Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лош лош много лош проблем


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#1 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 07 юли 2012 - 14:54

Здравейте банда !

Слушайте сега какво се случи. Започвам цялата история ;) значи спука ми се климатичния радиатор, изпусна фреона.. супер малка дупка опитахме да я залепим но не стана и взех нов радиатор. Сложихме го всичко точно но за да го сложиме махнахме водният радиатор скъса се маркуч за високо налягане който влиза във скоростите... та отидох купих нов маркуч оказа се между другото, че са бая скъпи 10см маркуч 20лв. както и да е, та развихме маркуча гайки и тн. слагаме радиатора водния връзваме го слагаме антифриз и всичко точно и изведнъж като глътна тая вода-антифриз глътна и още и още и още вода сигурно доляхме поне 10кила и не-излиза стана някаква тапа започна да загрява и знаете как изглежда боза всички сме пили :) изведнъж всичко стана боза мазно цвят боза.
В крайна сметка доливахме доливахме не се избистри мислих, че има някаква тиня... и помислихме, че е смесила масло от двигателя със антифриза обаче се оказа, че маслото в двигателя е бистро та бистро... и викам си аз я да дигна пръчката на скоростите.
Вдигам пръчката на скоростите и какво да видя... Пръчка във боза цялата и стигнах до извода.
Немците са измислили да се охлажда автоматика през водният радиатор като влизат две тръби под високо налягане. Та мисля, че като сме махали радиатора като скъсахме маркуча имаше една изгнила изгнила супер много гайка която неможехме да я махнем и със 300 зора я махнахме според мен сме спукали нещо и се е омешал антифриза със маслото на скоростите.
Като действия мисля да взема нов радиатор да прочистиме цялата система и на ново масло скорости, нов антифриз и така.
Какво мислите по въпроса колеги? :droid_grin
  • 0

#2 iliykata83

iliykata83

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 88 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Търговище/Stavanger Norge
  • Интереси:Най-вече коли
  • Автомобил:
    Най-големия W124-БУБУ 1994г.-ех в историята
    Subaru Legacy GX 4WD-AT 1992г.-ех в историята
    Mercedes-Benz E 200D-много здрава машина
    JEEP CHEROKEE

Публикувано 07 юли 2012 - 15:06

Наистина много лошо колега,съжалявам за кофти случката,но се надявам бързо да оправите нещата и недей забравя че можеше да е и по-зле,а за действията които смятате да предприемите мисля че са абсолютно правилни,но все пак да се изкажат колегите които са в час с тези неща.
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 07 юли 2012 - 15:09

по най бързия начин промий скоростите
щото антифриза скапва пакатите и колкото
стои по-лошо и ще стане за ремонт
  • 2

#4 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2012 - 16:23

Даже не знам, дали не е хубаво да се свали и да се промие хубаво...
Някой по вещ в автоматиците да каже. При всички положения, антифриза от нея, трябва да се разкара до грам.
Има ли пробка на турбината, за коя кутия става въпрос?
Дано да няма кой знае какви поражения и се мине с промивка и наливане на нови течности.
Успех!
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#5 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 07 юли 2012 - 17:26

Кутията е 4степенен автоматик като номерация немога да ти кажа също незнам дали има пробка за турбината.. Като промивка можете ли да ми кажете със какво е най удачно да се направи ?
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юли 2012 - 19:37

s ATF, най-евтиния естествено.
точиш, наливаш, караш 3-4км, пак точиш, пак наливаш хубав АТФ
  • 0

#7 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2012 - 20:04

А бе, аз не бих си карал колата с антифриз в кутията...
Ако няма пробка на турбината, това означава, че повечето масло/антифриз ще остане в нея, ще източи литър, макс два от картера и останалата гняс ще е в нея...
Не давайте съвети за такива промивки, щом не знаете какво може да причини антифриз на AT!
Нека се допита до някой сервиз, който се занимава с кутии.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#8 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 07 юли 2012 - 21:30

Мерси колеги за съветите!
Говорих с едни приятели който уж разбират и ми казаха, точиме цялата гняс от всякъде и наливаме 5кила нафта със 1кило и половина атф палиме колата размърдваме скоростите пак точиме и щяло да се изчисти... малко не ми вдъхва доверие този начин вие как мислите?
  • 0

#9 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 07 юли 2012 - 22:06

С нафта съм чистил охладителната система на 124ката и на няколко Рена
и мога да ти кажа , че по добър "препарат" с който да си изчистиш гняста от някоя система няма и надали ще има :)
От тая гледна точка съм напълно 'За" , но за автомата .. бих отскочил до Джемини да се посъветвам с тях :)

Боянски според мене след като източи , трее да промие и тогава да налее евтиния АТФ щото като излее без промие ще стане пак гняс в кутията и кел файда после :)

Този пост е редактиран от Наско: 07 юли 2012 - 22:10

  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 юли 2012 - 22:24

Мийте с нафта и не се плашете.Като се ремонтира кутия да не мислите,че с друго се мие.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 07 юли 2012 - 22:34

За това питам ако става с нафта и масло да действаме ще се посъветвам с още хора но принципно ми казаха, че това е най-добрият вариант!
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юли 2012 - 22:47

първо ако говорим за 126 или 124, ИМАТ пробка на турбината. Всички модели с всички мотори. (особено 126 с м110 мотор)
второ, като се източи картера и турбината и се продухат 2те тръби за охлаждането, в АТ ще останат около 300грама флуид., КОИТО са в двете бутала на ДВАТА пакета и в магистралите на мозъка.
трето, промивката е най-добре да се прави с флуида с който работи автомата. Като смеси 8л АТФ с 300грама омешано масло(да приемем че е 50:50 масло и антифриз) и го източи отново, но след запалване, в автомата ще останат отново 300грама флуид с 6 грама антифриз в него, което ще е нищожно малко. ако е толкова перфекционист, може още веднъж да промие и да стане съвсем нищожно количеството на останал антифриз.

автомат 722.3 и 722.4 работи с DEXTRON 2D или DEX3, или всяко друго покриващо изискванията за dex 2d и 3
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юли 2012 - 22:49

с нафта става, ако ще разглобяваш и ще чистиш.
Аз не бих запалил мотора, ако автомата е пълен с нафта. Най малкото нямаше да ти продават масло с цена 35лв/л в БС, ако ставаше автомата да върви и с нафта.

Или идеята ви за промивка е да го напълните и да го източите, без да палите??? сериозна ще е "промивката" тогава
  • 0

#14 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 07 юли 2012 - 23:15

Вече незнам колеги.. искам да го направя като хората не-искам да чупя нищо :(
  • 0

#15 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 07 юли 2012 - 23:16

Идеята е точно такава пълниме без да палим и точиме автомата...
Първо точиме цялата гняс естествено и после слагаме нафта+атф. Чакаме някакво време точиме и така..

Този пост е редактиран от Marat: 07 юли 2012 - 23:18

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни