10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 юли 2012 - 16:19
Здравейте!
Проблема е от известно време.
При стабилно изръчкване на 3-та или 4-та
и над 4500 оборота,ГАСИ двойка цилиндри...
На таблото ЧЕК-а НЕ свети...след рестартиране на мотора
колата си работи добре...при следващото ръчкане,
пак ги гаси!... Слязох да проверя кои са цилиндрите..Ама нанай си!!!
Колкото и да я карах в Лютеницата...ПРОБЛЕМ НЯМАШЕ!!!
Утре така или иначе,ще я карам на диагноза...
АМА СЪБИРАМ МНЕНИЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО?!
Мисля си да не е бубина,ама да прекъсва от време-на-време?!
Малко ми е странно?! Ако е свещ,ще е постоянно и на ниски дори!
Ако е кабел,би трябвало пак така?!
Някакви идеи?!
Проблема е от известно време.
При стабилно изръчкване на 3-та или 4-та
и над 4500 оборота,ГАСИ двойка цилиндри...
На таблото ЧЕК-а НЕ свети...след рестартиране на мотора
колата си работи добре...при следващото ръчкане,
пак ги гаси!... Слязох да проверя кои са цилиндрите..Ама нанай си!!!
Колкото и да я карах в Лютеницата...ПРОБЛЕМ НЯМАШЕ!!!
Утре така или иначе,ще я карам на диагноза...
АМА СЪБИРАМ МНЕНИЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО?!
Мисля си да не е бубина,ама да прекъсва от време-на-време?!
Малко ми е странно?! Ако е свещ,ще е постоянно и на ниски дори!
Ако е кабел,би трябвало пак така?!
Някакви идеи?!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#2
Публикувано 29 юли 2012 - 16:43
Или е бобина или е комутатор споерд мен. огледай хубаво бобините да няма някой халтав кабел за захранването или буксата.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 29 юли 2012 - 16:46
Дори не знаех, че този мотор го слагат на SLK. 111.944 нали?
Няма начин да не светне лампата според мен, това си е постоянен misfire.
Светва ли лампата за чека при самоинициализацията на контакт?
Иначе не е горивен филтър, при теб е обикновен.
Остават класиките свещи, грозните кабели вътре м/у бобините, заминаваща бобина (най-вероятно), понеже имаш само 2 такива... Балиго, звучи странно.
Може малкия или големия дросел да се бъзикат.
Принтирай грешките преди да ги затриете и ги качи да видим кво пише. Много странен проблем изглежда това.
Няма начин да не светне лампата според мен, това си е постоянен misfire.
Светва ли лампата за чека при самоинициализацията на контакт?
Иначе не е горивен филтър, при теб е обикновен.
Остават класиките свещи, грозните кабели вътре м/у бобините, заминаваща бобина (най-вероятно), понеже имаш само 2 такива... Балиго, звучи странно.
Може малкия или големия дросел да се бъзикат.
Принтирай грешките преди да ги затриете и ги качи да видим кво пише. Много странен проблем изглежда това.
#4
Публикувано 29 юли 2012 - 17:00
И аз си мисля за бубина..ама защо не е всеки път?! Иначе ЧЕК-а не е изгорял,ама не ми светка при изключването на цилиндрите... И проблема се появява САМО при мн.високи обороти...и то НЕ всеки път?!
Иначе ДА! Слагат го мотора на SLK,и честно казано,получава се много добра комбинация.Още повече,като вземем впредвид съотношението конче/тегло...! :-)))
Иначе ДА! Слагат го мотора на SLK,и честно казано,получава се много добра комбинация.Още повече,като вземем впредвид съотношението конче/тегло...! :-)))
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#5
Публикувано 29 юли 2012 - 17:30
Щото на тоя мотор ползват едни супер отвратителни кабели до бобините и са само 2.
Не че им има нещо, но съм забелязал, че на мерц електрониките от тея години насам, като засече проблем някъде и спира компонента до следващия рестарт. Макар че при бобината би било много тъпо да го прави.
Е така на майтап, ако ти го направи това нещо пак преди диагностиката, хвани да откачиш едно по едно ламбдата, малкия дросел зад пасажерския фар и накрая дебитомера (след като разбереш кои цилиндри не бачкат).
Не че им има нещо, но съм забелязал, че на мерц електрониките от тея години насам, като засече проблем някъде и спира компонента до следващия рестарт. Макар че при бобината би било много тъпо да го прави.
Е така на майтап, ако ти го направи това нещо пак преди диагностиката, хвани да откачиш едно по едно ламбдата, малкия дросел зад пасажерския фар и накрая дебитомера (след като разбереш кои цилиндри не бачкат).
#6
Публикувано 29 юли 2012 - 18:32
Лулите под бобините или кабели,
#7
Публикувано 29 юли 2012 - 18:49
Кабелите до бобините са по-куци. Иначе от бобините до лулите обикновено са супер, поне тези които съм виждал.
#8
Публикувано 30 юли 2012 - 10:05
Кабелите до бобините принципно са си добре... Старата изолация се беше изпекла и изронила... Облепих ги с изолирбанд и си ги монтирах... Направи ми впечатление,че от едната луличка,която захранвп бобината,изпадна спойка,колкото топче на химикал... Мислех си,че би могло да не е правило контакт от време на време,и затова да е изключвала бобината... Ще я покарам тези дни още малко,и ако всичко е наред,в края на седмицата... СТЯГМ БАГАЖА,И ДИМ ДА МЕ НЯМА...към морето... ;-)
Благодаря ви момчета...ако има някакво развитие,ще пиша!
Благодаря ви момчета...ако има някакво развитие,ще пиша!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#9
Публикувано 30 юли 2012 - 10:42
Ясно, това е представата ми за "адски зле", щом им е изпадала изолацията и контактната пъпка е паднала
Дано изолирбанда свърши работа, аз бих пробвал с Bishop лента. Бай Васо беше споменал за нея преди доста време във форума. Нормалния изолирбанд по-добре го разкарай.
http://www.offroad-b...ead.php?t=21872
Дано е от там проблема. Лошото е, че новите кабели струват много пари (тези към бобините), понеже ги има само оригинални.
Дано изолирбанда свърши работа, аз бих пробвал с Bishop лента. Бай Васо беше споменал за нея преди доста време във форума. Нормалния изолирбанд по-добре го разкарай.
http://www.offroad-b...ead.php?t=21872
Дано е от там проблема. Лошото е, че новите кабели струват много пари (тези към бобините), понеже ги има само оригинални.
#10
Публикувано 31 юли 2012 - 01:02
Не се изразих правилно!
Изолацията на кабелите е добре,просто са малко вдървени... Изронила се е защитната обвивка,с която са обвити... ;-)
Иначе днеска се возих,ръчках се,и проблем няма... Черния ангел мърка и яде асфалта!
Изолацията на кабелите е добре,просто са малко вдървени... Изронила се е защитната обвивка,с която са обвити... ;-)
Иначе днеска се возих,ръчках се,и проблем няма... Черния ангел мърка и яде асфалта!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#11
Публикувано 22 септември 2012 - 21:59
Само информативно, както си работеше перфектно,и така на път за морето отказа пак... Старата песен,на нов глас... Но ме закара до морето,вози ме там 10 дни,и ме прибра... Е,карах без газ,но скорост от 120 км/ч си е екстра... От Перник до София,ме прибра на три цилиндъра! Беше прогорил изпускателен клапан на първи цилиндър... За състоянието на мотора,и специално маслото,не ми се говори... Купих си нов мотор...в добро състояние... И то от 230к... Чакам да го монтират...
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
Also tagged with one or more of these keywords: SLK, гаси цилиндри
Модели →
SLK-класа →
Проблеми и ремонти →
Ремонт на течащ покрив...Започната от 5-KOB, 10 окт 2012 ремонт, течащ покрив, SLK, SL и още 1 |
|
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни