Начини за охлаждане на водните радиатори
Започната от dilqnski, 06 сеп 2012 - 19:47:50
37 мнения по тази тема
#31
Публикувано 14 септември 2012 - 22:39
Не можеш ли да го пуснеш туй филмче.
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Публикувано 14 септември 2012 - 22:41
Извинявай, нещо съм се разсеял -
#33
Публикувано 27 май 2013 - 20:31
Моето CLK W208 го имaм вече 5 години и всякa годинa сменям виското.Купувaх и зaкс и спектромaтик,но дойдaт ли жегите изтичa и колaтa зaгрявa зa късмет двaтa пъти возех aбитурентки.Тa тези aбитурентски се потрети и се ядосaх и реших дa изхвърля виското,дa го охлaждaм с ел.перкa.Зa целтa иползвaх вече съществувaщите климaтични,сaмо трябвaше дa ги нaкaрaм дa въртят и изключвaт при определени грaдуси.Имaше противоречиви мнения дaли перките ще се спрaвят дa охлaждaт,дaли ще издържaт във времето,aми нaвих се дa пробвaм.Зa целтa използвaх тръбa ф40 пробих дупкa и зaвaрих гaйкa нa която нaвих шaлтер зa ел.перкa едностепенен 88-83 грaдусa включвaне и изключвaне.Дaдох постоянен плюс и стaнa,кaто изгaся колaтa рaботи още околу 4-5 минути докaто охлaди.Мисля че се получи добре,зaщото минa и през реле.От скоро я кaрaм тaкa и още не могa дa дaм окончaтелнa оценкa,но не съм зaбелязaл кaто включaт перките дa пaдaт оборотите,инaче откaчих виското с перкaтa и усещaм че вече е по добре кaто зaгрее не се спъвa кaто преди.Може и дa си въобрaзявaм но ми се струвa че тaкa държи темперaтурaтa по нискa и по постояннa особенно при грaдско бързо кaрaне.Но времето ще покaже и ще видим дaли е добрa интервенциятa,aко имaте някaкви опaсения споделете.
#34
Публикувано 30 май 2013 - 21:46
Супер и аз мислех да направя същото . Но за сега си карам пак с виското , цяла зима го бях свалил . Ще ми кажеш ли какъв датчик използва ? От какво ?
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#35
Публикувано 02 юни 2013 - 21:38
Купих си нов датчик от един каталог ф22 и резба 1.5,избрах си нужните градуси без да гледам за какъв автомобил е.Днес обаче направих подобрение на системата насърчен от досегашния успех,смених датчика с такъв с две степени.Едната степен включва на 87 и изключва на 83 градуса,втората включва на 92 и изключва на 88 градуса.На първата степен вързах едната перка,от към входа на охлаждащата течност а на втора двете заедно,така като паркирам и изгася автомобила си вече не бучи като боинг.Значително по оригинално щеше да е с някакво съпротивление намалящо оборотите на перките но не зная какво да е,как ще уцеля скоростта на въртене на първа скорост дали ще е достатъчно и затова така го направих.Задължително релета и достатъчно дебели захранващи кабели че иначе лошо.Иначе засега е вързано към постоянен плюс,кажете така добре ли е или да го вържа към плюс от контакта, т.е. има ли смисъл от охлаждането което прави сега след изгасяне на мотора.
#37
Публикувано 07 август 2017 - 16:26
Не трябва, а и няма как - работи с оборотите на мотора.
А иначе антифриза ако не вдига екстремни градуси не може да заври в система, под налягане точката на кипене е доста по-висока.
А иначе антифриза ако не вдига екстремни градуси не може да заври в система, под налягане точката на кипене е доста по-висока.
#38
Публикувано 07 август 2017 - 19:08
Хм, значи имам някакъв друг проблем. При мен като загася завира и изхфърля антифриз през маркучето за преливане на разширителния съд. Или е капачка (по-долу), или затлачен радиатор или най-лошото - гарнитура глава. Евентуално спукана глава.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от aladin: 07 август 2017 - 19:13
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни