Питане за скоростна кутия
Започната от denis_amg, 02 юни 2012 - 15:26:12
30 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юни 2012 - 15:26
Здравейте колеги имам един въпрос за скоростната кутия на мерцедеса и по точно за турбината каква е нейната роля и може ли да се получи тракане от нея,тези дни нещо се разтрака вътре и най вероятно е от нея това ме притесни доста а искам да кажа 4е кутията си сменя перфектно но въпросната турбина е омаслена доста да кажа че си сменям редовно маслото на кутията,помагайте!!!
#2
Публикувано 02 юни 2012 - 18:33
Турбината се казва torque convertor и представлява 3 перки във хидравлична течност, 2 от тях са закрепени за корпуса и се въртят със коляновия вал на двигателя, а другата е захваната за шлиците в които се пъха вала на скоростната кутия. При въртенето на коляновия вал двете перки създават поток, който увлича и третата перка. Не знам дали може да се разтрака, но до колкото знам заминават с времето и мисля че не подлежат на ремонт. От там нататък вече май всичко може да трака..
Ако съм в грешка някой да ме поправи, че познанията ми за автоматичните кутии са само теоретични.
Между другото защо не си сложиш ръчни скорости на тая цедка?
Ако съм в грешка някой да ме поправи, че познанията ми за автоматичните кутии са само теоретични.
Между другото защо не си сложиш ръчни скорости на тая цедка?
Follow your own star...
#3
Публикувано 03 юни 2012 - 09:12
Братле много точна информация ми даде то4но ние проверихме като завъртяхме коляновия вал и се чува едно тракане метал в метал и го пренася даже към мотора проверихме всичко и като слезнах долу до кутията въпросната турбина се чуваше ясно тракане от нея имам няколко вариянта да сменя турбината има я в наличност да рискувам или за ръчна кутия но от кой модел да сложа ако реша казаха ми от 3.2 на 124 ките и щяла да върви повече какво е твойто мнение !!!
#4
Публикувано 03 юни 2012 - 11:47
Айде давайте кординати
#5
Публикувано 03 юни 2012 - 14:31
само ще помоля ако е някаде по близо поне Пловдив че незная
дали ще може да стигнем до София....
дали ще може да стигнем до София....
#6
Публикувано 03 юни 2012 - 14:54
Ами може и да подлежат на ремонт, както казах само теоретични са ми познанията..
За ръчна кутия ако намериш някоя цедка 280 или 320 със ръчна кутия направо и вземаш маховика със съединителя, скоростите, скоростния лост и предната част на кардана, няма как да не стане Иначе физически всяка ръчна кутия от М102/103/104/111 и OM 601, 602, 603, 606 ще пасне.
За ръчна кутия ако намериш някоя цедка 280 или 320 със ръчна кутия направо и вземаш маховика със съединителя, скоростите, скоростния лост и предната част на кардана, няма как да не стане Иначе физически всяка ръчна кутия от М102/103/104/111 и OM 601, 602, 603, 606 ще пасне.
Follow your own star...
#7
Публикувано 03 юни 2012 - 20:03
кутията си сменя перфектно
Снемете турбината и всичко ще е шеС!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 03 юни 2012 - 20:22
бай Васил мислиш ли че ее по добре да си остана с автомата отколкото с ръчна кутия...
#9
Публикувано 03 юни 2012 - 20:28
Естествено че автомата! Не те ли кефи? Каваш че си бачка доволно добре.....
Процедурата е лесна и не се изисква какъвто и да е майсторлък. Не се шашкай, намери кадърен майстор.
Кутията не се отваря...
Процедурата е лесна и не се изисква какъвто и да е майсторлък. Не се шашкай, намери кадърен майстор.
Кутията не се отваря...
Този пост е редактиран от бай Васил: 03 юни 2012 - 20:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 03 юни 2012 - 21:14
да супер си е много доволно голяма гъзария си е автомата хапвам си сладоледа и си говоря по телефона майтапа на страна значи да не пипам кутията само турбината да сменя смисъл може ли да не са сваля кутията а само турбината да се свали....
#11
Публикувано 03 юни 2012 - 21:16
Трябва да се свали, не пипай кутията.
Този пост е редактиран от бай Васил: 03 юни 2012 - 21:16
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 03 юни 2012 - 22:02
Ясно сваляме я тези дни слагаме другата турбина и във кик даун само ако има нещо проблем ще помагаш Наздраве!!!
#13
Публикувано 04 юни 2012 - 18:18
Наздраве!!!
Няма ядове.
Намери човек който е свалял и качвал автоматици, може да не ги ремонтира, но да е качвал. Има малка специфика при монтажа на турбината.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 04 юни 2012 - 21:50
Рошав, няма уловка ...трудно е да се обясни, затова не съм го написал, но щом искаш ще опитам.
Ориентир:
При поставянето на турбината в камбаната тя създава впечатление че е влязла и всичко е готово за качване......Но НЕ!....точно в тоя момент или след малко, или когато му дойде времето трябва да я накараш ......да пропадне още малко. Единствено тогава ще ти отговорят скоростите при качването....или по друг начин казано:
Не хлопне ли вторият път, няма да можеш да качиш скоростите!
Прави се със завъртане и с налучкване.
п.с. Бенцо? Кога?
Ориентир:
При поставянето на турбината в камбаната тя създава впечатление че е влязла и всичко е готово за качване......Но НЕ!....точно в тоя момент или след малко, или когато му дойде времето трябва да я накараш ......да пропадне още малко. Единствено тогава ще ти отговорят скоростите при качването....или по друг начин казано:
Не хлопне ли вторият път, няма да можеш да качиш скоростите!
Прави се със завъртане и с налучкване.
п.с. Бенцо? Кога?
Този пост е редактиран от бай Васил: 04 юни 2012 - 21:55
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 04 юни 2012 - 22:34
лупкане.
и излита по улиците да се прочуе.
Лупкане я
Браво Рошав!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни