разлики между 320 cdi и 350 cdi
Започната от 190D, 27 юни 2012 - 17:36:45
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юни 2012 - 17:36
Единственото което намерих като информация е, че единия е евро 5 а другия е евро 4. Като кубатура двата са еднакви.
#2
Публикувано 27 юни 2012 - 18:04
А конкретно какви са иновациите в този двигател спрямо 320 cdi ? Аз до колкото виждам кубатура, ход, диаметър на бутала еднакви. Компютъра май е същия. Вече за софтуера нямам идея. За помпата също.
#3
Публикувано 27 юни 2012 - 19:11
Ако искаш на едното да кажеш крава, на другото кон, не става.. Тоя двигател е същия от 15 години насам, или там от колкото го има, мисля че 204 коня беше първата модификация.. Можеш и първия да го направиш толкова мощен колко 350ЦДИ, можеш да го направиш и толкова икономичен, но не и двете едновременно, там са иновациите..
И двата са 3 литрови V6, от там нататък всяко болтче може да е различно, няма кой тук да ти каже къде са разликите..
И двата са 3 литрови V6, от там нататък всяко болтче може да е различно, няма кой тук да ти каже къде са разликите..
Follow your own star...
#4
Публикувано 10 октомври 2012 - 01:03
Виж сега двигатела като конструкция е един и същ. Разликата е в софтуера и съответно в това от кой двигател каква мощност е истискана, аз лично от 204 конйовия съм доволен и да ти кажа върви повече от следващия който е 224 коня.
Ааа и другото разлика в скоростите
Ааа и другото разлика в скоростите
#5
Публикувано 12 декември 2012 - 00:04
280 , 320 , 350 CDI , всичките са 3 литрови V6.
Разлика има само софтуерно, и екологично.
BlueEfficieny имаше там нещо което се впръскваше в изгорелите газове
преди да бъдат изхвърлени.
Разлика има само софтуерно, и екологично.
BlueEfficieny имаше там нещо което се впръскваше в изгорелите газове
преди да бъдат изхвърлени.
#6
Публикувано 12 декември 2012 - 09:16
А ??????????????280 , 320 , 350 CDI , всичките са 3 литрови V6.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 12 декември 2012 - 11:04
А ??????????????
А не а това е положението, идеята ми е че и трите двигателя :
280 CDI 320 CDI 350 CDI са три литрови дизели, 6 цилиндрови,
В образни. Кое не разбра ?
#8
Публикувано 12 декември 2012 - 11:55
E все пак некой има да покаже ...писано е колегата горе е прав еднакви са по кубатура ама иначе имат разлики.
Аз моторите ги гледам тука по свещите прецизни са много
ML280cdi , 190к.с. 2005г 6V 3л които са пак ОМ 642 http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8692/
ML 320cdi , 225к.с , 2005г 6v 3л http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8698/
ML350cdi , 231к.с 2009/10г 6V 3л http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8704/
все са OM642
Просто до септември 2009г търговско наименование му е 320цди a след тази дата му викат 350цди
ето снимки и подробно описание http://mb-info.ru/motor/642/642.htm
имат и ОМ642LS , 265к.с. пак 6V 3л
Разликите са доста...в по-новите модификации впръскване на 1800 бара, турбина с променлива геометрия и противозадиращи лагери, нов ЕГР, ново управление и т.н.
п.п.
това са старите цди редоваци
270cdi 163к.с. 5ц редови 2,7л ОМ612 прави се до 2003/5г http://www.ngk.de/nc...29/Y-745U/8691/
320cdi 197к.с 6ц редови 3,2л ОМ613 прави се до 2003г http://www.ngk.de/nc...29/Y-745U/8604/
Аз моторите ги гледам тука по свещите прецизни са много
ML280cdi , 190к.с. 2005г 6V 3л които са пак ОМ 642 http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8692/
ML 320cdi , 225к.с , 2005г 6v 3л http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8698/
ML350cdi , 231к.с 2009/10г 6V 3л http://www.ngk.de/nc...9/Y8002AS/8704/
все са OM642
Просто до септември 2009г търговско наименование му е 320цди a след тази дата му викат 350цди
ето снимки и подробно описание http://mb-info.ru/motor/642/642.htm
имат и ОМ642LS , 265к.с. пак 6V 3л
Разликите са доста...в по-новите модификации впръскване на 1800 бара, турбина с променлива геометрия и противозадиращи лагери, нов ЕГР, ново управление и т.н.
п.п.
това са старите цди редоваци
270cdi 163к.с. 5ц редови 2,7л ОМ612 прави се до 2003/5г http://www.ngk.de/nc...29/Y-745U/8691/
320cdi 197к.с 6ц редови 3,2л ОМ613 прави се до 2003г http://www.ngk.de/nc...29/Y-745U/8604/
Този пост е редактиран от polaris: 12 декември 2012 - 15:00
#9
Публикувано 12 декември 2012 - 13:06
Точно това ми беше идеята, като основа са еднакви, разликите са дюзи, турбо и т.н.
А идеята на 280цди като загледате, е че е значително по евтин и доста от екстрите му липсват.
За хора които не са много претенциозни и искат МЛ.
А идеята на 280цди като загледате, е че е значително по евтин и доста от екстрите му липсват.
За хора които не са много претенциозни и искат МЛ.
#10
Публикувано 12 декември 2012 - 14:06
E подобона информация търсех Изглжда са толкова различни колкото и са еднакви. Между другото разбрах, че има 300 cdi. Не съм специалист по турбините, но там не се ли ползват втулки, а не лагери ?Разликите са доста...в по-новите модификации впръскване на 1800 бара, турбина с променлива геометрия и противозадиращи лагери, нов ЕГР, ново управление и т.н.
Този пост е редактиран от 190D: 12 декември 2012 - 14:07
#11
Публикувано 12 декември 2012 - 14:30
В руския линк горе са поописали нещата...лагерни втулки са ама кво значи противозадиращи...не знам..
управляема водна помпа са монтирали /вероятно електрическа/ оптимизирали са изпускателния тракт с резонатори и е такива пинизи
има и 300cdi 204к.с същия двигател ОМ642 6V 3л от 2009г http://www.ngk.de/nc...529/CZ303/8694/
и горе казват - просто това е първия в историята на Мередес V6 алуминиев цди дизел с една кубатура 3л но го развиват от 190 до 265к.с и след 2005г така означават този двигател с различни кодове 280 300 320 350
ето и как дефектират
управляема водна помпа са монтирали /вероятно електрическа/ оптимизирали са изпускателния тракт с резонатори и е такива пинизи
има и 300cdi 204к.с същия двигател ОМ642 6V 3л от 2009г http://www.ngk.de/nc...529/CZ303/8694/
и горе казват - просто това е първия в историята на Мередес V6 алуминиев цди дизел с една кубатура 3л но го развиват от 190 до 265к.с и след 2005г така означават този двигател с различни кодове 280 300 320 350
ето и как дефектират
Разрушение выпускного коллектора . При этом куски внутренней обечайки выпускного коллектора ( иногда куски сварки , иногда куски обечайки ) попадают в турбину , повреждают лопатки турбины . Как правило вал турбины гнется . Кроме того куски клинят поворотные лопатки и блокируют электропривод регулировки давления нагнетаемого воздуха Y77/1 . При этом в блоке управления откладываются коды неисправности Р2510 , Р2359 , Р2616 , Р2592 или сочетания кодов Р2510+Р2359 или Р2510+Р2616 . Понятно , что речь идет о замене турбонагнетателя и обоих выпускных коллекторов . Не попасть на турбину можно , если удастся поймать дефект в самом начале . Для этого постучите резиновым молотком по выпускному коллектору . В случае грохота , дребезга есть смысл снять турбину и осмотреть фланцы выпускных коллекторов .
Този пост е редактиран от polaris: 12 декември 2012 - 16:01
#12
Публикувано 12 декември 2012 - 22:12
OM613 е 3220см3 и не е особено V-образен. А какъв е мотора, няма особено отношение към екстрите...
#13
Публикувано 14 декември 2012 - 13:37
OM613 е 3220см3 и не е особено V-образен. А какъв е мотора, няма особено отношение към екстрите...
Ами без да влизам в излишни спорове, като цяло по мои наблюдения, по-малките двигатели винаги предполагат и по-малко екстри (просто защото самият автомобил е значително по евтин).
Пример : сравни един Е500 и един Е320 бензин или дизел (W211).
Човека който си го е купил нов, най-големия и мощен двигател (като изключим АМГ),
със сигурност е сложил и 90% от екстрите които са предлагани.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни