Мнение за свещи.
Започната от USA, 01 юли 2012 - 16:25:46
65 мнения по тази тема
#31
Публикувано 01 септември 2012 - 17:32
Щом след смяната на местата пак същата е кофти а на набедения цилиндър свеща си добре обгоряла,значи ти трябва една свещ.
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Публикувано 07 октомври 2012 - 11:08
Здравейте колеги,ще бъда в София 3,4 дена,Да ми препоръчате някой сервиз или майстор който да погледне колата?
LAS VEGAS
#33
Публикувано 07 октомври 2012 - 11:23
Какво трябва да и се гледа???
#34
Публикувано 07 октомври 2012 - 13:59
ami ima niakakvo pridarpvane,pri palene dokato e studena vse edno che se davi pali ot 3 pat, mislia che e neshto ot tocite ,kabelite...smenil sam gi ...v burgas nikoi ne moje da razbere ot kakvo e tova....
LAS VEGAS
#35
Публикувано 08 октомври 2012 - 09:06
Доволен съм от диагностика в Горна баня...пътя за военното поделение питай там /диагностика на мерцедес / и ще го намериш...винаги има няколко мерцедеса на улицата ...
Иначе темата е за свещи...ето австралийския сайт на NGK обясняват видовете свещи http://www.ngk.com.a...park-plug-types
Горе обясняват за ГАЗ /LPG/ не винаги е уместно да се слага едно число по-студена свещ ...спрямо двигателя ...тоест би трябвало да се екпериментира - да се гледа цвета на работила свещ на газ... http://www.ngk.com.a...g-compatibility
ето и колко струват в щатите http://www.ngk.com/r...sp?AAIA=1195781 масова свещ от 3 до 8 долара за иридиева ниския клас.
Личното ми мнение е, че у нас и в ибея се предлагат бесни ментаци...с редки изключения...
Колега /Алфонсо май/ купи тук по ибея от Енгланд платинено иридиеви ли бяха изгоря една за нищо време...
ако се потърси се намират вносители у нас частни лица по форумите имат реклами...
за това се чуват и залитания по Бриск мама мия ... охх може и да имат договорки с Ламборгини...работят си, но са несравними с NGK - това е категорично...доста отзиви има със сребърните им свещи на газ ...нисък ресурс имат .
У нас магазините например ауто плюс внасят NGK от Франция имат там завод...иридиеви не знам дали предлагат...
не са лоши свещите , но как да кажа трябва да се сравнят една внесени от щатите /правени в Япония/ и тези тук...да се сравнят само визуално една до друга...разлика има...
#########################################################################
Добре де колега как е възможно да купуваш свещ с цена на дребно 2лв ??? и да мериш колко ше мине???
Защо правиш екперименти с резистор без резистор???
Ето свещ за едната ти кола http://www.ngk.de/pr...9/BP6EFS/10118/ ето за другата
http://www.ngk.de/pr...9/BCP6ES/10298/
двигателите са за топлинно число 6 по NGK, по Бриск e 15, по Денсо 20, по бош 7
без резистор са за тези двигатели ...и това е ! Минимум 20 000км ще караш с NGK обикновена 5-6лв бройката /френски/ или V серията им.
Може и Бриск...може и ВМЗ Сопот не бяха лоши свещи ...карат си ама има и по добри...
Апропо на бензинова резачка съм си правил екперименти с различни свещи извадени да гледам искрата дърпам въжето и...NGK има най бяла искра...шампион...бош е към червено синьо ...
Последно да спомена за момента на затягане... проблем е ако са стегнати много или хлабави...най добре е с динамометричен ключ 3 кг.м за 14мм свещ на алуминиева глава...за конусните свещи без уплътнител 2гк.м...
при липса на дин. ключ гледал съм как затягат с рамо половин метър и го опъва с пружинен кантар на 6кг/за рамо 0,5м/ макар и примитивно е много точно и еднообразно натягане...
Иначе темата е за свещи...ето австралийския сайт на NGK обясняват видовете свещи http://www.ngk.com.a...park-plug-types
Горе обясняват за ГАЗ /LPG/ не винаги е уместно да се слага едно число по-студена свещ ...спрямо двигателя ...тоест би трябвало да се екпериментира - да се гледа цвета на работила свещ на газ... http://www.ngk.com.a...g-compatibility
ето и колко струват в щатите http://www.ngk.com/r...sp?AAIA=1195781 масова свещ от 3 до 8 долара за иридиева ниския клас.
Личното ми мнение е, че у нас и в ибея се предлагат бесни ментаци...с редки изключения...
Колега /Алфонсо май/ купи тук по ибея от Енгланд платинено иридиеви ли бяха изгоря една за нищо време...
ако се потърси се намират вносители у нас частни лица по форумите имат реклами...
за това се чуват и залитания по Бриск мама мия ... охх може и да имат договорки с Ламборгини...работят си, но са несравними с NGK - това е категорично...доста отзиви има със сребърните им свещи на газ ...нисък ресурс имат .
ето конкретно http://www.toyotabg....=10222&start=90 от този todorowm ги поръчах аз /свещите на снимката в темата/ внася ги от САЩ ... коректен е.Колеги ,тези иридиевите свещи не мога да ги намеря по магазините.Някои знае ли от къде мога да ги закупя?и цена?
У нас магазините например ауто плюс внасят NGK от Франция имат там завод...иридиеви не знам дали предлагат...
не са лоши свещите , но как да кажа трябва да се сравнят една внесени от щатите /правени в Япония/ и тези тук...да се сравнят само визуално една до друга...разлика има...
#########################################################################
Ето сега нещо типично нашенско...Аз съм най-доволен от BRISK-чешки.
На 123-ката карам с обикновени за бензин свещи без резистор,а на Ц- ката и 2та модела съм пробвал-със и без резистор.
Струват от 2 до 3 лв бройката и вършат много повече работа от някои,които стигат от 20-30 лв бройката.
На 123 ката съм пробвал какво ли не и след 30км заминаваха в кофата.
Добре де колега как е възможно да купуваш свещ с цена на дребно 2лв ??? и да мериш колко ше мине???
Защо правиш екперименти с резистор без резистор???
Ето свещ за едната ти кола http://www.ngk.de/pr...9/BP6EFS/10118/ ето за другата
http://www.ngk.de/pr...9/BCP6ES/10298/
двигателите са за топлинно число 6 по NGK, по Бриск e 15, по Денсо 20, по бош 7
без резистор са за тези двигатели ...и това е ! Минимум 20 000км ще караш с NGK обикновена 5-6лв бройката /френски/ или V серията им.
Може и Бриск...може и ВМЗ Сопот не бяха лоши свещи ...карат си ама има и по добри...
Апропо на бензинова резачка съм си правил екперименти с различни свещи извадени да гледам искрата дърпам въжето и...NGK има най бяла искра...шампион...бош е към червено синьо ...
Последно да спомена за момента на затягане... проблем е ако са стегнати много или хлабави...най добре е с динамометричен ключ 3 кг.м за 14мм свещ на алуминиева глава...за конусните свещи без уплътнител 2гк.м...
при липса на дин. ключ гледал съм как затягат с рамо половин метър и го опъва с пружинен кантар на 6кг/за рамо 0,5м/ макар и примитивно е много точно и еднообразно натягане...
Този пост е редактиран от polaris: 08 октомври 2012 - 09:36
#36
Публикувано 08 октомври 2012 - 20:12
Вчера ги погледнах,на мястото на 2 рия цилиндър новата свещ пак беше изгоряла и черна,явно нещо цилиндъра....а те ми сменяха клапани преди 1 година на същия цилиндър....Щом след смяната на местата пак същата е кофти а на набедения цилиндър свеща си добре обгоряла,значи ти трябва една свещ.
LAS VEGAS
#37
Публикувано 30 юни 2013 - 12:03
Здравейте!
Ето и моят въпрос:
Горд собственик съм на W208 200 Компресор Автоматик - ГИ Ланди Ренцо.
Сега сменям консумативите и исках да питам дали тези свещи са добри за случая или да търся други
ЕТО: BARU Z206 SB 14FR-7DPPUS2 0,70mm
Уж ми ги предложиха като най-добрата за газ...
Мерси предварително!
Прикачени файлове
CLK200 Kompressor - W208 '00
#38
Публикувано 30 юни 2013 - 16:20
Ще помогнете ли?
CLK200 Kompressor - W208 '00
#39
Публикувано 30 юни 2013 - 16:35
http://www.ngk.de/en.../lpg-laserline/ Не съм на газ,ама съм с платиниеви NGK и съм много доволен.За твоята кола е модела NGK LPG -1
Този пост е редактиран от doich: 30 юни 2013 - 16:37
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#40
Публикувано 30 юни 2013 - 20:04
http://www.ngk.de/en.../lpg-laserline/ Не съм на газ,ама съм с платиниеви NGK и съм много доволен.За твоята кола е модела NGK LPG -1
Въпросът е някой компетентен или някой, който ги е ползвал да каже дали биха били добре на цлкато и газовата му, или да ги сменям за друг модел BARU. Не съм сигурен ,че могат да ми ги заменят за NGK LPG-1....но ще питам стига някой да каже,че това е по-добър вариант.
Иначе много ми се иска да ги сменя още утре, че имам едно разтрисане/давене при ниски обороти (когато съм спрял) и да видя дали е от тях.
В този ред на мисли, колко оборота трябва да държи мерджо на място? Моя седи към 700 оборота....
CLK200 Kompressor - W208 '00
#41
Публикувано 01 юли 2013 - 08:21
Като отвориш предния капак, отпред на капака на компютъра на колата, пише изрично номера на свещите, които са за твоята кола и двигател. Гледаш номера и търсиш свещи със същия номер. А като марки, всеки си има мнение - NGK ако има Made in Japan, поне според мене са най-добрия избор от масовките (на моята изкараха 60 000 км. на газ и не бяха мръднали, смених ги по-скоро заради друг проблем). Разбирачите-майстори казват, че за газ трябват 3 полюсни, но не разбирам от токове и не мога да го коментирам, само казвам какво съм чул.
А за разтрисането когато си спрял - ако е периодично, на интервали, да ти каже патило, за най-безболезно първо провери чистичка ли е дроселовата клапа, щом сега си купил колата.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#42
Публикувано 01 юли 2013 - 11:44
Като отвориш предния капак, отпред на капака на компютъра на колата, пише изрично номера на свещите, които са за твоята кола и двигател. Гледаш номера и търсиш свещи със същия номер. А като марки, всеки си има мнение - NGK ако има Made in Japan, поне според мене са най-добрия избор от масовките (на моята изкараха 60 000 км. на газ и не бяха мръднали, смених ги по-скоро заради друг проблем). Разбирачите-майстори казват, че за газ трябват 3 полюсни, но не разбирам от токове и не мога да го коментирам, само казвам какво съм чул.
А за разтрисането когато си спрял - ако е периодично, на интервали, да ти каже патило, за най-безболезно първо провери чистичка ли е дроселовата клапа, щом сега си купил колата.
Чистачката ли?
май
Ще сложа тези свещи и ще видим. Може да се разберем за свалените ти НКГ и да ги пробвам, щом не са мръднали
CLK200 Kompressor - W208 '00
#43
Публикувано 01 юли 2013 - 21:17
Като отвориш предния капак, отпред на капака на компютъра на колата, пише изрично номера на свещите, които са за твоята кола и двигател. Гледаш номера и търсиш свещи със същия номер. А като марки, всеки си има мнение - NGK ако има Made in Japan, поне според мене са най-добрия избор от масовките (на моята изкараха 60 000 км. на газ и не бяха мръднали, смених ги по-скоро заради друг проблем). Разбирачите-майстори казват, че за газ трябват 3 полюсни, но не разбирам от токове и не мога да го коментирам, само казвам какво съм чул.
А за разтрисането когато си спрял - ако е периодично, на интервали, да ти каже патило, за най-безболезно първо провери чистичка ли е дроселовата клапа, щом сега си купил колата.
За газ свещите са еднополюси иридидиеви или платинени,няма трииполюсни такива. Това е поради по високата температура на горене на LPG и оттам корозирането на електродите.Относно притрисането при мен при смяна на свещите се намали чувствително.Ако ме се оправи не искам да те плаша ,ама следващото е демпферен маховик,от него притриса при нормални обороти на място.Освен това да ти кажа че при мен само от смяна на свещи разхода падна с 1л на 100км по показания на компа.
Този пост е редактиран от doich: 01 юли 2013 - 21:20
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#44
Публикувано 02 юли 2013 - 13:53
Здравейте!
Бързам да споделя с всички вас, че сложих именно свещите за които питах и сега разтрисането/придърпването почти не го усещам! За справка да кажа,че си почистих и дебитомера и е възможно и това да е повлияло.
CLK200 Kompressor - W208 '00
#45
Публикувано 20 април 2014 - 15:41
Здравейте,ако мога да използувам темата-търся пдходяща иридиева свещ за CLK320 W208 2001г. Оригиналната е NGK PFR5R-11, но сложих ГИ и мисля че, това не е най-подходящата в момента.Като сигурен заместител намирам само NGK LPG1 1496, но не знам оправдано ли е да дам такава голяма сума за свещи-12 бр. Надявам се някой с такъв двигател да сподели опита си.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни