Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

разлики между 320 cdi и 350 cdi


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 27 юни 2012 - 17:36

Единственото което намерих като информация е, че единия е евро 5 а другия е евро 4. Като кубатура двата са еднакви.
  • 0

#2 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 27 юни 2012 - 18:04

А конкретно какви са иновациите в този двигател спрямо 320 cdi ? Аз до колкото виждам кубатура, ход, диаметър на бутала еднакви. Компютъра май е същия. Вече за софтуера нямам идея. За помпата също.
  • 0

#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 27 юни 2012 - 19:11

Ако искаш на едното да кажеш крава, на другото кон, не става.. Тоя двигател е същия от 15 години насам, или там от колкото го има, мисля че 204 коня беше първата модификация.. Можеш и първия да го направиш толкова мощен колко 350ЦДИ, можеш да го направиш и толкова икономичен, но не и двете едновременно, там са иновациите..

И двата са 3 литрови V6, от там нататък всяко болтче може да е различно, няма кой тук да ти каже къде са разликите..
  • 0
Follow your own star...

#4 AlexandarS

AlexandarS

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes и други
  • Автомобил:
    Mercedes E320 CDI 2005

Публикувано 10 октомври 2012 - 01:03

Виж сега двигатела като конструкция е един и същ. Разликата е в софтуера и съответно в това от кой двигател каква мощност е истискана, аз лично от 204 конйовия съм доволен и да ти кажа върви повече от следващия който е 224 коня.
Ааа и другото разлика в скоростите
  • 0

#5 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Публикувано 12 декември 2012 - 00:04

280 , 320 , 350 CDI , всичките са 3 литрови V6.
Разлика има само софтуерно, и екологично.
BlueEfficieny имаше там нещо което се впръскваше в изгорелите газове
преди да бъдат изхвърлени.
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 декември 2012 - 09:16

280 , 320 , 350 CDI , всичките са 3 литрови V6.

А ??????????????
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Публикувано 12 декември 2012 - 11:04

А ??????????????


А не а това е положението, идеята ми е че и трите двигателя :
280 CDI 320 CDI 350 CDI са три литрови дизели, 6 цилиндрови,
В образни. Кое не разбра ?
  • 0

#8 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2012 - 11:55

E все пак некой има да покаже ...писано е :beer колегата горе е прав еднакви са по кубатура ама иначе имат разлики.
Аз моторите ги гледам тука по свещите прецизни са много

ML280cdi , 190к.с. 2005г 6V 3л които са пак ОМ 642 http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8692/

ML 320cdi , 225к.с , 2005г 6v 3л http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8698/

ML350cdi , 231к.с 2009/10г 6V 3л http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8704/

все са OM642

Просто до септември 2009г търговско наименование му е 320цди a след тази дата му викат 350цди
ето снимки и подробно описание http://mb-info.ru/motor/642/642.htm
имат и ОМ642LS , 265к.с. пак 6V 3л

Разликите са доста...в по-новите модификации впръскване на 1800 бара, турбина с променлива геометрия и противозадиращи лагери, нов ЕГР, ново управление и т.н.


п.п.
това са старите цди редоваци

270cdi 163к.с. 5ц редови 2,7л ОМ612 прави се до 2003/5г http://www.ngk.de/nc...29/Y-745U/8691/
320cdi 197к.с 6ц редови 3,2л ОМ613 прави се до 2003г http://www.ngk.de/nc...29/Y-745U/8604/

Този пост е редактиран от polaris: 12 декември 2012 - 15:00

  • 0

#9 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Публикувано 12 декември 2012 - 13:06

Точно това ми беше идеята, като основа са еднакви, разликите са дюзи, турбо и т.н.
А идеята на 280цди като загледате, е че е значително по евтин и доста от екстрите му липсват.
За хора които не са много претенциозни и искат МЛ.
  • 0

#10 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 12 декември 2012 - 14:06

Разликите са доста...в по-новите модификации впръскване на 1800 бара, турбина с променлива геометрия и противозадиращи лагери, нов ЕГР, ново управление и т.н.

E подобона информация търсех :) Изглжда са толкова различни колкото и са еднакви. Между другото разбрах, че има 300 cdi. Не съм специалист по турбините, но там не се ли ползват втулки, а не лагери ?

Този пост е редактиран от 190D: 12 декември 2012 - 14:07

  • 0

#11 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2012 - 14:30

В руския линк горе са поописали нещата...лагерни втулки са ама кво значи противозадиращи...не знам..
управляема водна помпа са монтирали /вероятно електрическа/ оптимизирали са изпускателния тракт с резонатори и е такива пинизи

има и 300cdi 204к.с същия двигател ОМ642 6V 3л от 2009г http://www.ngk.de/nc...529/CZ303/8694/
и горе казват - просто това е първия в историята на Мередес V6 алуминиев цди дизел с една кубатура 3л но го развиват от 190 до 265к.с и след 2005г така означават този двигател с различни кодове 280 300 320 350

ето и как дефектират

Разрушение выпускного коллектора . При этом куски внутренней обечайки выпускного коллектора ( иногда куски сварки , иногда куски обечайки ) попадают в турбину , повреждают лопатки турбины . Как правило вал турбины гнется . Кроме того куски клинят поворотные лопатки и блокируют электропривод регулировки давления нагнетаемого воздуха Y77/1 . При этом в блоке управления откладываются коды неисправности Р2510 , Р2359 , Р2616 , Р2592 или сочетания кодов Р2510+Р2359 или Р2510+Р2616 . Понятно , что речь идет о замене турбонагнетателя и обоих выпускных коллекторов . Не попасть на турбину можно , если удастся поймать дефект в самом начале . Для этого постучите резиновым молотком по выпускному коллектору . В случае грохота , дребезга есть смысл снять турбину и осмотреть фланцы выпускных коллекторов .


Този пост е редактиран от polaris: 12 декември 2012 - 16:01

  • 0

#12 bReal

bReal

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 2,5D '86
    S210 320CDI '02
    W169 180CDI '06

Публикувано 12 декември 2012 - 22:12

OM613 е 3220см3 и не е особено V-образен. А какъв е мотора, няма особено отношение към екстрите...
  • 0

#13 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Публикувано 14 декември 2012 - 13:37

OM613 е 3220см3 и не е особено V-образен. А какъв е мотора, няма особено отношение към екстрите...


Ами без да влизам в излишни спорове, като цяло по мои наблюдения, по-малките двигатели винаги предполагат и по-малко екстри (просто защото самият автомобил е значително по евтин).
Пример : сравни един Е500 и един Е320 бензин или дизел (W211).
Човека който си го е купил нов, най-големия и мощен двигател (като изключим АМГ),
със сигурност е сложил и 90% от екстрите които са предлагани.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни