Лош лош много лош проблем
Започната от Marat, 07 юли 2012 - 14:54:14
49 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 юли 2012 - 14:54
Здравейте банда !
Слушайте сега какво се случи. Започвам цялата история значи спука ми се климатичния радиатор, изпусна фреона.. супер малка дупка опитахме да я залепим но не стана и взех нов радиатор. Сложихме го всичко точно но за да го сложиме махнахме водният радиатор скъса се маркуч за високо налягане който влиза във скоростите... та отидох купих нов маркуч оказа се между другото, че са бая скъпи 10см маркуч 20лв. както и да е, та развихме маркуча гайки и тн. слагаме радиатора водния връзваме го слагаме антифриз и всичко точно и изведнъж като глътна тая вода-антифриз глътна и още и още и още вода сигурно доляхме поне 10кила и не-излиза стана някаква тапа започна да загрява и знаете как изглежда боза всички сме пили изведнъж всичко стана боза мазно цвят боза.
В крайна сметка доливахме доливахме не се избистри мислих, че има някаква тиня... и помислихме, че е смесила масло от двигателя със антифриза обаче се оказа, че маслото в двигателя е бистро та бистро... и викам си аз я да дигна пръчката на скоростите.
Вдигам пръчката на скоростите и какво да видя... Пръчка във боза цялата и стигнах до извода.
Немците са измислили да се охлажда автоматика през водният радиатор като влизат две тръби под високо налягане. Та мисля, че като сме махали радиатора като скъсахме маркуча имаше една изгнила изгнила супер много гайка която неможехме да я махнем и със 300 зора я махнахме според мен сме спукали нещо и се е омешал антифриза със маслото на скоростите.
Като действия мисля да взема нов радиатор да прочистиме цялата система и на ново масло скорости, нов антифриз и така.
Какво мислите по въпроса колеги?
Слушайте сега какво се случи. Започвам цялата история значи спука ми се климатичния радиатор, изпусна фреона.. супер малка дупка опитахме да я залепим но не стана и взех нов радиатор. Сложихме го всичко точно но за да го сложиме махнахме водният радиатор скъса се маркуч за високо налягане който влиза във скоростите... та отидох купих нов маркуч оказа се между другото, че са бая скъпи 10см маркуч 20лв. както и да е, та развихме маркуча гайки и тн. слагаме радиатора водния връзваме го слагаме антифриз и всичко точно и изведнъж като глътна тая вода-антифриз глътна и още и още и още вода сигурно доляхме поне 10кила и не-излиза стана някаква тапа започна да загрява и знаете как изглежда боза всички сме пили изведнъж всичко стана боза мазно цвят боза.
В крайна сметка доливахме доливахме не се избистри мислих, че има някаква тиня... и помислихме, че е смесила масло от двигателя със антифриза обаче се оказа, че маслото в двигателя е бистро та бистро... и викам си аз я да дигна пръчката на скоростите.
Вдигам пръчката на скоростите и какво да видя... Пръчка във боза цялата и стигнах до извода.
Немците са измислили да се охлажда автоматика през водният радиатор като влизат две тръби под високо налягане. Та мисля, че като сме махали радиатора като скъсахме маркуча имаше една изгнила изгнила супер много гайка която неможехме да я махнем и със 300 зора я махнахме според мен сме спукали нещо и се е омешал антифриза със маслото на скоростите.
Като действия мисля да взема нов радиатор да прочистиме цялата система и на ново масло скорости, нов антифриз и така.
Какво мислите по въпроса колеги?
#2
Публикувано 07 юли 2012 - 15:06
Наистина много лошо колега,съжалявам за кофти случката,но се надявам бързо да оправите нещата и недей забравя че можеше да е и по-зле,а за действията които смятате да предприемите мисля че са абсолютно правилни,но все пак да се изкажат колегите които са в час с тези неща.
#3
Публикувано 07 юли 2012 - 15:09
по най бързия начин промий скоростите
щото антифриза скапва пакатите и колкото
стои по-лошо и ще стане за ремонт
щото антифриза скапва пакатите и колкото
стои по-лошо и ще стане за ремонт
#4
Публикувано 07 юли 2012 - 16:23
Даже не знам, дали не е хубаво да се свали и да се промие хубаво...
Някой по вещ в автоматиците да каже. При всички положения, антифриза от нея, трябва да се разкара до грам.
Има ли пробка на турбината, за коя кутия става въпрос?
Дано да няма кой знае какви поражения и се мине с промивка и наливане на нови течности.
Успех!
Някой по вещ в автоматиците да каже. При всички положения, антифриза от нея, трябва да се разкара до грам.
Има ли пробка на турбината, за коя кутия става въпрос?
Дано да няма кой знае какви поражения и се мине с промивка и наливане на нови течности.
Успех!
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#5
Публикувано 07 юли 2012 - 17:26
Кутията е 4степенен автоматик като номерация немога да ти кажа също незнам дали има пробка за турбината.. Като промивка можете ли да ми кажете със какво е най удачно да се направи ?
#6
Публикувано 07 юли 2012 - 19:37
s ATF, най-евтиния естествено.
точиш, наливаш, караш 3-4км, пак точиш, пак наливаш хубав АТФ
точиш, наливаш, караш 3-4км, пак точиш, пак наливаш хубав АТФ
#7
Публикувано 07 юли 2012 - 20:04
А бе, аз не бих си карал колата с антифриз в кутията...
Ако няма пробка на турбината, това означава, че повечето масло/антифриз ще остане в нея, ще източи литър, макс два от картера и останалата гняс ще е в нея...
