.../. Четох някъде, че може да се добави, но остава въпросът: Колко? Предозиране=ранно зацепване, а недостиг = загряване отново...А, също някъде четох, че с тази същата челната пластина може да се влияе на температурата на зацепване,като се огъва по определен начин, но трябва да се прави от някой, който разбира.
Дали вместо да купуваме ново или да ползваме 2ра ръка може да добавим малко силикон, а посредством пластината да докараме необходимата работна температура?
Да ама то сигурно се огъва биметалната вътре, а не тази челната...
Това с силикона и виското е малко тегава
То реално се водеше някакъв вид масло , но проблема на това "масло" е , че има много различини спецификации
Нещо като при мотор 5на40 - 10на60 .. разликата е от земята до небето
Проблема е , че трябва да уцелиш първо спецификацията след това нужното количество което трябва да добавиш
Ако добавиш повече - проблем
Ако добавиш по малко пак проблем ...
Според мен това не е удачен вариант ама в никакъв случай
За 2ра ръка виско е все 1 да си взема 2ра ръка бобина .. не стига , че я сменям 1 път на 5 години ами и да спестя сега при смяната 50 лева
Не благодаря .. давай ново и да забравя за следващите 5 години и това е