Не давайте съвети за такива промивки, щом не знаете какво може да причини антифриз на AT!
Нека се допита до някой сервиз, който се занимава с кутии.
Ако няма пробка на турбината, това означава, че повечето масло/антифриз ще остане в нея, ще източи литър, макс два от картера и останалата гняс ще е в нея...
Не давайте съвети за такива промивки, щом не знаете какво може да причини антифриз на AT!
Нека се допита до някой сервиз, който се занимава с кутии.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#8
Публикувано 07 юли 2012 - 21:30
Мерси колеги за съветите!
Говорих с едни приятели който уж разбират и ми казаха, точиме цялата гняс от всякъде и наливаме 5кила нафта със 1кило и половина атф палиме колата размърдваме скоростите пак точиме и щяло да се изчисти... малко не ми вдъхва доверие този начин вие как мислите?
Говорих с едни приятели който уж разбират и ми казаха, точиме цялата гняс от всякъде и наливаме 5кила нафта със 1кило и половина атф палиме колата размърдваме скоростите пак точиме и щяло да се изчисти... малко не ми вдъхва доверие този начин вие как мислите?
#9
Публикувано 07 юли 2012 - 22:06
С нафта съм чистил охладителната система на 124ката и на няколко Рена
и мога да ти кажа , че по добър "препарат" с който да си изчистиш гняста от някоя система няма и надали ще има
От тая гледна точка съм напълно 'За" , но за автомата .. бих отскочил до Джемини да се посъветвам с тях
Боянски според мене след като източи , трее да промие и тогава да налее евтиния АТФ щото като излее без промие ще стане пак гняс в кутията и кел файда после
и мога да ти кажа , че по добър "препарат" с който да си изчистиш гняста от някоя система няма и надали ще има
От тая гледна точка съм напълно 'За" , но за автомата .. бих отскочил до Джемини да се посъветвам с тях
Боянски според мене след като източи , трее да промие и тогава да налее евтиния АТФ щото като излее без промие ще стане пак гняс в кутията и кел файда после
Този пост е редактиран от Наско: 07 юли 2012 - 22:10
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 07 юли 2012 - 22:24
Мийте с нафта и не се плашете.Като се ремонтира кутия да не мислите,че с друго се мие.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 07 юли 2012 - 22:34
За това питам ако става с нафта и масло да действаме ще се посъветвам с още хора но принципно ми казаха, че това е най-добрият вариант!
#12
Публикувано 07 юли 2012 - 22:47
първо ако говорим за 126 или 124, ИМАТ пробка на турбината. Всички модели с всички мотори. (особено 126 с м110 мотор)
второ, като се източи картера и турбината и се продухат 2те тръби за охлаждането, в АТ ще останат около 300грама флуид., КОИТО са в двете бутала на ДВАТА пакета и в магистралите на мозъка.
трето, промивката е най-добре да се прави с флуида с който работи автомата. Като смеси 8л АТФ с 300грама омешано масло(да приемем че е 50:50 масло и антифриз) и го източи отново, но след запалване, в автомата ще останат отново 300грама флуид с 6 грама антифриз в него, което ще е нищожно малко. ако е толкова перфекционист, може още веднъж да промие и да стане съвсем нищожно количеството на останал антифриз.
автомат 722.3 и 722.4 работи с DEXTRON 2D или DEX3, или всяко друго покриващо изискванията за dex 2d и 3
второ, като се източи картера и турбината и се продухат 2те тръби за охлаждането, в АТ ще останат около 300грама флуид., КОИТО са в двете бутала на ДВАТА пакета и в магистралите на мозъка.
трето, промивката е най-добре да се прави с флуида с който работи автомата. Като смеси 8л АТФ с 300грама омешано масло(да приемем че е 50:50 масло и антифриз) и го източи отново, но след запалване, в автомата ще останат отново 300грама флуид с 6 грама антифриз в него, което ще е нищожно малко. ако е толкова перфекционист, може още веднъж да промие и да стане съвсем нищожно количеството на останал антифриз.
автомат 722.3 и 722.4 работи с DEXTRON 2D или DEX3, или всяко друго покриващо изискванията за dex 2d и 3
#13
Публикувано 07 юли 2012 - 22:49
с нафта става, ако ще разглобяваш и ще чистиш.
Аз не бих запалил мотора, ако автомата е пълен с нафта. Най малкото нямаше да ти продават масло с цена 35лв/л в БС, ако ставаше автомата да върви и с нафта.
Или идеята ви за промивка е да го напълните и да го източите, без да палите??? сериозна ще е "промивката" тогава
Аз не бих запалил мотора, ако автомата е пълен с нафта. Най малкото нямаше да ти продават масло с цена 35лв/л в БС, ако ставаше автомата да върви и с нафта.
Или идеята ви за промивка е да го напълните и да го източите, без да палите??? сериозна ще е "промивката" тогава
#14
Публикувано 07 юли 2012 - 23:15
Вече незнам колеги.. искам да го направя като хората не-искам да чупя нищо
#15
Публикувано 07 юли 2012 - 23:16
Идеята е точно такава пълниме без да палим и точиме автомата...
Първо точиме цялата гняс естествено и после слагаме нафта+атф. Чакаме някакво време точиме и така..
Първо точиме цялата гняс естествено и после слагаме нафта+атф. Чакаме някакво време точиме и така..
Този пост е редактиран от Marat: 07 юли 2012 - 23:18
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни